quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat maakt zijn leeftijd nou uit?Ik ga toch ook niet zo achterlijk doen tegen jou omdat jij toevallig jonger bent?
Ga gewoon normaal met andere mensen om joh.
Absoluut met je mee eens Ess.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat maakt zijn leeftijd nou uit?Ik ga toch ook niet zo achterlijk doen tegen jou omdat jij toevallig jonger bent?
ik ben ook 61quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, stiekem ben je al 1963 jaar oudJe bent geboren in het jaar 50
jouw UI is aan het hamsterenquote:
daarom doe ik het ook nietquote:
ik was het niet, ik ben niet van kantoor af geweestquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom doe ik het ook niet![]()
en vandaag nog meegemaakt dat iemand van 30 ook achterlijk kan![]()
gevolg dat ik morgen met de vrachtwagen naar de garage kan om een gedeelte van de zijkant te laten maken
quote:
Ja maar ik doe ook niks om achterlijk over te doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar ik doe ook niks om achterlijk over te doen.
Wel allemaal oude bekenden zo te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
duidelijk dat je nog weinig mensenkennis hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vind er duidelijk een verschil in zitten wanneer ik iets zeg en het niet meen en het puur doe om te kutten wanneer iemand anders het zegt en het wel meent.
Je doet anders behoorlijk je best nuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jong van geest hequote:
ik al bijna 10 jaarquote:
wat doe je nou danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel allemaal oude bekenden zo te zien
Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slang heb ik per ongeluk verwijderd
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja kloptslang heb ik per ongeluk verwijderd
Echt stom, wilde er een paar verwijderen maar kwam er later pas achter dat ik slang helemaal niet weg wilde doenquote:
die van vandaag mag het ook wel gaan inleverenquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Echt stom, wilde er een paar verwijderen maar kwam er later pas achter dat ik slang helemaal niet weg wilde doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |