quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:19 schreef tuut-chips het volgende:
deze mag uiteraard ook niet ontbreken
vriezequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ze vallen of vriezen?
quote:
dan is het ook geen ongeluk hoor, dan heb je gewoon een doodswens..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik met draaiende kettingzagen jongleer en er valt er eentje op mijn schedel dan is dat ook een ongeluk. Gaat natuurlijk om de intentie
Maar ik probeer niet expres dood te gaan. Dat mijn hobby mij daar meer kans op geeft staat daar dan buiten, als het niet mijn intentie is om dood te gaan en dit wel gebeurt, dan is dat een ongeluk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het ook geen ongeluk hoor, dan heb je gewoon een doodswens..
Neehuibquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie had ook alweer wat met aziaten?
http://m.imgur.com/a/SmHG8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens het lopen struikelen. Ongunstige loop van omstandigheden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:21 schreef vogelkooi het volgende:
Of een jachtgeweer tegen je slaap. Ongunstige loop van omstandigheden.
HIHHIHAHAHAHOO
Heroïne en alcohol mixen is gevaarlijke combinatie, daar is niets toevallig aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
on·ge·luk (o; meervoud: ongelukken)
1 ongunstige loop van de omstandigheden; tegenspoed
2 noodlottige gebeurtenis; ramp, ongeval: auto-ongeluk; per ongeluk zonder opzet; een stuk ongeluk een mispunt
Jawel, was toevallig teveel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heroïne en alcohol mixen is gevaarlijke combinatie, daar is niets toevallig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |