Halloquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ben een beetje aan het kutten en dat vinden ze niet zo leuk dus ben ik een kutuser en willen ze me eigenlijk gewoon weg hebben maar dat zeggen ze niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan mag je deze SC eigenlijk wel verlaten![]()
quote:
Nicequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb de gaatjes nog niet bekeken.
wij hebben een LEGO store in Wijnegem Shopping Center
Nee hoor, geen relquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een soort mini rel dus, maar als je wil kutten kun je beter naar ONZ/KLB gaan
simpel zat: we kutten allemaal vaak genoeg, maar als wordt aangegeven dat het echt niet op prijs wordt gesteld kun je beter gewoon ophoudenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ben een beetje aan het kutten en dat vinden ze niet zo leuk dus ben ik een kutuser en willen ze me eigenlijk gewoon weg hebben maar dat zeggen ze niet.
Kliekjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien dat de tijd ons wat bijbrengt.
[..]
De sc's daar zijn vrij selectief en ze hebben het vast kliekje![]()
jij verwarrende supersof imitatorquote:
kliekjesquote:
Nou hier ben je welkom hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De sc's daar zijn vrij selectief en ze hebben het vast kliekje![]()
Owwquote:
Het is FOK! manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
49 dan same fuckin thing![]()
nee maar ik mag hopen dat wanneer je als volwassen man gewoon normale opmerkingen kan maken. blijkbaar kun jij dat niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kliekjes
(in een ovenschotel met kaas overbakken)
en nu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
simpel zat: we kutten allemaal vaak genoeg, maar als wordt aangegeven dat het echt niet op prijs wordt gesteld kun je beter gewoon ophouden
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb nooit zoveel kliekjesIk maak of gewoon meerdere porties voor Xeor en mij, of precies genoeg voor ons 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |