quote:
Bijna, de eerste vijf letters zijn goedquote:
Je hebt gelijk, zijn antwoord is goed genoeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Mark het volgende:
Was een aanvulling, van mij mag ß het punt hebben
Chaplin is goed.quote:
quote:teaching Charlie Chaplin the manual alphabet 1919
quote:
dit was een hint trouwensquote:
quote:(Tuscumbia, Alabama, 27 juni 1880 – Westport, Connecticut, 1 juni 1968) was een bijzonder taalkundige.
Toen zij 19 maanden oud was, werd zij ten gevolge van een hersenvliesontsteking doof en blind. Met de hulp van haar lerares Anne Sullivan wist zij gebarentaal én braille te leren, en als eerste doofblinde een middelbare schoolopleiding te voltooien. In 1904 promoveerde zij in Boston cum laude in de taalwetenschap.[bron?] Zij schreef talrijke boeken, waaronder haar autobiografie "The Story of My Life", aanvankelijk in afleveringen gepubliceerd in het "Ladies' Home Journal". Dankzij het verfilmde toneelstuk The miracle worker werd zij wereldberoemd. Tijdens haar leven hield zij over de gehele wereld talrijke lezingen over het onderwijs aan blinden en doven. Zij beheerste zeven talen en bereisde samen met Miss Sullivan 39 landen.
Mirren ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:31 schreef Mark het volgende:
Anyway, ik moet toch weg, die achternaam moet even wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Geen ideequote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:59 schreef Yankee het volgende:
? was in het voorrevolutionaire Rusland een scheldwoord voor boeren die ingehuurd personeel uitbuitten.
?
Stand AKQ #2972:quote:
In Hair ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe begon Annie Golden haar carrière?
Daar zat ze in, maar haar carrière begon ze als zangeres, van welke band?quote:
Dan moet het een andere foto zijn, want Hair heb ik tot nog toe altijd weten te vermijden. Net als andere musicals trouwens, niet mijn dingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Als ik een foto laat zien weet je het gelijk Markie.
The Shirtsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Daar zat ze in, maar haar carrière begon ze als zangeres, van welke band?
Was niet zo ingewikkeld achteraf tongetje.quote:
The Tourists.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:25 schreef Mark het volgende:
Voor AKQ wel, zolang mensen als Burnett niet aanwezig zijn
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Tourists.
Welke koninklijke zanger werd later VJ ?
Gokje op beefjerkeyquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:05 schreef Mark het volgende:
Wat voor product maakt het bedrijf Wernham Hogg uit Slough?
Dank u.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:03 schreef Mark het volgende:
Heb het maar even gecheckt, lubje zit nog in vakantiemodus
Stand AKQ #2972:
1 pipster
2 Ahmad1nejad
1 ß
4 Mark
1 BeamofLight
1 slaveloos
2 Yankee
1 RoofingBurner
1 tong80
1 Lubje25
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef lubje25 het volgende:
The office lijkt me oid maar wat ze maken..
Geen tijd voor gehad, misschien laterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:42 schreef Mark het volgende:
Dat is echt een gemis, lubje! De Engelse versie is niet minder dan briljant
Briljanterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:42 schreef Mark het volgende:
Dat is echt een gemis, lubje! De Engelse versie is niet minder dan briljant
Surfplanken ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:09 schreef Mark het volgende:
Moet zo even weg.
Nederland won onlangs brons bij de Venice Cup, zelfde resultaat als in 2011.
De heren verloren hun titel uit 2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:11 schreef Mark het volgende:
Nee, teamsportOh ja. Shit. WK nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat zijn edelgassen, halogenen hebben nog één elektron nodig om de edelgasconfiguratie te bereikenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:08 schreef Mark het volgende:
Zijn dat gassen uit lampen? Zoals Argon en Xenon?
Juistquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:09 schreef ß het volgende:
Ik heb het lijstje even niet in mijn hoofd zitten, fluor chloor jood. meer kan ik er even niet bedenken.
Is niet juist, maar naam lijkt wel wat op boor (hint 1)quote:
Zit links naast de laatste die ik zoek (hint 2)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef ß het volgende:
Is Polonium er ook 1? zit daar wel in de buurt.
Voldoet waterstof daar niet ook aan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zijn edelgassen, halogenen hebben nog één elektron nodig om de edelgasconfiguratie te bereiken
Omdat waterstof na het opnemen van één elektron een volledig gevulde buitenste schil krijgt, wordt dit element soms ook als halogeen beschouwd. Vanwege de andere niet-halogenide eigenschappen is het officieel geen halogeen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Voldoet waterstof daar niet ook aan?
Juistquote:
Juistemquote:
Ik ga nog uit van de verantwoordelijkheid van de spelers, my badquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Voortaan gewoon quoten, dan is de kans kleiner dat dit gebeurt.
je keurde ook pas 34 seconden later het antwoord goed, foeiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ga nog uit van de verantwoordelijkheid van de spelers, my bad
Doe ik ook. Als je een antwoord post moet je zelf opletten of je goedkeuring krijgt...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ga nog uit van de verantwoordelijkheid van de spelers, my bad
Harde werkersquote:
quote:
quote:
quote:
Dommage arachide-fromage
Wat isquote:is een Britse charitatieve instelling die in 1985 werd begonnen door komediescriptschrijver Richard Curtis ten behoeve van de hongersnood in Ethiopië. De organisatie werd gelanceerd op eerste kerstdag van dat jaar in een live-uitzending van Late, Late Breakfast Show van Noel Edmonds op BBC One, in een vluchtelingenkamp in Soedan.
is de belangrijkste inzamelingsactie van
. Het wordt om het jaar gehouden en wordt in het hele land gevierd. Het geldinzamelingsprogramma op BBC One begint in de avond en gaat door tot in de kleine uurtjes van de ochtend, maar er vinden ook andere geldinzamelingsacties plaats, die door particulieren georganiseerd worden.
Voor de televisie-uitzendingen worden van veel populaire komische televisieprogramma's korte speciale afleveringen gemaakt, waarbij de makers en acteurs van programma's regelmatig samenwerken.
Ik zoek inderdaad iets anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef HPLC het volgende:
Deed Band Aid niet iets met Ethiopië? Ik heb alleen het idee dat je iets anders zoekt
Yepyepquote:
Welk gerecht zoeken we?quote:?? literally "whore's style spaghetti" in Italian) is a tangy, somewhat salty Italian pasta dish invented in the mid-20th century. The ingredients are typical of Southern Italian cuisine: tomatoes, olive oil, olives, capers and garlic.
Spaghetti/Pasta Puttanesca inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef Mark het volgende:
Ken geen Italiaans, maar in het Spaans is hoer puta, dus iets van Spaghetti ala puta?
Galiani ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:41 schreef Mark het volgende:
Oh, wist niet dat die goedgerekend zou worden
Hoe heet de Italiaanse premier?
M'n moeder heet zelfs Letta.quote:
Correct!quote:
Juist!quote:
Jep, al moeten we in de medaillespiegel wel India nog voor ons laten: http://en.wikipedia.org/w(...)Olympics#Medal_tablequote:
Oh ja!quote:
pipster + 1quote:
Je gaat weer als de brandweerquote:
Vraag dan naar de hoofdrospelerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:00 schreef Mark het volgende:
The hunt for Red October werd geschreven door?
Clancy maar goed. Daag je hierbij uit de hoofdrolspeler te noemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag dan naar de hoofdrospeler
Die gast die overleden is vandaag ?
Glancy ?
Sean Connory toch ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Clancy maar goed. Daag je hierbij uit de hoofdrolspeler te noemen
Stand AKQ #2972:
2 pipster
2 Ahmad1nejad
2 ß
10 Mark
1 BeamofLight
1 slaveloos
4 Yankee
1 RoofingBurner
2 tong80
2 Lubje25
1 HPLC
1 tomtomaat
2 ScottTracy
1 plagvreugd
1 Morendo
1 Bart
Nee, want ik vroeg de schrijver en dus het boekquote:
Wie dan wel ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, want ik vroeg de schrijver en dus het boekDaarin is het personage van Sean Connery trouwens ook niet de hoofdrolspeler
Jack Ryan natuurlijkquote:
Andy Kaufmannquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:12 schreef tong80 het volgende:
Op wie is het nummer 'Man on the moon' van REM gebaseerd ?
Ik huurde de film ooit. De verkoopster raadde me hem afquote:
Hardop lachtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:15 schreef Mark het volgende:
Die mag onderhand al bijna in de OP, dat je daar beter geen vragen meer over kunt stellen
Welke filmregisseur?quote:1978 The Set-Up
1982 The Loveless
1987 Near Dark
1990 Blue Steel
1991 Point Break
1995 Strange Days
2000 The Weight of Water
2002 K-19: The Widowmaker
2007 Mission Zero
2008 The Hurt Locker
2012 Zero Dark Thirty
Goed planquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:34 schreef pipster het volgende:
Tja die weet ik wel, maar het is nu eerst voedertijd....
Yepyepquote:
Stan Laurel ?quote:
Yepyepquote:
Yepyep, vond het lastig in te schatten of dit nou moeilijk was of niet. U gaat iig als een speer!quote:
Ja, maar nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:02 schreef slaveloos het volgende:
Coney island? Denk het eigenlijk niet, maar niet geschoten is altijd mis
My nigger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |