abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131821166
Jezus wat een gezeik. Laat die meneer gewoon zijn auto verkopen. Heb je geen interesse ga dan lekker op je vrouw lopen haten als je denkt ietste melden te hebben.
jeuk aan mn zak..
pi_131821297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Jezus wat een gezeik. Laat die meneer gewoon zijn auto verkopen. Heb je geen interesse ga dan lekker op je vrouw lopen haten als je denkt ietste melden te hebben.
Dat dus...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:54:17 #33
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131821432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Ik probeer hem alleen te helpen begrijpen dat hij 3000 euro teveel vraagt en hem daarom niet verkoopt.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:57:41 #34
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_131821600
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen het is weer leuk geweest.
TS geeft een vraagprijs, en heeft netjes de mensen zoals Abloom te woord gestaan met uitleg.
Ben je het niet eens met de vraagprijs? Jammer. Maar blijf dan gewoon weg, of probeer TS weet ik het via DM te overtuigen, loop z'n topic iig niet te verpauperen met duur/kan goedkoper/leuk prijsje etc.
Vanaf nu alleen hier posten als je interesse hebt.

Dank.
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef Housekeeper het volgende:
Wederom geruimd. Zie de post van LS. Commentaar op de moderatie mag overigens via ons feedback topic :)
IB4 eigen post quoten :')
Laatste keer dus.
Prijs van de TS, wellicht te hoog, wellicht te laag, maar we gaan hier geen topic vol plempen waarom iets wel/niet zijn waarde heeft.

Heb je interesse, vraag gerust. Wil je het niet kopen? Reageer dan niet, ook al is het goed bedoelt. Maakt het echt onoverzichtelijk. Doe het dan per DM naar de TS bv. Doet hij er niets mee, blijft hij er mee zitten, niet jullie probleem :)
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_131824671
Delfzijl :9
pi_131833603
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef VMSDKR het volgende:
Delfzijl :9
Costa Del Fzijl... :')
pi_131836583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Dan weet jij het beter dan degene die ik net aan de telefoon heb gehad... Prima... Laten we het daarbij.

Mistlampen bedoel ik de Driving Lights mee, verder is 16 inch lichtmetaal niet te vergelijken met 18 Inch met een laagprofielband, die bijna 2x zo breed is als origineel.
En met garantie bedoel ik, het zijn meeneemprijzen , ik krijg toch altijd kriebels als garage's geen garantie willen geven, wat hebben ze in mijn ogen te verbergen...
En ja ik zit net te kijken naar de RDW gegevens en inderdaag het is een originele Nederlandse auto, juist dan vraag ik me af dat ze me net vertellen dat het Duitse Import is... :?

Maar terugkomend, 5000 euro koop je niet eens een voor met 2 ton op de teller, dus dan is het voor mij ook simpel, succes met je zoektocht...
Voor opties als licht metaal of spoilers krijg je 2e hands niks meer. 18 Inch banden zijn ook vele malen duurder om te vervangen dan 16 inch.
pi_131837751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:33 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Voor opties als licht metaal of spoilers krijg je 2e hands niks meer. 18 Inch banden zijn ook vele malen duurder om te vervangen dan 16 inch.
Thank you captain obvious...

Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat een Dunlop laagprofielband 18" meer kost dan een 15" Habbibab band...
pi_131875919
Kick
pi_131925849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef Dengaman het volgende:
van 8750 euro is inclusief de ASA AR1 velgen, 18" met splinternieuwe Dunlop SP banden.

Totale prijs van deze velgen plus banden was ruim 1500 euro !
Doet er allemaal niet toe.

Auto is 4500 waard als handelsprijs, weet je wat :)
pi_131933346
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Doet er allemaal niet toe.

Auto is 4500 waard als handelsprijs, weet je wat :)
Gaat steeds sneller in dit topic... 2 dagen geleden was ie nog 5700 waard...

Zal 'm maar snel verkopen dan want over 4 dagen is ie niks meer waard :')
pi_131933507
Daarnaast, heb de verzekeringspapieren er eens bijgepakt...

Als de auto total loss wordt verklaard dan levert de auto nog 6350 op, dus dat zou betekenen dat de verzekering meer uitkeert dan de auto waard zou zijn in de handel? Kom op zeg...

Zoals gezegd, er is echt wel wat met de prijs te doen, wel/geen velgen + banden etc etc etc.

Maar de prijzen die hierboven worden genoemd zijn echt belachelijk op basis van google resultaten van zelfbenoemde kenners...
pi_131934255
een vriend van mij had een mini cooper s (net zo oud als die van jou) en heeft er met heel veel moeite volgens 6000 voor gehad. ja wel met 160k km's maar toch. Helaas zijn zaken zoals brede banden niet echt iets waarvoor men veel meer betaald ook al heb je er veel voor betaald. Dat jij er dat van de verzekering voor krijgt betekend natuurlijk niet dat je dat ervoor krijgt bij een verkoop. De markt is nou eenmaal zo dat er voor dit soort autos niet zoveel meer betaald wordt. de auto is bijna 10 jaar oud en men rijdt tegenwordig net zo lief in een polo of kleine toyota.

Tevens denk ik dat Fok! niet beste medium is om een auto die meer dan 3k waard is te verkopen :). Succes met de verkoop maar ik zou er toch rekening mee houden dat je er stuk minder voor krijgt dan je verwacht. Ik heb op mijn auto in 1 jaar ook ruik 3k moeten afschrijven maar een auto op de weg houden die je niet gebruikt kost je vaak ook paar honderd per maand ;-)
pi_131934505
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:31 schreef greetoz_ het volgende:
een vriend van mij had een mini cooper s (net zo oud als die van jou) en heeft er met heel veel moeite volgens 6000 voor gehad. ja wel met 160k km's maar toch. Helaas zijn zaken zoals brede banden niet echt iets waarvoor men veel meer betaald ook al heb je er veel voor betaald. Dat jij er dat van de verzekering voor krijgt betekend natuurlijk niet dat je dat ervoor krijgt bij een verkoop. De markt is nou eenmaal zo dat er voor dit soort autos niet zoveel meer betaald wordt. de auto is bijna 10 jaar oud en men rijdt tegenwordig net zo lief in een polo of kleine toyota.

Tevens denk ik dat Fok! niet beste medium is om een auto die meer dan 3k waard is te verkopen :). Succes met de verkoop maar ik zou er toch rekening mee houden dat je er stuk minder voor krijgt dan je verwacht. Ik heb op mijn auto in 1 jaar ook ruik 3k moeten afschrijven maar een auto op de weg houden die je niet gebruikt kost je vaak ook paar honderd per maand ;-)
Ik denk dat je hier een goed punt hebt...

Verder ben ik het wel met je eens, echter 6000 voor een auto met ruik 60.000 km meer is als ik dat door ga rekenen redelijk, als je dat door zou rekenen zou je dus voor die van mij rond de 7500 euro moeten vangen, wat an sich redelijk is...
pi_131935210
Wat is er uniek aan deze auto???
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:30:57 #46
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131935928
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:04 schreef Lesley-91 het volgende:
Het prijskaartje wat de verkoper eraan heeft gehangen.
pi_131936339
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ikzelf ook een geïmporteerde Mini uit Duitsland rijd.
Waar ik me echt aan stoor, zijn al die beterweters en zogenaamde autokenners die hier uit verveling een beetje lopen te bashen over de prijs van een auto die ze toch niet willen kopen.

TS, jij moet toch werkelijk een engelengeduld hebben, om je zo netjes te houden in je reacties.
Ik heb iig geleerd dat ik me nog wel drie keer bedenk voor ik een adv. plaats in V&A.

Succes met de verkoop!
pi_131936456
De tijd zal het leren. De markt heel altijd gelijk. Dat bepaalt de echte waarde van een auto, niet wat jij of ik vind.
pi_131937438
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:04 schreef Lesley-91 het volgende:
Als je had kunnen lezen had je het misschien wel opgepikt...
pi_131937457
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ikzelf ook een geïmporteerde Mini uit Duitsland rijd.
Waar ik me echt aan stoor, zijn al die beterweters en zogenaamde autokenners die hier uit verveling een beetje lopen te bashen over de prijs van een auto die ze toch niet willen kopen.

TS, jij moet toch werkelijk een engelengeduld hebben, om je zo netjes te houden in je reacties.
Ik heb iig geleerd dat ik me nog wel drie keer bedenk voor ik een adv. plaats in V&A.

Succes met de verkoop!
Dat dus...
pi_131939215
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Het prijskaartje wat de verkoper eraan heeft gehangen.
_O-

Anyway, ik bied 4000.
Lambo of Rekt
pi_131941893
quote:
3s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-

Anyway, ik bied 4000.
Ik heb al 5000 geboden zonder 18" ;)
pi_131942775
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik heb al 5000 geboden zonder 18" ;)
Inderdaad, en daar gaat ie dus niet voor weg... Biedingen zijn mooi, maar dat echt nog te laag...
  maandag 7 oktober 2013 @ 21:05:03 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131949779
Leuke auto voor 't vrouwtje, 5200 geboden :)
pi_131956404
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:05 schreef leolinedance het volgende:
Leuke auto voor 't vrouwtje, 5200 geboden :)
Ook daar gaat ie niet voor weg, pas bij 2k meer wil ik eens er over nadenken en een tegenbod doen...
pi_131957256
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:06 schreef Dengaman het volgende:
dan levert de auto nog 6350 op
Dat wordt pas betaald in het geval dat je dat doet.
De schade expert, kan gewoon afwijken van dat bedrag.
Daarbij leuk dat de verzekering dat doet, wij doen dat in ieder geval niet.
Net nog even nagekeken in de inkoop software, 4633 euro is de handelsprijs :)

Kijk zonder je te beledigen, dit is gewoon de handelsprijs als je die auto verkoopt.
Daarbij helpt de kleur ook niet echt, een meer traditionele kleur doet beter verkopen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:18:22 #57
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_131962052
Om te beginnen is dit puur en alleen als advies bedoeld. Ga voor de gein eens kijken op mobile. Dan zit je in 't zelfde schuitje als dit qua import. Vervolgens kijk ik naar modellen vanaf 2003 en dan zelfs alleen naar de Cooper S'jes.

Voor het ronde bedrag van 6000 euro kan ik er op mobile zo 4 uitzoeken bij dealer met allemaal 100 tot 120k km op de klok. Ga ik richting je vraagprijs van 8.5 kijken, dan heb je zelfs de keuze uit een aantal John Cooper Works modellen van 2004/2007 met ruimschoots minder dan een ton.. En nee, dit komt niet van crappy Oost Duitse Turken toko's..

De duurste one in de optielijst was destijds een 25k euro. Een Cooper S John Works deed er 43k. Sorrie, maar jij bied bij wijze van een BMW 325 aan voor M3 geld. Wat streepjes, 18" velgen en nieuwe banden praten dat gat niet goed.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_131962659
Vandaag een bod ontvangen via Autoscout 24, van BCA Autoveilingen.

Die betalen al 6550 voor de auto, inkoop....

Dat is tot nu toe dus het hoogste bod.
pi_131962690
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:18 schreef x3ro het volgende:
Om te beginnen is dit puur en alleen als advies bedoeld. Ga voor de gein eens kijken op mobile. Dan zit je in 't zelfde schuitje als dit qua import. Vervolgens kijk ik naar modellen vanaf 2003 en dan zelfs alleen naar de Cooper S'jes.

Voor het ronde bedrag van 6000 euro kan ik er op mobile zo 4 uitzoeken bij dealer met allemaal 100 tot 120k km op de klok. Ga ik richting je vraagprijs van 8.5 kijken, dan heb je zelfs de keuze uit een aantal John Cooper Works modellen van 2004/2007 met ruimschoots minder dan een ton.. En nee, dit komt niet van crappy Oost Duitse Turken toko's..

De duurste one in de optielijst was destijds een 25k euro. Een Cooper S John Works deed er 43k. Sorrie, maar jij bied bij wijze van een BMW 325 aan voor M3 geld. Wat streepjes, 18" velgen en nieuwe banden praten dat gat niet goed.
Je weet totaal niet waar je over praat, zogenaamde kenner...

Want ga jij maar naar Duitsland, haal voor 8k maar een JCW of een S... En dan? Dan heb je geen kosten meer?
Wat dacht je van Rest BPM (Vooral leuk bij een JCW want dat wordt berekend over de nieuwwaarde), invoerkosten en keuren...
Dan kom je dik boven de 10K uit... Dus wederom Appels met Peren vergelijken...
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:05:15 #60
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_131962806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:58 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Je weet totaal niet waar je over praat, zogenaamde kenner...

Want ga jij maar naar Duitsland, haal voor 8k maar een JCW of een S... En dan? Dan heb je geen kosten meer?
Wat dacht je van Rest BPM (Vooral leuk bij een JCW want dat wordt berekend over de nieuwwaarde), invoerkosten en keuren...
Dan kom je dik boven de 10K uit... Dus wederom Appels met Peren vergelijken...
Nergens noem ik mij een kenner, zeg alleen dat je veel te hoog inzet. Ga je voor de eerst genoemde van 6K, heb je ze voor minder dan jouw vraagprijs op kenteken staan in NL. Het gaat je met een cooper van bijna 10 jaar echt niet de hoofdprijs kosten in BPM, doe maar eens een BPM check.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')