SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Maar nee ik heb ze nog niet.quote:
kreeg je bij je eerste post geen aandacht?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef detennismaster het volgende:
Het mooie is dat Trapz miljoenen coins heeft door die glitch en het dus makkelijk kan veroorloven om die spelers te quicksellen maar dat DS2 elke coin 5 keer omdraait met die zogenaamde SMLENO techniek.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kreeg je bij je eerste post geen aandacht?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelfde vriend als deze zeker?
[ afbeelding ]![]()
die doet het nog nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Ik kwam vandaag weer zonder sleutel thuis.
Nu maar even GTA Online
Ik heb tenminste geen glitch nodig.. verder snap ik deze hele zin niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef detennismaster het volgende:
Het mooie is dat Trapz miljoenen coins heeft door die glitch en het dus makkelijk kan veroorloven om die spelers te quicksellen maar dat DS2 elke coin 5 keer omdraait met die zogenaamde SMLENO techniek.
Trapz kan het zich makkelijk veroorloven terwijl jij moeite doet voor elke coin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen glitch nodig.. verder snap ik deze hele zin niet.
Volgens mij bedoelt hij dat je op je centen let en te vaak goede dealtjes hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat was de 300ste post, daarom zette ik hem even over naar het nieuwe topic.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kreeg je bij je eerste post geen aandacht?
Darkobert Duckquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan het me ook makkelijk veroorloven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Trapz kan het zich makkelijk veroorloven terwijl jij moeite doet voor elke coin.
Glitcherquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan het me ook makkelijk veroorloven.
Daar heb ik het toch helemaal niet over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij ineens zo'n opmerking plaatst (en dan ook nog 2x)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch helemaal niet over.Ik snap niet dat jij je op de kast laat jagen.
#goedehashtag #houikvan #lekkergenietenmetmemannetjjJquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
m'n mannetje chillde hem net al in het vliegtuig #gtaonline1stscene
Rik is watching you, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel heb je bij elkaar gecheat Lindgren.?
Niets. Ik heb geen glitch nodig. Ik SMLENO hele dagen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel heb je bij elkaar gecheat Lindgren.?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets. Ik heb geen glitch nodig. Ik SMLENO hele dagen.
Slaat 'ie je gemaakte personage wel op als je er niet direct in komt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
m'n mannetje chillde hem net al in het vliegtuig #gtaonline1stscene
lijkt me wel want heb m'n mannetje gewoon nuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Slaat 'ie je gemaakte personage wel op als je er niet direct in komt?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt me wel want heb m'n mannetje gewoon nu
Robben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef Kiid het volgende:
Robben voor 250.000 gekocht in 59e minuut. Paar keer refreshen loont altijd
Discard hem en maak er een gifje van, dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Robben.Zou 'm nog niet in m'n club willen als ik er 250k bij kreeg.
Geniaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Discard hem en maak er een gifje van, dat zal hem leren.
Leugens. Je krijgt namelijk 650c+ als je m discard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Nu niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja Lindgren., je hebt toch genoeg coins.
Dan stuur je hem naar Robb en (hihi Robb + en = Robben) dan gaan we lachen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GeniaalDat ga ik doen als ik genoeg coins heb.
Dat is de tactiek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij postte altijd dat er bijna niks te vinden was en nu ineens verdien je heel veel?
De laatste dagen vind ik ook niks meer. Ik ben vooral bezig met bronze packs openen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is de tactiek.
Zo praat je andere mensen geen moed in waardoor hun niet gaan traden
Gr gr
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is de tactiek.
Gr gr
Raar dat je dan een AB nodig hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is de tactiek.
Gr gr
De taal van je PS3-account op Engels zetten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Even iets anders. Weet iemand hoe ik op de console Engels als standaard taal maak in FIFA? Of kand at uberhaupt niet?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
2,3k laagste BIN.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:13 schreef Grandesco het volgende:
Hoeveel is de Chemstyle hawk op xdoos?
koop gewoon robben OP FUT 13 en discard hemquote:
Dit vraag je in een rijke tata forum.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:23 schreef _NZT_ het volgende:
Heeft iemand een beetje een leuk goedkoop team?
Liefste goud budget voor ongeveer 12k. Of een zilvere squad eventueel met depay? (die heb ik al)
Ja zeker...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit vraag je in een rijke tata forum.
Omdat goud is kaologay.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Waarom maken mensen uberhaupt eigenlijk zilveren teams?
563.000quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jezus man hoeveel heb je daarvoor betaald?
Teringjantje.. hoe kom je aan die coins? Packs gekocht?quote:
Consumableglitchquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Teringjantje.. hoe kom je aan die coins? Packs gekocht?
Ik bel met EA om jou te sarren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom lopen die teringspelers niet gewoon op die bal af als die hun kant op komt? Al mijn spelers blijven de hele tijd staan en niks doen. Of dan rolt de bal 20 centimeter langs hun voeten, steken ze die niet even uit om m aan te nemen maar gaat ie er gewoon langs. Of komt er een hoge bal aan, rennen ze naar de plek waar die heen komt als ie over de grond komt, ipv naar de plek waar ie gaat landen. Alsof ze bij EA van de speler uit zijn gegaan en niet vanuit de bal. De speler moet bepaalde looplijnen volgen ofzo en als de bal daar dan niet komt is het maar jammer voor je. Het draait allemaal om de 22 spelers op het veld en niet om de bal. Keepers die fouten maken die makkelijk voorkomen kunnen worden. Spelers die nog steeds als kip zonder kop tegen elkaar aan blijven rennen etc etc. Bizar spel dit.
Het gaat pas echt grappig worden als mensen gebanned hiervoor wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef Zhano het volgende:
Al die huilies die niet geinformeerd zijn over de glitch en nu balen
Vorig jaar stonden ze vooraan met het tamperen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef Zhano het volgende:
Klopt, dan lach ik me ziek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het gaat pas echt grappig worden als mensen gebanned hiervoor worden
Al die huilies? Ik zie er maar één hoor..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef Zhano het volgende:
Je had precies hetzelfde gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef Zhano het volgende:
Hahahaha lekker voor jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:38 schreef wieisboos het volgende:
Beetje jammer dat Rockstar geen fatsoenlijke servers heeft, je had toch kunnen verwachten dat er miljoenen tegelijk online willen gaan
Er zijn er meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Al die huilies? Ik zie er maar één hoor..
Jou bedoel ik niet. Ik bedoel de mensen die nu in dit topic hypocriet lopen te doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je had precies hetzelfde gehad.
Gelijk weer miepen als iets niet werkt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:38 schreef wieisboos het volgende:
Beetje jammer dat Rockstar geen fatsoenlijke servers heeft, je had toch kunnen verwachten dat er miljoenen tegelijk online willen gaan
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gelijk weer miepen als iets niet werkt.
Wat ben je? Hollander?
Ze zullen het wel weten, maar denk niet dat ze dat wilde voor die paar dagen dat het extra druk is met GTAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:38 schreef wieisboos het volgende:
Natuurlijk kunnen ze daar wel wat aan doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kunnen ze toch niks aan doen. ook al weten ze dat er miljoenen mensen gan spelen.
sick kijk zn prijs lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kapot scherm op een Lenovo laptop, on-site analyse 420 euro per uur
ik heb Niangquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:47 schreef AntiHero het volgende:
Wat is de beste RW in de serie A? Zit nu op Cuadrado, flinke pace, goeie dribbel en OK crossing.
Dat is niet mijn prijs dat is wat wij IBM moeten betalen voor zo'n joker.quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze daar wel wat aan doen
Heb het dit jaar nog maar 1 keer gespeeld. Vorig jaar altijd en ik kon zo heerlijk voetballen met 3-5-2. Dit jaar speelde ik tegen iemand met 3-5-2 en ik kwam 1-0 achter en kon er maar niet doorheen komen. Daarna zelf ook veranderd naar 3-5-w en won ik met 1-3 en merkte dat ik aanvallend gewoon meer kon aanrichtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:49 schreef The_Yakuza het volgende:
352 vind ik persoonlijk superchill; makkelijk voor hybrids en je kan de bal altijd ergens naar toe passen. Menez vind ik alleen niks en ik vond Shaarawy beter spelen dan Lavezzi.
Bij zo'n twijfel geval voor de garantie moet ik altijd een foto maken voor die business helpdeskquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kapot scherm op een Lenovo laptop, on-site analyse 420 euro per uur
http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is meer een modern thee kransje dan een FUT topic ja
Cuadrado is prima ja. Die 2 Italiaanse RM's zijn net iets te traag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:47 schreef AntiHero het volgende:
Wat is de beste RW in de serie A? Zit nu op Cuadrado, flinke pace, goeie dribbel en OK crossing.
Agh het is wel beter dan de EA helpdesk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef byah het volgende:
[..]
Bij zo'n twijfel geval voor de garantie moet ik altijd een foto maken voor die business helpdesk
stop eens met dat gejank over gejankquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:55 schreef Grandesco het volgende:
Wat een gejank over dingen...
Het lijkt net de 2e kamer hier.
Loop je nou te janken over janken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:55 schreef Grandesco het volgende:
Moeten ze het goed doen dan heeft niemand wat om te klagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:55 schreef Grandesco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee kutjong.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rot op dan
Irritante psv'ers hebben we al genoeg
je zou bijna denken dat alle psv'ers irritant zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rot op dan
Irritante psv'ers hebben we al genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef Ajacied7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lawl really?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou nou je bent een aanwinst voor dit topic hoor.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ga maar weer LoL spelen
[ afbeelding ]
Fittie!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lawl really?
Ik heb hier een paar dagen lang serieuze vragen zitten afvuren omdat het mijn eerste Fifa is sinds ' 98, nergens krijg ik respons op, geen problem hoor.
Maar ga niet lopen miepen dat ik mee deel in de malaise
Als je geen respons krijgt dan weten wij het ook niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lawl really?
Ik heb hier een paar dagen lang serieuze vragen zitten afvuren omdat het mijn eerste Fifa is sinds ' 98, nergens krijg ik respons op, geen problem hoor.
Maar ga niet lopen miepen dat ik mee deel in de malaise
Autobuyers letten te goed op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 59e minuut werkt op dit moment voor geen meter (voor silvers) Niet alleen omdat de prijzen nog niet zijn gestegen maar mensen letten te goed op.
Elke keer als ik die gif zie moet ik lachenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ga maar weer LoL spelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Elke keer als ik die gif zie moet ik huilen
MLTGO?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 59e minuut werkt op dit moment voor geen meter (voor silvers) Niet alleen omdat de prijzen nog niet zijn gestegen maar mensen letten te goed op.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Matten, matten, matten!!!!!!1!!!!#!@#
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Baje heeft hier niet meer gepost sinds PSV heeft verloren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt als je zijn naam te vaak noemt hij ineens tevoorschijn komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Baje heeft hier niet meer gepost sinds PSV heeft verloren.
Dan komt ie met z'n hondenstep aanvliegen, jeweetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef JoeydeKoala het volgende:
bajebajebajebajebajebaje
zou dat ook werken bij molfan?
Doggiestep, doggiestep, doggiestepquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef JoeydeKoala het volgende:
bajebajebajebajebajebaje
zou dat ook werken bij molfan?
Me and you bothquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb genoeg coins om Robben te discarden.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb genoeg coins om Robben te discarden.![]()
quote:
Mweh, valt tegen hoe vet dit is.quote:
Had hem eerst in de spits maar daar liep hij nooit op de juiste plek IMHO. Wilde hem er toch in hebben dus probeerde hem op CAM en nu loopt hij alle gaten dicht als het ware. Denk niet dat ik hem nog uit mijn team ga halenquote:
Ik heb hem in 4-2-2-2 in de spits, kon alleen met 3-5-2 en 4-1-2-1-2 zelf niet overweg.. dus voor mij op CAM word 'm nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Had hem eerst in de spits maar daar liep hij nooit op de juiste plek IMHO. Wilde hem er toch in hebben dus probeerde hem op CAM en nu loopt hij alle gaten dicht als het ware. Denk niet dat ik hem nog uit mijn team ga halen
KLB / Arjen Robbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je haat moet wel erg diep zitten dat je 40-50 euro aan coins zo weggooit, maar chapeau
Dit hadden Muller, Ribery en Mandzukic ook gekund.quote:
Serero ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit hadden Muller, Ribery en Mandzukic ook gekund.
ik niet want ik ga met het busje naar schoolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Thorb het volgende:
welke autist zat voor me tijdens college ksi te kijken en op de webapp
geef het maar toe
Was diegene een goede trader?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Thorb het volgende:
welke autist zat voor me tijdens college ksi te kijken en op de webapp
geef het maar toe
Hier was ik dus al bang voor.quote:
het is ook fake, laat me inloggen op je account om het te checken of stream even de webappquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier was ik dus al bang voor.![]()
Ik maak wel even een puushje van m'n tradefeed, sec.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
het is ook fake, laat me inloggen op je account om het te checken of stream even de webapp
Ik heb de grote consumables slag gemist, maar dat geeft niet. Ik ga de tactiek van fifa 13 herhalen. Verder in Turkije gezetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Waar heb je uitgehangen? Centen binnengehaald?
Tank jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.com/en/player/4937
Dat shot power
Die ga ik even in mijn Brasilver 4222 proberen Simoes - Jobsonquote:
Ik heb gisternacht uit frustratie alles, maar dan ook alles, op de tradepile gegooid. Heb dus ook geen team meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3x achter elkaar 1e ronde eruit in dat gold tournament. Ik krijg het idee dat FUT14 nog niet helemaal mijn spel is
Ik kon met FUT13 best aardig overweg, al zeg ik het zelf. Maar alles lijkt foetsiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht uit frustratie alles, maar dan ook alles, op de tradepile gegooid. Heb dus ook geen team meer.
Heb nu wel 350k. Weet nog niet of ik de boel ga verkopen of het weer ga proberen
Heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kon met FUT13 best aardig overweg, al zeg ik het zelf. Maar alles lijkt foetsie
11 bronzes kopen en even easy wins farmen. Pas wel op want soms kom je tegen 100 chem teams!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kon met FUT13 best aardig overweg, al zeg ik het zelf. Maar alles lijkt foetsie
Ik helaas ook gemist. Maar rond deze tijd op 80k zitten is heel netjes voor mij, hoe was het in Turkije? Gaat niet al te best qua sport hier, weer een blessure en kan dus nog niet bij nieuwe team aansluiten.. voor de rest niets te klagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de grote consumables slag gemist, maar dat geeft niet. Ik ga de tactiek van fifa 13 herhalen. Verder in Turkije gezetenEn alles goed met jou?
Ik begon met een bronzen team. Na twee keer dat toernooi te hebben gewonnen, was ik dat wel beuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
11 bronzes kopen en even easy wins farmen. Pas wel op want soms kom je tegen 100 chem teams!
Ging bij mij in het begin ook erg moeizaam, eerst makkelijk kampioen en alles gewonnen maar toen met mijn BPL goude team opeens erg veel verloren. Nu veel gespeeld en wat nieuwe spelers gekocht en gaat het opeens een stuk beterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor![]()
Begin het nu wel wat beter onder de knie te krijgen, maar gemiddeld 2,4 goals tegen per wedstrijd
Zelfs bij bronzes verlies ik meer dan ik winquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
11 bronzes kopen en even easy wins farmen. Pas wel op want soms kom je tegen 100 chem teams!
Gewoon zonder sprintknop proberen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik begon met een bronzen team. Na twee keer dat toernooi te hebben gewonnen, was ik dat wel beu
en ohja het spoor was kapot dus een uur vertragingquote:
Die heb ik vast geplaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon zonder sprintknop proberen.
[..]
en ohja het spoor was kapot dus een uur vertraging
Turkije was de beste vakantie ooitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik helaas ook gemist. Maar rond deze tijd op 80k zitten is heel netjes voor mij, hoe was het in Turkije? Gaat niet al te best qua sport hier, weer een blessure en kan dus nog niet bij nieuwe team aansluiten.. voor de rest niets te klagen
Ah, dat is wel waar voor je geld zo te horen. Ik zat lekker op school te bikkelen, maar dan heb je ook wat: mag over een paar weken als het zo blijft weer terug naar de havoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Turkije was de beste vakantie ooitSuper leuke groep, leuke dames, en veel bier. Heel veel bier. Het absolute dieptepunt was de dag dat we moesten vertrekken
Dan is het de moeite waard. Nu doorzetten. Klasse in elk gevalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ah, dat is wel waar voor je geld zo te horen. Ik zat lekker op school te bikkelen, maar dan heb je ook wat: mag over een paar weken als het zo blijft weer terug naar de havo
Laat hem maar, hij weet niet beter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zelfs bij bronzes verlies ik meer dan ik win![]()
En ook daar kom ik alleen maar 100 chem teams tegen.
Ik zit te denken om die van mij ook te verkopen maar de prijzen gaan ooit wel weer stijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef _NZT_ het volgende:
Meeste undercutters bij depay zijn wegnu maar eens m'n depay op de markt slingeren
Dat is waar...maar ga toch geen team om hem heen bouwen op dit moment dus pak die 2k tot 3k winst wel en koop hem dan wel weer een keer als ie 9k is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit te denken om die van mij ook te verkopen maar de prijzen gaan ooit wel weer stijgen.
Tyfus muziek man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat 'n DJ talenten heeft Nederland
Martin Garrix zit btw bij m'n broer op school, wat een baas
Net als die film "Fallen"quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Lol, gisteren lukt er echt niets, zat ik hier keihard te ragen en lukte het niet om te promoveren uit D7. Toen speelde ik een single player match waarin ik compleet werd zoekgespeeld door een compleet Everton team, maar won ik toch dankzij 2 late goals (van 0-2 naar 2-2) en sleepte ik hem in de verlenging binnen..voelde echt alsof ik de EAids toen doorgaf aan een andere kerel
Daarna ineens D7 kampioen met alleen maar overwinningen..alles 3 goals verschil of meer![]()
![]()
![]()
Toffe film is datquote:
Nu die kopballen uit corners nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef wieisboos het volgende:
Finesse shots zijn generfd nu? Ze gaan allemaal mis bij mij nu
Je bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef wieisboos het volgende:
Dat dacht ik eigenlijk wel, maar als het generfd is dan is het nog maar half werk, want ik scoorde alsnog uit alle hoeken ermee..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb echt geen tegengoal gehad uit de laatste 30 wedstrijden ofzo..laat gewoon altijd keeper uitkomen (en probeer zelf uiteraard nog steeds wel te koppen intussen) en dat gaat altijd goed. 1x zat de keeper mis en toen kon ik hem zelf van de lijn koppen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu die kopballen uit corners nog
Kan toch niet zonder patch, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef wieisboos het volgende:
Yup. Allemaal heel herkenbaar. Ik kwam ook veel uit met de keeper bij corners, maar gisteravond zat ik 2x achter elkaar mis met uitkomen (2x goal dus)...dan kom je daarna toch ff wat minder uit, onbewust ofzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen tegengoal gehad uit de laatste 30 wedstrijden ofzo..laat gewoon altijd keeper uitkomen (en probeer zelf uiteraard nog steeds wel te koppen intussen) en dat gaat altijd goed. 1x zat de keeper mis en toen kon ik hem zelf van de lijn koppen.
Grootste ergernissen voor mij zijn de gewone kopballen. Het is nog niet eens zo onrealistisch hoe vaak de spits het duel wint, maar vooral dat de kopballen steeds niet worden gestopt door de keeper. Iedere kopbal binnen 11 meter van het doel zit er gewoon in..of hij nou hard, zacht, in de hoek of in het midden is. Dat slaat nergens op. Ligt echt aan de keepers. Dat is ook het probleem met die finesse shots. Keepers reageren pas als de bal op 2 meter afstand is ofzo..of je nou van 40 meter schiet of van 10
Oh en die simpele hoge lobjes over de verdediging natuurlijk. Maar het grootste probleem zit hem echt in die keepers.
Ja, sowieso nu al heel succesvol.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij goed is, maar ik ga ook niet ontkennen dat het geen wereldtalent is
Wij hebben Hardwell, dat wordt er ook eentje hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij goed is, maar ik ga ook niet ontkennen dat het geen wereldtalent is
Allemaal door je 600 euro FIFA pointsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef KC.PSV het volgende:
Iemand coins kopen voor de ps3?
Inmiddels 3.5 miljoen coins op voorraad.
stuur maar een DM
Aangenaam Wesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Een vriendelijke limburger.
Aangenaam.
Was wat minder dan 600quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allemaal door je 600 euro FIFA points
Ik vond hem ook goed maar heb net Fischer gekocht en die vond ik nog beter. Dribbling lijkt echt veel hoger dan die van Depay en zijn schoten vliegen er ook allemaal in. Alleen jammer van de skillsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
Oh en heb ik al gezegd dat Depay ongelooflijk goed is
Geloof ik best ja. Eerder iets waar je RSI van kreegquote:
Idd.quote:
Dit probleem zal tot FIFA99 blijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef Jorwol het volgende:
Oh en constant op pauze drukken, wat een kneuzen![]()
![]()
Komt wel goed... Traore kopen en blijven crossen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:00 schreef dion_v_k het volgende:
12 wedstrijden gespeeld en 10 verloren![]()
Ik kan dit echt niet vergeleken met 13![]()
![]()
Heb wel goede controle over de bal steeds met Depay eigenlijk. Hij heeft gewoon echt alles..zijn strength is ook zo vaak beslissend geweest in de duelsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed maar heb net Fischer gekocht en die vond ik nog beter. Dribbling lijkt echt veel hoger dan die van Depay en zijn schoten vliegen er ook allemaal in. Alleen jammer van de skills
Ik speel met mijn Brasilvers tegen golds en ze worden echt zo makkelijk opzij gezetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Komt wel goed... Traore kopen en blijven crossen.
90% is een doelpunt.
FIFA 99 was vet man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit probleem zal tot FIFA99 blijven.
Ja precies, replays boeit me nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Idd.
Hier krijg ik pure ebola van... mensen die de introfilmpjes afkijken. (Replays vind ik wel ok)
Eigenlijk is 'tie het alquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hebben Hardwell, dat wordt er ook eentje hoor
goh wat gekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel met mijn Brasilvers tegen golds en ze worden echt zo makkelijk opzij gezet
Wat gaat je nieuwe UI worden? Of hou je 'm zo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat de matchmaking in seasons niet zo is dat je met een 74 rated ploeg tegen een andere 74 rated ploeg uitkomt. De eredivisie silvers spelen wel erg prettig. Beerens is dit jaar wel echt een baas
Nee, alleen als de tegenstander dat muurtje naar voren laat komen en de scheids er wat van gaat zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:05 schreef MRN89 het volgende:
Hebben jullie ook last bij vrije trappen en corners dat eerst het menu komt van wie je wilt kiezen als nemer..en dat je daarna een aantal sec. moet wachten tot je uberhaupt kunt schieten ?
Hij blijft. I will followquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat gaat je nieuwe UI worden? Of hou je 'm zo?
Ach, dan hadden de kneusjes het op dezelfde manier opgelost als nu in online single match..bronze bankquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat de matchmaking in seasons niet zo is dat je met een 74 rated ploeg tegen een andere 74 rated ploeg uitkomt. De eredivisie silvers spelen wel erg prettig. Beerens is dit jaar wel echt een baas
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, alleen als de tegenstander dat muurtje naar voren laat komen en de scheids er wat van gaat zeggen.
Ik moest lachen, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, alleen als de tegenstander dat muurtje naar voren laat komen en de scheids er wat van gaat zeggen.
PC zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:05 schreef MRN89 het volgende:
Hebben jullie ook last bij vrije trappen en corners dat eerst het menu komt van wie je wilt kiezen als nemer..en dat je daarna een aantal sec. moet wachten tot je uberhaupt kunt schieten ?
Kwam die laatst al tegen op de markt dacht dat jij het was. Het was een glitcher.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef DuTank het volgende:
Iemand heeft dezelfde teamnaam als ik eerst had: Team Vieze.
Welke wannabe is dit?
Nee dat is het helaas niet.. ook bij buitenspel 'vrije trappen' komt het lijstje met alle namen om die vrije trap te nemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet heel erg een wonder tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef DuTank het volgende:
Welke wannabe is dit?
Ik heb al die shit niet mee gekregen, maar een glitcher? Hoe dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kwam die laatst al tegen op de markt dacht dat jij het was. Het was een glitcher.
Dus dat vond ik al vreemd.
Ik weet alleen dat er iemand is met die naam maar dan met caps.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef DuTank het volgende:
Welke wannabe is dit?
Hij was consumables aan het duplicaten want had er wel erg veel voor een te lage prijs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb al die shit niet mee gekregen, maar een glitcher? Hoe dan?
Gaat een leuke wedstrijd worden.... er zijn veel leuke wedstrijden vanavondquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij was consumables aan het duplicaten want had er wel erg veel voor een te lage prijs.
Straks nog ff school en dan Arsenal. Morgen eindelijk weer eens fut![]()
Wel een aantal inderdaad. Heel die groep van Arsenal is tof en dan Porto - Atletico en Celtic - Barca (om de sfeer). De rest lijkt me niet heel interessant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gaat een leuke wedstrijd worden.... er zijn veel leuke wedstrijden vanavond
Ik denk van wel eigenlijk. Veel geblesseerde bij Milan zal wel voor een leuke pot zorgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel een aantal inderdaad. Heel die groep van Arsenal is tof en dan Porto - Atletico en Celtic - Barca (om de sfeer). De rest lijkt me niet heel interessant.
Kijk meestal Ajax wel (als het er op is voor de CL/EL) voordat ik commentaar krijg, maar ik verwacht echt geen spectaculaire wedstrijd.
Ja vast wel, maar ik denk niet dat het een spectaculaire pot wordt. Eerder 1 á 2 doelpunten max.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk van wel eigenlijk. Veel geblesseerde bij Milan zal wel voor een leuke pot zorgen.
Ik denk reëel dat Ajax een kans maakt.
1 á 2 doelpunten per 20 minuten voor Milaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar ik denk niet dat het een spectaculaire pot wordt. Eerder 1 á 2 doelpunten max.
Ik vind Verbeek eigenlijk meer en meer een baas. Respect voor hoe hij voor een deel hand in eigen boezem steekt, en de manier waarop hij weg is gegaan...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat gaat je nieuwe UI worden? Of hou je 'm zo?
Laten we het hopen. Ik gun ze wel een 0-5/6quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1 á 2 doelpunten per 20 minuten voor Milaan.
Me 2quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik gun ze wel een 0-5/6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |