wowow je bent wel echt badboi man. 50 en dan zulk soort opmerkingen maken wowowowowquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wowow je bent wel echt badboi man. 50 en dan zulk soort opmerkingen maken wowowowow
kijk als je een jaartje of 20 was geweest dan okee
Haten op GFquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wowow je bent wel echt badboi man. 50 en dan zulk soort opmerkingen maken wowowowow
Beertjequote:
badboiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
PO is praktische opdrachtquote:
GMTAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
BeertjeIk raak in de war van je UI
Ik kan je toch niet opeens bijtje gaan noemen?
Ha grappige comeback manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
badboi![]()
zo groot is mijn bad niet hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik ben geen 50quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat niet doen![]()
50 jaar zijn en dan zulke sneu opmerking maken
fixed, Ik wil gewoon niet dat mensen met mijn UI gaan lopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
BeertjeIk raak in de war van je UI
Ik kan je toch niet opeens bijtje gaan noemen?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fixed, Ik wil gewoon niet dat mensen met mijn UI gaan lopen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ha grappige comeback man
chapeau hoor
echt, geen respect meer voor de ouderen hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben geen 50![]()
maar je moet dus 12 zijn om een sneue opmerking te maken
jouw UI ben ik tegen gekomen op 6gagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fixed, Ik wil gewoon niet dat mensen met mijn UI gaan lopen
idd geen respect meer voor de jeugd van vroegerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, geen respect meer voor de ouderen he
zou best kunnen, elk gifje op internet komt daar wel eens langsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw UI ben ik tegen gekomen op 6gag
49 dan same fuckin thingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben geen 50![]()
maar je moet dus 12 zijn om een sneue opmerking te maken
Dit heeft niks met respect voor ouderen te makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, geen respect meer voor de ouderen he
ik kan het welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
49 dan same fuckin thing![]()
nee maar ik mag hopen dat wanneer je als volwassen man gewoon normale opmerkingen kan maken. blijkbaar kun jij dat niet.
Niet om het een of ander, maar wat is je probleem?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit heeft niks met respect voor ouderen te maken![]()
al was hij 80 dan had ik hem nog aangesproken
jij bent van de Fok! politiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit heeft niks met respect voor ouderen te maken![]()
al was hij 80 dan had ik hem nog aangesproken
Ik moet nog voor je koken zekers?quote:
samen koken is leukerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet nog voor je koken zekers?
Zijn gedrag icm leeftijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar wat is je probleem?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
samen koken is leuker
maar ik wil je ook wel mee uit eten nemen hoor
quote:
Oh dus als je niet had geweten dat hij tegen de 50 loopt had het je niet uitgemaakt?quote:
Something more decentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dan zou ik ook een heel ander beroep moeten hebben zeker
quote:
puur vriendschappelijk uiteraard, want je bent al bezetquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus als je niet had geweten dat hij tegen de 50 loopt had het je niet uitgemaakt?![]()
Sorry maar dat is juist het mooie aan internet
Maar dat is saaiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en meer verantwoordelijk zijn en zo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
puur vriendschappelijk uiteraard, want je bent al bezet
Dan had hij zijn geboortejaar niet als leeftijd moeten zettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus als je niet had geweten dat hij tegen de 50 loopt had het je niet uitgemaakt?![]()
Sorry maar dat is juist het mooie aan internet
Dat doe ik ook soms wel eensquote:
Wat maakt zijn leeftijd nou uit?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan had hij zijn geboortejaar niet als leeftijd moeten zetten
geboortejaar is toch mijn leeftijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan had hij zijn geboortejaar niet als leeftijd moeten zetten
vind er duidelijk een verschil in zitten wanneer ik iets zeg en het niet meen en het puur doe om te kutten wanneer iemand anders het zegt en het wel meent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:35 schreef Xeor het volgende:
Wow Hamerhaaitje van een sneue kut opmerkingen zeg.
Nee, stiekem ben je al 1963 jaar oudquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geboortejaar is toch mijn leeftijd
typfout moest zijn usernamequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geboortejaar is toch mijn leeftijd
Gastquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vind er duidelijk een verschil in zitten wanneer ik iets zeg en het niet meen en het puur doe om te kutten wanneer iemand anders het zegt en het wel meent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |