Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dat denk ik ook meestalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
gasten die achter de kassa zitten
hommos
Ik ben niet oud gelukkigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar met mijn ex.
En het is geen fucking tiener probleem.
Je bent niet oud, je bent een mens.
Leeftijd zegt iets over hoe lang je leeft, niet over hoe menselijk je bent.
Wij zijn gewoon mensen.
Hij doet beidequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
gasten die achter de kassa zitten
hommos
spreek hem gewoon aan danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij doet beideMaargoed kleine kans dat hij en moet werken en ook kassa moet.
Het is een guidance. Zie het zo: Shit blijft altijd anders gaan dan verwacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Ik vind het leuk dat je geboorte bullshit is die je leven verneukt op het plaatje.
En de oneindige cirkel
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben niet oud gelukkigNog genoeg shit voor jonge mensen te doen
En ja boehoehoe maar het schijnt toevallig wel zo te zijn dat je van dit soort shit niet meer zou meemaken/voelen als je ouder bent. Dan shift het niveau van shit waar je je druk om maakt een stukje hoger.
Je wilt geen uitkering neem het maar aan van mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Trollscience het volgende:
Jongens ik heb autisme en kan niet sociaal zijn. Of weiger gewoon om het te proberen.
Waar is mijn uitkering? Waar is mijn WaJong? Was ik maar een fateuil zonder bewustzijn, een beetje billen en katten die op me gaan zitten.
Dat gebeurt vaker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe dan als hij er niet isAnders wel natuurlijk
Of hij moet wegrennen als hij me ziet
Die waarde is bij iedereen verschillend, als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk
Over waanwerelden gesproken.
We hebben dezelfde depressie-veroorzakende stofjes, hoor.
Het is maar net hoeveel waarde je eraan hecht.
Ik ben wel blij met jou als vriendjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een guidance. Zie het zo: Shit blijft altijd anders gaan dan verwacht.
Iedereen heeft dat, het is de kunst om hier zo positief mee om te gaan enzo.
Serieus, kwijnen en kut voelen maakt je alleen maar depri, dat wil je echt niet als je de keuze hebt om het goed aan te pakken en shit naar je eigen hand te zetten.
Kijk naar die self made millionairs bijvoorbeeld. Die zijn in hun tuinhuisje begonnen met iets te maken terwijl ze schulden hadden, kinderen met vieze kak luiers enzo, en die zijn gewoon doorgegaan met volharding en nu zijn ze zo rijk als een bitch.
Gewoon niet je kop laten zakken maar lering trekken (hahaha ik zei trekken) en het nog beter doen dan voorheen
Later zul je terugkijken en denken: Damn, ik ben een geile boy, ik heb het ff gedaan, leven is goed
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een guidance. Zie het zo: Shit blijft altijd anders gaan dan verwacht.
Iedereen heeft dat, het is de kunst om hier zo positief mee om te gaan enzo.
Serieus, kwijnen en kut voelen maakt je alleen maar depri, dat wil je echt niet als je de keuze hebt om het goed aan te pakken en shit naar je eigen hand te zetten.
Kijk naar die self made millionairs bijvoorbeeld. Die zijn in hun tuinhuisje begonnen met iets te maken terwijl ze schulden hadden, kinderen met vieze kak luiers enzo, en die zijn gewoon doorgegaan met volharding en nu zijn ze zo rijk als een bitch.
Gewoon niet je kop laten zakken maar lering trekken (hahaha ik zei trekken) en het nog beter doen dan voorheen
Later zul je terugkijken en denken: Damn, ik ben een geile boy, ik heb het ff gedaan, leven is goed
Waarheid met humorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Trollscience het volgende:
Jongens ik heb autisme en kan niet sociaal zijn. Of weiger gewoon om het te proberen.
Waar is mijn uitkering? Waar is mijn WaJong? Was ik maar een fateuil zonder bewustzijn, een beetje billen en katten die op me gaan zitten.
Terecht, ik ben ook een baas. Jwzquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met jou als vriendje
Waarom niet?quote:
Ha, kut voor je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Trollscience het volgende:
je kan toch gewoon werken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Trollscience het volgende:
Poor youquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog nooit maar ik ben een pessimist jeweet
Dat weet ik best, ik ben zelf 2/3 jaar full-blown depressief geweest in mijn puberige tienerjaren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk
Over waanwerelden gesproken.
We hebben dezelfde depressie-veroorzakende stofjes, hoor.
Het is maar net hoeveel waarde je eraan hecht.
Omdat je doet alsof je het leven snapt terwijl dat niet eens kan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat weet ik best, ik ben zelf 2/3 jaar full-blown depressief geweest in mijn puberige tienerjaren.
Dus dat doet niks af aan mijn punt.
En waarom zit je het nou weer als een aanval op te vatten, het zou je ook een stuk helpen om daar eens mee op te houden
slechte eigenschap welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog nooit maar ik ben een pessimist jeweet
Ik snap mijn eigen leven, daar gaat het toch om?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat je doet alsof je het leven snapt terwijl dat niet eens kan.
Ach, ik geloof niet in labels.quote:
Mja als je het door hebt valt er mee te leven plus dat als je altijd van het ergste uitgaat veel dingen meevallenquote:
Ja. Inderdaad. Je kan alleen alles binnen jezelf snappen want jij bent jezelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap mijn eigen leven, daar gaat het toch om?
''zorgen zijn voor morgen'' als motto hanteren werkt misschienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Een van de weinige
JK maar veel valt er niet aan te doen
ik heb autisme maar toch kan ik ermee omgaan, zoiets leer je, net zoals je leert dat je niet in een gedachtencirkel moet gerakenquote:
Jullie doen net alsof ik die shit niet weet. Ik weet het maar al te goed. Alleen ik denk nou eenmaal over zooi na en kan het niet van me af zetten omdat het dan voelt als nep en opkroppen en dat geeft nog meer problemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb autisme maar toch kan ik ermee omgaan, zoiets leer je, net zoals je leert dat je niet in een gedachtencirkel moet geraken
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:34 schreef Monopoly het volgende:
UNS komt zichzelf nog wel tegen, en dan zijn we hier om het keihard in te peperen bij hem
Waar de fuck gaat het nou eigenlijk over gast?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Je kan alleen alles binnen jezelf snappen want jij bent jezelf.
En ik ben geen spiegel.
Ja dat probeer ik ook, het is al een stuk beter dan eerst gelukkig. Heb periodes gehad dat ik amper ergens naar toe durfde omdat ik al had bedacht wat er allemaal mis kon gaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
''zorgen zijn voor morgen'' als motto hanteren werkt misschien
Wou al zeggen, met een bord voor je kop is je geraden dat je je kop er nog eens aan stoot, als je niks van niemand aanneemt om je te helpen en gelijk in de defence-mode schiet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:34 schreef Monopoly het volgende:
UNS komt zichzelf nog wel tegen, en dan zijn we hier om het keihard in te peperen bij hem
dafuqquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook, het is al een stuk beter dan eerst gelukkig. Heb periodes gehad dat ik amper ergens naar toe durfde omdat ik al had bedacht wat er allemaal mis kon gaan!
jij bent echt kaulo slim a mattiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof ik die shit niet weet. Ik weet het maar al te goed. Alleen ik denk nou eenmaal over zooi na en kan het niet van me af zetten omdat het dan voelt als nep en opkroppen en dat geeft nog meer problemen.
Dan heb je die shit nog niet goed genoeg door omdat je nog niet de goede manier hebt gevonden om het chiller te maken voor jezelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof ik die shit niet weet. Ik weet het maar al te goed. Alleen ik denk nou eenmaal over zooi na en kan het niet van me af zetten omdat het dan voelt als nep en opkroppen en dat geeft nog meer problemen.
I know was 2 stappen verwijderd van een sociale angststoornis/fobiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq
ik heb eerder het tegenovergestelde met bepaalde dingen
Je doet alsof er iemand close van je is overleden manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:37 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie onderschatten me echt. Heel erg. Je ziet nog wel. Als je het ooit zal zien. Ik weet precies wat jullie allemaal bedoelen en zeggen, maar dingen zijn nou eenmaal anders dan jullie willen en ik wil nu wegkwijnen in mijn eigen zielige mentale pijntje omdat ik een domme sukkel ben die weet dat het leven te kort is voor zulke shit of juist te lang, het ligt eraan hoe je ernaar kijkt.
Nou, slaap lekker alvast, ik ga even schrijven/tekenen.
Oh oh unsjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:37 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie onderschatten me echt. Heel erg. Je ziet nog wel. Als je het ooit zal zien. Ik weet precies wat jullie allemaal bedoelen en zeggen, maar dingen zijn nou eenmaal anders dan jullie willen en ik wil nu wegkwijnen in mijn eigen zielige mentale pijntje omdat ik een domme sukkel ben die weet dat het leven te kort is voor zulke shit of juist te lang, het ligt eraan hoe je ernaar kijkt.
Nou, slaap lekker alvast, ik ga even schrijven/tekenen.
Dit is gewoon hetzelfde als net maar dan met een laagje "liefde" eroverheen. Je kan je niet eens losmaken van je eigen ego dus moet je anderen maar voor de gek houden, hoe zielig is dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh oh unsjeHet enige wat ik ooit van je tegoed hou is een berichtje op FOK! over 5 jaar waarin je reageert op je eigen posts in de Stoners van 2013
Doe lekker je ding, mopHoop dat je je gauw weer lekker voelt en alles weer lekker loopt
![]()
Waar de fuck heb jij het overquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is gewoon hetzelfde als net maar dan met een laagje "liefde" eroverheen. Je kan je niet eens losmaken van je eigen ego dus moet je anderen maar voor de gek houden, hoe zielig is dat?
Ooit, ooit. Hou goede moed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voortaan niet meer over/tegen UNS praten. Het heeft geen zin.
Ik ben blauw en groen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over
Je kunt shit ook over-analyseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft geen zin, net zoals het leven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga voortaan niet meer over/tegen UNS praten. Het heeft geen zin.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het heeft geen zin, net zoals het leven.
Je moet zelf het doel maken voordat het zin heeft..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het heeft geen zin, net zoals het leven.
Tevens een bazen liedjequote:
Of gewoon het leven leven omdat je er toch nog wel tientallen jaren aan vast zit en er maar het beste van maken wat je kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je moet zelf het doel maken voordat het zin heeft..
Dit geldt op ieder level en op ieder niveau van alles en niks.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
dit topic heeft tieten nodig
[ afbeelding ]Just passing by, maar moet toch eventjes verkondigen dat ik net eventjes moest lachen om deze post, dankjewel voor het lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Kloptquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tevens een bazen liedje
Hans Teeuwen deed hem ook wel goed.
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of gewoon het leven leven omdat je er toch nog wel tientallen jaren aan vast zit en er maar het beste van maken wat je kan
Ik zie louter een gek vraagtekentje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik post zonder reden gewoon een snor.
[ afbeelding ]
Ripquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
En de snor faalt. Jammer dan voor de snor.
Ja echtquote:
Ik ben te nieuwsgierig om af te gaan op woorden.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
En de snor faalt. Jammer dan voor de snor.
Teach mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echtOok nog niet eens zo heel lang, maar bevalt me tot nu toe prima
Het leven kan zo makkelijk zijn
Ja, dan roep je het ook over jezelf uit en kom je er zelf allemaal vanzelf wel achter en krijg ik over 5 jaar een berichtje in mijn inboxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig om af te gaan op woorden.
Gewoon doen en overal iets positiefs aan bedenken en daar vanuit gaan ofzoquote:
Ik was het ook een paar maanden hoor, alles positief, jwz.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echtOok nog niet eens zo heel lang, maar bevalt me tot nu toe prima
Het leven kan zo makkelijk zijn
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dan roep je het ook over jezelf uit en kom je er zelf allemaal vanzelf wel achter en krijg ik over 5 jaar een berichtje in mijn inbox![]()
effe serieus dude, hoe lang ken je die chick nu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was het ook een paar maanden hoor, alles positief, jwz.
Toen kwam die chick
Maar langzaam aan groei ik weer terug in mijn oude mindset, het duurt gewoon even.
Ik had het eerder kunnen weten door gewoon even stil te staan en kijken naar hoe ik me voel.
MaarjaMeestal denk je pas over zulke zooi na als het al voorbij is.
Het klinkt zo makkelijk zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon doen en overal iets positiefs aan bedenken en daar vanuit gaan ofzoweet ik veel
je groeit in de rol
Ja maar daarom, gebruik dat om ervan te leren. Dat voedt jezelf weer tot bredere 'kennis' later weetje, vet handig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was het ook een paar maanden hoor, alles positief, jwz.
Toen kwam die chick
Maar langzaam aan groei ik weer terug in mijn oude mindset, het duurt gewoon even.
Ik had het eerder kunnen weten door gewoon even stil te staan en kijken naar hoe ik me voel.
MaarjaMeestal denk je pas over zulke zooi na als het al voorbij is.
idk boeit het? tijd is relatief tijdens zulke zooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe serieus dude, hoe lang ken je die chick nu?
ja vind ik welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
idk boeit het? tijd is relatief tijdens zulke zooi
Je moet dan ook niet eens proberen om "niet te denken" aan je situatie/probleem. Dat is net alsof je niet aan een roze ijsbeer mag denken voor 1 minuut. Denk je aan het niet denken ergens aan denk je er automatisch al aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat is het ookquote:
Gelukkig snap je mequote:
Jawel, scheelt wel:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
idk boeit het? tijd is relatief tijdens zulke zooi
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat is even kut, maar dan ben je er vanaf.
En zelfs dan kun je dingen nog positief bekijken.
Het scheelt dat je er na 3/4 weken al mee kan kappen, het zou erger zijn geweest als je er achter een jaar of langer pas achter was gekomen dat het 't toch niet was, dan zou je veel meer gehecht zijn aan elkaar, zou je gevoel van liefde tot een nog hoger niveau zijn gestegen, dus nog zwaarder om af te breken.
Kan allemaal nog veel erger schat, prijs je rijk.
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat is het ookik ben een fucking simpele pauperziel met een aantal kakervaringen en zelfs ik kan het
In het vorige topic had ik een nog veel grotere reply gepost maar toen crashte mijn laptop... Meestal onthoud of chrome of fok zelf nog je post... Alleen was deze SC toen alweer vol en dan is de post wegquote:
ja, prima om naar te kijken maar komt niet in de buurt van breaking bad, got, house of cards en zulksquote:
OITNB is geniaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, prima om naar te kijken maar komt niet in de buurt van breaking bad, got, house of cards en zulks
Baasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet eens proberen om "niet te denken" aan je situatie/probleem. Dat is net alsof je niet aan een roze ijsbeer mag denken voor 1 minuut. Denk je aan het niet denken ergens aan denk je er automatisch al aan.
Daarnaast denk je er met een reden over na en probeer je de situatie te begrijpen en/of te verwerken. En zonder te begrijpen en te verwerken kom je geen steek verder.
Je hebt 100% gelijk dat je het niet van je af moet zetten en geen aandacht meer moet geven.Je moet echter ook niet continu alleen maar aan negatieve dingen denken en er depressief bij gaan liggen op bed de hele dag.
Afwisselen tussen goed nadenken en hierdoor uiteindelijk te verwerken en afleiding zoeken zodat je niet ergens niet aan probeert te denken maar een alternatief hebt voor hetgeen je niet aan wilt denken. Dan kom je vanzelf op een punt van acceptatie en gaat het kutgevoel (iig wat betreft deze specifieke situatie) langzaamaan steeds meer weg.
Wat voor mij erg goed helpt is een dikke joint rustig steeds paar haaltjes oproken terwijl je met je relaxte, stressverminderende mindset gaat nadenken over je problemen. Wiet zorgt voor creativiteit en dat valt ook toe te passen bij het creatief kijken naar je problemen en hier inspiratie te krijgen voor verbetering of verwerking en uiteindelijk acceptatie van de situatie.
Als je stoned gaat nadenken over je leven dan moet je proberen gedachtes die je wilt wegstoppen die naar boven komen juist aandacht te geven. Daar over na gaan denken. Juist de gedachtes waar je niet aan wilt denken zijn meestal degene waar je aan zou kunnen werken om je levenskwaliteit te verbeteren.
Nog een voordeel is dat je aan de ene kant meer in contact staat met je gevoel en deze ook beter kan aflezen dan nuchter maar tegelijkertijd is je gevoel gedempt zodat je niet overweldigd wordt door je gevoelsintensiteit maar deze wel rustig kan analyseren.
Nog beter dan wiet voor dit soort zelf-psychiatrie/medicatie zijn drugs als lsden paddo's. Helemaal in jezelf keren en alles uit je onderbewustzijn op je af laten komen, te verwerken en een plek te geven.
Als laatste een pro-tip van mij:
Stel jezelf deze vragen:
• Wat is er eigenlijk zo erg aan deze situatie voor mij?
• Kan ik hier wat aan doen of ligt dit buiten mijn bereik?
- Zo ja:
• Wat kan je er aan doen ter verbetering? Ga dit ook doen!
- Zo nee:
• Stop met je druk maken om iets waar je toch geen invloed op uit kunt oefenen. Je hebt dan alleen jezelf ermee en komt geen steek vooruit. Vraag je maar eens goed af wat het voor nut heeft om te blijven klagen en je kut voelen over iets wat je niet zelf kan veranderen. Het gaat toch niet veranderen, dus ja mss voelt dat dan kut maar bij mij helpt de gedachte dat ik er toch niks aan kan doen wel om dat geval dan maar te laten varen.
Ik ga een kerk starten en dan gaan we met z'n alle soort van optimistische gospelliedjes zingen en dansen als negerinnenquote:
Bazige waarheden van btbquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet eens proberen om "niet te denken" aan je situatie/probleem. Dat is net alsof je niet aan een roze ijsbeer mag denken voor 1 minuut. Denk je aan het niet denken ergens aan denk je er automatisch al aan.
Daarnaast denk je er met een reden over na en probeer je de situatie te begrijpen en/of te verwerken. En zonder te begrijpen en te verwerken kom je geen steek verder.
Je hebt 100% gelijk dat je het niet van je af moet zetten en geen aandacht meer moet geven.Je moet echter ook niet continu alleen maar aan negatieve dingen denken en er depressief bij gaan liggen op bed de hele dag.
Afwisselen tussen goed nadenken en hierdoor uiteindelijk te verwerken en afleiding zoeken zodat je niet ergens niet aan probeert te denken maar een alternatief hebt voor hetgeen je niet aan wilt denken. Dan kom je vanzelf op een punt van acceptatie en gaat het kutgevoel (iig wat betreft deze specifieke situatie) langzaamaan steeds meer weg.
Wat voor mij erg goed helpt is een dikke joint rustig steeds paar haaltjes oproken terwijl je met je relaxte, stressverminderende mindset gaat nadenken over je problemen. Wiet zorgt voor creativiteit en dat valt ook toe te passen bij het creatief kijken naar je problemen en hier inspiratie te krijgen voor verbetering of verwerking en uiteindelijk acceptatie van de situatie.
Als je stoned gaat nadenken over je leven dan moet je proberen gedachtes die je wilt wegstoppen die naar boven komen juist aandacht te geven. Daar over na gaan denken. Juist de gedachtes waar je niet aan wilt denken zijn meestal degene waar je aan zou kunnen werken om je levenskwaliteit te verbeteren.
Nog een voordeel is dat je aan de ene kant meer in contact staat met je gevoel en deze ook beter kan aflezen dan nuchter maar tegelijkertijd is je gevoel gedempt zodat je niet overweldigd wordt door je gevoelsintensiteit maar deze wel rustig kan analyseren.
Nog beter dan wiet voor dit soort zelf-psychiatrie/medicatie zijn drugs als lsden paddo's. Helemaal in jezelf keren en alles uit je onderbewustzijn op je af laten komen, te verwerken en een plek te geven.
Als laatste een pro-tip van mij:
Stel jezelf deze vragen:
• Wat is er eigenlijk zo erg aan deze situatie voor mij?
• Kan ik hier wat aan doen of ligt dit buiten mijn bereik?
- Zo ja:
• Wat kan je er aan doen ter verbetering? Ga dit ook doen!
- Zo nee:
• Stop met je druk maken om iets waar je toch geen invloed op uit kunt oefenen. Je hebt dan alleen jezelf ermee en komt geen steek vooruit. Vraag je maar eens goed af wat het voor nut heeft om te blijven klagen en je kut voelen over iets wat je niet zelf kan veranderen. Het gaat toch niet veranderen, dus ja mss voelt dat dan kut maar bij mij helpt de gedachte dat ik er toch niks aan kan doen wel om dat geval dan maar te laten varen.
eerst sparen voor een negerbil danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga een kerk starten en dan gaan we met z'n alle soort van optimistische gospelliedjes zingen en dansen als negerinnen
Is ook niet de bedoeling van de serie denk ik. Ik vind de focus toch wel aardig vernieuwend na al die sex and the city achtige vrouwen series.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, prima om naar te kijken maar komt niet in de buurt van breaking bad, got, house of cards en zulks
Inzamelacties met voetjes tussen deurenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerst sparen voor een negerbil dan
anders geen gospelkerk
gotquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Einde was echt kk bruutquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling van de serie denk ik. Ik vind de focus toch wel aardig vernieuwend na al die sex and the city achtige vrouwen series.
Maar gebruik dat verkennen dan om ervan te leren en wijzer te worden en op die manier makkelijker nare gevoelens weg te kunnen spelen en open staan voor betere ervaringenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:58 schreef Unscrewed het volgende:
Alles moet in balans.
Maar als je eenmaal een kant op wordt gegooid, is het veel te verleidelijk die kant te verkennen...
Ik kan niet zingenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga een kerk starten en dan gaan we met z'n alle soort van optimistische gospelliedjes zingen en dansen als negerinnen
Dat weet ik, hebben ook heel andere budgetten. Maar series met een groter budget zijn blijkbaar net wat meer mijn smaak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling van de serie denk ik. Ik vind de focus toch wel aardig vernieuwend na al die sex and the city achtige vrouwen series.
gewoon elke dag bij de kfc eten, kun je gelijk wat negers hosselen voor je kerkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Inzamelacties met voetjes tussen deuren
Ik hoop het niet, ze gaat wel fikse troubles krijgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Einde was echt kk bruut![]()
Zou ze dood zijn denk je?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
Morgen is het eerste wat ik doe naar haar school gaan, het uitmaken, haar beste vriendin neuken (ja, dit is mogelijk) en dan lekker lachend het leven doorgaan.
Einde bericht
Ben benieuwd hoe dit afloopt.. Die chick moet er wel fucked up uitkomen als ze dit overleeft. Denk wel dat ze in coma raakt (je zag haar tanden de lucht invliegen)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ze gaat wel fikse troubles krijgen
ik zeg doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
Morgen is het eerste wat ik doe naar haar school gaan, het uitmaken, haar beste vriendin neuken (ja, dit is mogelijk) en dan lekker lachend het leven doorgaan.
quote:Einde bericht
Ja omdat het door oa de gevangenis setting een serie is geworden over echte vrouwen die niet wakker worden met 10 lagen makeup en wiens haar altijd perfect zitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik, hebben ook heel andere budgetten. Maar series met een groter budget zijn blijkbaar net wat meer mijn smaak.
Neemt niet weg dat het wel aardig in elkaar zit, doordat het (bijna) alleen maar vrouwen zijn is het gek genoeg niet echt een vrouwen serie imo.
[..]
gewoon elke dag bij de kfc eten, kun je gelijk wat negers hosselen voor je kerk
Ik weet niet, hoeveel ik haar ook haat, ik geef geen pics door.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:01 schreef Rozzje het volgende:
Gewoon smoken in de pauze's en skaffa je tentamens maken
Nou nou.. hier ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja omdat het door oa de gevangenis setting een serie is geworden over echte vrouwen die niet wakker worden met 10 lagen makeup en wiens haar altijd perfect zit
Wat heeft ze nou gedaan dan? Of heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
Einde bericht
wel een gekke boyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:03 schreef Monopoly het volgende:
iedereen zijn gewoon gekke boys.
Zelfs krul. Diep van binnen is ze een sterke zelfstandige man
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:03 schreef Monopoly het volgende:
die drugdealert is ook wel leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja omdat het door oa de gevangenis setting een serie is geworden over echte vrouwen die niet wakker worden met 10 lagen makeup en wiens haar altijd perfect zit
Zit ook maar te dollen. Wat moet ik met pics verder?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoeveel ik haar ook haat, ik geef geen pics door.![]()
Sorry
Dat is gewoon niet wie ik ben.
ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Tja het blijven vrouwen dus om iedereen makeup loos te laten rond lopen zou ook onrealistisch zijn. Maar 7/10 van de vrouwen ziet er makeup loos uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou.. hier ben ik het niet mee eensSommige zien er echt wel perfect uit met te perfecte wenkbrauwen en te perfecte make-up
Fixedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Zelfs krul. Diep van binnen is ze een sterke zelfstandige vrouw
Klopt, die hele groep van Doggett (die zo into god is) hebben ze wel goed gedaan met die tanden enz. Alleen Piper en Alex zien er te mooi uit elke keerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja het blijven vrouwen dus om iedereen makeup loos te laten rond lopen zou ook onrealistisch zijn. Maar 7/10 van de vrouwen ziet er makeup loos uit.
Zijn dan ook de mooiste vrouwen van de cast, volgens mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, die hele groep van Doggett (die zo into god is) hebben ze wel goed gedaan met die tanden enz. Alleen Piper en Alex zien er te mooi uit elke keer
Ja piper haar huid is iets te perfect maar volgens mij is zij gewoon best wel knap zonder makeupquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, die hele groep van Doggett (die zo into god is) hebben ze wel goed gedaan met die tanden enz. Alleen Piper en Alex zien er te mooi uit elke keer
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Baas
Dat is alles wat ik kan zeggen.
Ben het totaal met je eens.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Zo'n gekke bad trip heeft bob niet
Sterk geschreven.
quote:
Sowieso ying en yangquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:58 schreef Unscrewed het volgende:
Alles moet in balans.
Maar als je eenmaal een kant op wordt gegooid, is het veel te verleidelijk die kant te verkennen...
Die lesbische scènesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn dan ook de mooiste vrouwen van de cast, volgens mij.
Ah niks, alleen maar naaktfoto's gestuurd aan mijn beste maat (dit weet ze niet) terwijl wij een 'relatie' hebben, en dan vraag ik expres wat ze aan het doen is, stuurt ze dat ze ziek op bed ligt naar mij en naar mijn beste maat dat ze het mij niet moet vertellen. Tegen haar beste vriendin zegt ze dat ze van me houd, tegen mij ook en tegen die maat zegt ze alleen dat we een relatie hebben en dat ze een keer met him wil chillen als ze alleen thuis is. Ben ik nou zo raar of is zij gewoon een mongool die een klap tegen d'r bek moet krijgen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou gedaan dan? Of heb ik dat gemist
quote:
Zulke animaties wil ik dus gaan makenquote:
naaktfoto's?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah niks, alleen maar naaktfoto's gestuurd aan mijn beste maat (dit weet ze niet) terwijl wij een 'relatie' hebben, en dan vraag ik expres wat ze aan het doen is, stuurt ze dat ze ziek op bed ligt naar mij en naar mijn beste maat dat ze het mij niet moet vertellen. Tegen haar beste vriendin zegt ze dat ze van me houd, tegen mij ook en tegen die maat zegt ze alleen dat we een relatie hebben en dat ze een keer met him wil chillen als ze alleen thuis is. Ben ik nou zo raar of is zij gewoon een mongool die een klap tegen d'r bek moet krijgen?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
naaktfoto's?
Het waren toch foto's van d'r buikje omdat iemand had gezegd dat ze een buikje had?
Nah, ik vroeg mijn maat daarop door te spelen en zo heeft hij naaktfoto's kunnen fixen. De slet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
naaktfoto's?
Het waren toch foto's van d'r buikje omdat iemand had gezegd dat ze een buikje had?
Eckte nudes of niet? Want voor de rest klinkt het gewoon als een normale chick, die geen zin heeft om te chillen maar dat niet wil zeggen tegen jou.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah niks, alleen maar naaktfoto's gestuurd aan mijn beste maat (dit weet ze niet) terwijl wij een 'relatie' hebben, en dan vraag ik expres wat ze aan het doen is, stuurt ze dat ze ziek op bed ligt naar mij en naar mijn beste maat dat ze het mij niet moet vertellen. Tegen haar beste vriendin zegt ze dat ze van me houd, tegen mij ook en tegen die maat zegt ze alleen dat we een relatie hebben en dat ze een keer met him wil chillen als ze alleen thuis is. Ben ik nou zo raar of is zij gewoon een mongool die een klap tegen d'r bek moet krijgen?
Klinkt niet als relatie materiaal nee...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik vroeg mijn maat daarop door te spelen en zo heeft hij naaktfoto's kunnen fixen. De slet.
Morgen of overmorgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben laatst begonnen met battlestar galactica, bevalt ook goed
al begonnen aan breaking bad?
Ja wtf, ik deed gewoon normaal enzo, gaf knuffels, kusjes, etc. probeerde haar op te vrolijken als ze down was, dik verspilde zooi.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klinkt niet als relatie materiaal nee...
Als die 2 elkaar willen en zij niet eerlijk tegen jou kan zeggen wat zij wilt is er maar 1 oplossing: Wens ze beiden veel geluk samen want jij hebt niks aan hen zo. Laat ze samen gelukkig zijn en dan kan jij op naar de volgende chick in de hoop dat deze wel is wat JIJ nodig hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die maat wil niks met d'r.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als die 2 elkaar willen en zij niet eerlijk tegen jou kan zeggen wat zij wilt is er maar 1 oplossing: Wens ze beiden veel geluk samen want jij hebt niks aan hen zo. Laat ze samen gelukkig zijn en dan kan jij op naar de volgende chick in de hoop dat deze wel is wat JIJ nodig hebt
zo snel mogelijk is het adviesquote:
hoezo verspild, leer je alleen maar vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja wtf, ik deed gewoon normaal enzo, gaf knuffels, kusjes, etc. probeerde haar op te vrolijken als ze down was, dik verspilde zooi.
waarom is hij überhaupt aan het appen (?) met haar en dat het dan komt tot zulke dingen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die maat wil niks met d'r.
Hij is een beetje zoals ik, en we willen beide geen slet.
Tevens; bros before hos.
Omdat ik daar naar vroeg omdat mijn bullshitdetector al te snel afging en ik altijd kan rekenen op mijn gevoel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom is hij überhaupt aan het appen (?) met haar en dat het dan komt tot zulke dingen?
en zo'n chick stuurt dat dan binnen no-time naar hem?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik daar naar vroeg omdat mijn bullshitdetector al te snel afging en ik altijd kan rekenen op mijn gevoel.
Tja kan gebeurenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja wtf, ik deed gewoon normaal enzo, gaf knuffels, kusjes, etc. probeerde haar op te vrolijken als ze down was, dik verspilde zooi.
True, true.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo snel mogelijk is het advieswordt per seizoen beter
[..]
hoezo verspild, leer je alleen maar van
kut hoeren zijn er overal, ook in het leven van uns
Nee, ik twijfelde in het begin al en ze kende elkaar al voordat ik haar kende.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
en zo'n chick stuurt dat dan binnen no-time naar hem?
apart
True true.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja is toch zo?Je kan dit soort dingen gewoon niet altijd zien aankomen.
Jup.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja is toch zo?Je kan dit soort dingen gewoon niet altijd zien aankomen.
single is niet perse leuker, gewoon heel anders qua indeling naast vaste dingen als studie en werkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
True, true.
Maar ik vind single zijn eigenlijk leuker heb ik geleerd.
Lekker doen wat je wilt totdat je "de ware" vindt.
Ah, nou,als zij dan jouw maat wilt en ze dat niet eens eerlijk kan zeggen dan ben je beter van haar af toch?quote:
Niks mis met een slet. Tenzij je daar dus een monogame relatie mee wilt, dat werkt niet.quote:Hij is een beetje zoals ik, en we willen beide geen slet.
Maar ook waar is: It ain't no fun, if the homies can't have none.quote:Tevens; bros before hos.
Ja daar dachten we ook al aan, en hij wil haar echt nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ah, nou,als zij dan jouw maat wilt en ze dat niet eens eerlijk kan zeggen dan ben je beter van haar af toch?
[..]
Niks mis met een slet. Tenzij je daar dus een monogame relatie mee wilt, dat werkt niet.
[..]
Maar ook waar is: It ain't no fun, if the homies can't have none.
Als zij zo makkelijk is voor hem en jij haar niet meer wilt ken hij er net zo goed een keer overheen
Ook een optie is om hem te laten doen alsof hij helemaal gaat voor haar en dan uiteindelijk haar fucking hard dissen.
As payback dus. Zij zo'n leugenachtige bitch, dan kan ze een koekje van eigen deeg krijgen door eerst omhoog getild te worden en dan ineens te horen te krijgen dat ze fucking irritant/lelijk/dom/whatever is en dat ze kan oprotten omdat er voor haar in de plaats veel betere chicks zijn
Start dan een nieuw onderwerp. Altijd als iemand vraagt ander onderwerp, heb jij nog iets leuks te vertellen of weet jij nog een goede mop, dan is er gelijk een creatieve blokkadequote:
Ach, als uns behoefte heeft aan praten hierover dan heb ik daar totaal geen last van eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Zelfs ik lul niet zolang door over mijn problemen
Dacht dat ik al erg was
Bobquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ach, als uns behoefte heeft aan praten hierover dan heb ik daar totaal geen last van eigenlijk.
Bovendien kunnen in SC best 2 of meer gesprekken door elkaar heen lopen.
Ik vind het ook niet erg hoor als iemand hier zijn problemen komt vertellenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ach, als uns behoefte heeft aan praten hierover dan heb ik daar totaal geen last van eigenlijk.
Bovendien kunnen in SC best 2 of meer gesprekken door elkaar heen lopen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bob
Je bent mijn oneindige bron van inspiratie op meerdere levels.
quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 03:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t allemaal mooi. Ik ga mn bedje ook in
een hoop gejank van uns over dat 10/10 sletje en ik ben nog steeds niet wijzer waar ie het nou over heeft. Typisch zielig lopen doen maar het niet uitleggenquote:
twitter:Vice_Is_Hip twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 00:56:12We fed James Franco ketamine and put him on a plane to Israel, dressed as Hitler reageer retweet
twitter:
twitter:Vice_Is_Hip twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 23:18:46We fed Sean Paul steroids for 3 months and entered him into the Tour De France without telling him reageer retweet
Iedereen luistert djvtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Studeur het volgende:
WAAR IS DE 1? IK WENIE WAAR DE 1 IS MAN, WAAR MOET IK BEGINNEN?
hoe heet dat nieuwe album nou kan het niet vindenquote:
JA NATUUURLIJKquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoe heet dat nieuwe album nou kan het niet vinden
oh heb em al maar dr is geen torrent
rip
o toch wel
"zielig doen," ik was ook verdrietig en boos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
een hoop gejank van uns over dat 10/10 sletje en ik ben nog steeds niet wijzer waar ie het nou over heeft. Typisch zielig lopen doen maar het niet uitleggencant handle that shit bro
Edit: Oh een heel topic later pas.
klopt maar je gedroeg je wel als een kleuter naar sommigen toe, ipv gewoon meteen te zeggen waar de fuck je het nou eigenlijk over hadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"zielig doen," ik was ook verdrietig en boos.
En ik heb het inderdaad in dit topic uitgelegd.
Succes gozert! Sterk zijn en je taak uitvoeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:32 schreef Unscrewed het volgende:
Klaarmaken en naar die chick om het uit te maken, laterss
Succesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:32 schreef Unscrewed het volgende:
Hij wou dat die af en toe een bacterie kon zijn zodat die niks voelde enzquote:
Wut, waarom?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:32 schreef Unscrewed het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
elke keer als ik stoned ben, bedenk ik me weer: "ik moet echt stoppen met elke dag blowen"... nu een uurtje wakker en de eerste hangt alweer brandend tussen mijn lippen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
elke keer als ik stoned ben, bedenk ik me weer: "ik moet echt stoppen met elke dag blowen"... nu een uurtje wakker en de eerste hangt alweer brandend tussen mijn lippen
Ga hasj rokenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Haha heb je 't allemaal teruggelezen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
10 pagina's aan onnodig gedoe, helaas.
Ik qoute:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Samenvatting. Ga toch niet alles teruglezen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja wilde toch weten wat al die heisa wasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha heb je 't allemaal teruggelezen?
Het zijn echt 16 bladzijdes ofzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wilde toch weten wat al die heisa was
Dit dus. Heb deze keer ook maar niet de moeite genomen om het terug te lezen. Als je na 2 weken al zoveel gezeik hebt kan je inderdaad ook beter een bacterie zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
10 pagina's aan onnodig gedoe, helaas.
Godverquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit dus. Heb deze keer ook maar niet de moeite genomen om het terug te lezen. Als je na 2 weken al zoveel gezeik hebt kan je inderdaad ook beter een bacterie zijn.
quote:Bokito gevaarlijk? Dat is een peulenschil vergeleken met de vrouwelijke chimpansee. In opgewonden staat is ze net zo sterk als zes volwassen mannen. Danoontje powerrr!
Waar begint het? Misschien dat ik het ook ff terugleesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wilde toch weten wat al die heisa was
ONZ / [ONZ STONERS!] #463 - Waar de postbode ook stickie's rooktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar begint het? Misschien dat ik het ook ff teruglees
What the actual fuckquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:22 schreef Unscrewed het volgende:
Weetje wat ook fucking komisch is? Ik stuur een halfnaakt foto (![]()
) naar haar beste vriendin, vraag of ze het niet wilt zeggen tegen "mijn vriendin," laat die beste vriendin het zien aan haar en dan is dat fucking grappig
Daar moet je 16 en alwetend voor zijn. Ik weet het, wij hebben nog een lange weg te gaan...quote:
Stuur die pic ook maar naar mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:22 schreef Unscrewed het volgende:
) naar haar beste vriendin, vraag of ze het niet wilt zeggen tegen "mijn vriendin," laat die beste vriendin het zien aan haar en dan is dat fucking grappig
Je beseft nu wel dat als je het uitmaakt dat zij jouw kleine pikkie bij iedereen die jij kent op hun facebook tijdlijn gaat posten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:22 schreef Unscrewed het volgende:
Uns heeft een monstercock.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je beseft nu wel dat als je het uitmaakt dat zij jouw kleine pikkie bij iedereen die jij kent op hun facebook tijdlijn gaat posten.
Oh. Ja, dat kon ik natuurlijk niet weten he. Ik informeer nooit naar grootte van pen0rz van users.quote:
Hoeft ook niet, zegt ie zelf vaak genoeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh. Ja, dat kon ik natuurlijk niet weten he. Ik informeer nooit naar grootte van pen0rz van users.
Als je het alleen maar weet doordat hij dat zelf constant zegt is er volgens mij best een grote kans dat hij zijn echte grootte compenseert door dat te posten. Of hij zit echt zijn grote slurf aan te prijzen, ik heb geen idee en hoef ook geen pics ervan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zegt ie zelf vaak genoeg.
Ik herinner me dat soort grootspraak nog wel van de jongens in de 2e en 3e klasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je het alleen maar weet doordat hij dat zelf constant zegt is er volgens mij best een grote kans dat hij zijn echte grootte compenseert door dat te posten. Of hij zit echt zijn grote slurf aan te prijzen, ik heb geen idee en hoef ook geen pics ervan.
Ik heb vandaag maar twee groepen gehad. De borst en en nog eentje. Train nu voort met iemand meequote:
QFTWquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit dus. Heb deze keer ook maar niet de moeite genomen om het terug te lezen. Als je na 2 weken al zoveel gezeik hebt kan je inderdaad ook beter een bacterie zijn.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar twee groepen gehad. De borst en en nog eentje. Train nu voort met iemand mee
Logisch toch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het lag natuurlijk weer aan de chick.
Zo hypocrietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat je doet alsof je het leven snapt terwijl dat niet eens kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |