quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef sararaats het volgende:
![]()
ik heb een kalender, Halloween decoratie en zout-pepervat van LEGO![]()
moe
Ik heb me met die samenvoeging gewoon stil gehouden hoor. ben er pas weken na hier gaan postenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee, gewoon ieder persoon in zijn waarde laten.. wij oordeelde ook niet toen JNG zich samenvoegde met GRTD.
die zijn toch redelijk klein hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe werkt een zout en pepervat van lego? Zijn de gaten dan niet veel te groot?
Laat een persoon gewoon in zijn waardequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb me met die samenvoeging gewoon stil gehouden hoor. ben er pas weken na hier gaan posten
Oh, ik zou zeggen dat je dan zoveel in een keer eruit zoulatenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
die zijn toch redelijk klein hoor
Ja ik vind ze ook wel leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik ook soms wel eensZo slecht zijn hun liedjes niet
En ze gedragen zich nog wel redelijk normaal
Wat is er aan het handje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Laat een persoon gewoon in zijn waarde
Een ONZ/KLB user in GCquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Username staat links.
[..]
Het wankelt.
Maar daar heb ik vrij weinig aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Username staat links.
[..]
Het wankelt.
quote:
Gelukkig ben ik niet de enigequote:
geen behoeft aan srryquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Laat een persoon gewoon in zijn waarde
ik heb de gaatjes nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zou zeggen dat je dan zoveel in een keer eruit zoulaten
in dat geval kun je beter weggaanquote:
Dan mag je deze SC eigenlijk wel verlatenquote:
oh ben een beetje aan het kutten en dat vinden ze niet zo leuk dus ben ik een kutuser en willen ze me eigenlijk gewoon weg hebben maar dat zeggen ze niet.quote:
Misschien dat de tijd ons wat bijbrengt.quote:
De sc's daar zijn vrij selectief en ze hebben het vast kliekjequote:
hihiquote:
Halloquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ben een beetje aan het kutten en dat vinden ze niet zo leuk dus ben ik een kutuser en willen ze me eigenlijk gewoon weg hebben maar dat zeggen ze niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan mag je deze SC eigenlijk wel verlaten![]()
quote:
Nicequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb de gaatjes nog niet bekeken.
wij hebben een LEGO store in Wijnegem Shopping Center
Nee hoor, geen relquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een soort mini rel dus, maar als je wil kutten kun je beter naar ONZ/KLB gaan
simpel zat: we kutten allemaal vaak genoeg, maar als wordt aangegeven dat het echt niet op prijs wordt gesteld kun je beter gewoon ophoudenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ben een beetje aan het kutten en dat vinden ze niet zo leuk dus ben ik een kutuser en willen ze me eigenlijk gewoon weg hebben maar dat zeggen ze niet.
Kliekjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien dat de tijd ons wat bijbrengt.
[..]
De sc's daar zijn vrij selectief en ze hebben het vast kliekje![]()
jij verwarrende supersof imitatorquote:
kliekjesquote:
Nou hier ben je welkom hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De sc's daar zijn vrij selectief en ze hebben het vast kliekje![]()
Owwquote:
Het is FOK! manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
49 dan same fuckin thing![]()
nee maar ik mag hopen dat wanneer je als volwassen man gewoon normale opmerkingen kan maken. blijkbaar kun jij dat niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kliekjes
(in een ovenschotel met kaas overbakken)
en nu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
simpel zat: we kutten allemaal vaak genoeg, maar als wordt aangegeven dat het echt niet op prijs wordt gesteld kun je beter gewoon ophouden
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb nooit zoveel kliekjesIk maak of gewoon meerdere porties voor Xeor en mij, of precies genoeg voor ons 2
Heul nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De Utrechtse versie is veel lekkerder dan die uit emmen
quote:
Omdat ik daar weg kom?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef d4v1d het volgende:
Eigenlijk ben ik nog nooit in Emmen geweestGeen idee waarom ik er iets tegen heb
Ja, ik heb er van genotenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]Vond je de quessadilla's van gister lekker?
Klopt, maar dat is Amsterdam ivm New York ookquote:
quote:
Nou gewoon kuttenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is FOK! manWat de fuck boeit het
IK BEN EEN DRENT, IK MAG DIE FOUT MAKENquote:
Amsterdam is nog redelijk bekend hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is Amsterdam ivm New York ook
In verhouding tot. niet ivm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is Amsterdam ivm New York ook
Ik ben wel eens in Emmen geweestquote:
Blijf samen met mij kijken danquote:
Ik verbeterde jouw verbetering.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ivm is bekend als "in verband met", niet "in vergelijking met" Daarom die verbetering.
ik vind masterchef leukerquote:
Blijkbaarquote:
Masterchef is ook leuk, die opdracht met die muur er tussen van gisterquote:
Dierentuin? of gewoon centrum?quote:
quote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik eet hier rustig chocoladepepernoten terwijl ik eigenlijk een beetje in tijdsnood zit
die komt er naquote:
Dat sowiesoquote:
eerst nog even naar huis rijdenquote:
dat is iddquote:
Hup hup, aan de slag jijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet nog geschiedenisopdrachten doen, douchen, koken, eten en dan werken om 19:15
Ik en planningen
Herkenbaarquote:
dan mag je wel opschietenquote:
Dat gaat nog wat worden, ook met die graatjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd![]()
en dan het geklopt eiwit op een warme plaat zetten
Dat kan ook onder het douchenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eerst mijn chocoladepepernoten opeten
dat kan tijdens de geschiedeniesopdrachtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eerst mijn chocoladepepernoten opeten
Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd![]()
en dan het geklopt eiwit op een warme plaat zetten
Dan gaat het langzaam stollen?quote:
Ik ben niet van plan die nog te makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan tijdens de geschiedeniesopdrachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |