Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Moest lachen dat jij reageerde op Uns z'n vraag aan een meisje en dat jij reageerde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA JIJ DEED HET NIETquote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh jij hebt Klo een stickie gestuurd?
quote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest lachen dat jij reageerde op Uns z'n vraag aan een meisje en dat jij reageerde.Huh welke vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En I knowvrouwen
mannen
manvrouwen met tieten
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest lachen dat jij reageerde op Uns z'n vraag aan een meisje en dat jij reageerde.Vas, je bent een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder jou, zou FOK! 23,69% saaier zijn.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ja, de allermooiste joint die ik ooit gedraaid hebquote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh jij hebt Klo een stickie gestuurd?
Modevraag.quote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh welke vraag?
En I knowvrouwen
mannen
manvrouwen met tieten
quote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh welke vraag?
En I knowvrouwen
mannen
manvrouwen met tieten
Deze jwzquote:Op maandag 30 september 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Even een vraagje naar een meisje toe; let jij serieus op de mode als je kleren gaat kopen, of koop je gewoon wat je zelf mooi vindt?
HALLOOOO BEN JE STONED.quote:Op maandag 30 september 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
huh maar ze quotte dat we het over een gemene Vas hadden
Wat zit er eigenlijk voor ganj in?quote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, de allermooiste joint die ik ooit gedraaid hebeen inside-out nog wel
Bubblegumquote:Op maandag 30 september 2013 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk voor ganj in?
IK BEN EVEN VAAK JARIG ALS JIJ HOORquote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
Minderjarigen drugs toesturenBeter hou ik hier geen strafblad aan over
ECHT NIET IK BEN VAKER JARIG GEWEESTquote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
IK BEN EVEN VAAK JARIG ALS JIJ HOOR
Dat weerlegt mijn argument niet.quote:Op maandag 30 september 2013 18:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
ECHT NIET IK BEN VAKER JARIG GEWEEST
WEL WAAR WANT JE WEET NIET HOE VAAK JIJ JARIG ZULT ZIJN IN JE LEVEN EN IK WEET NIET HOE VAAK IK JARIG ZAL ZIJN.quote:Op maandag 30 september 2013 18:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat weerlegt mijn argument niet.
Is een toffe verhaal om aan je kinderen te vertellenquote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
Minderjarigen drugs toesturenBeter hou ik hier geen strafblad aan over
Hehee ja, die zal ik er nooit gegrond van kunnen weerhouden als zij op hun 17e willen blowenquote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Is een toffe verhaal om aan je kinderen te vertellen
Ach je moet maar denken: jong geleerd, oud gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehee ja, die zal ik er nooit gegrond van kunnen weerhouden als zij op hun 17e willen blowen
Wij zijn allebei eens per jaar jarig.quote:Op maandag 30 september 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
WEL WAAR WANT JE WEET NIET HOE VAAK JIJ JARIG ZULT ZIJN IN JE LEVEN EN IK WEET NIET HOE VAAK IK JARIG ZAL ZIJN.
MISSCHIEN GA IK WEL OP M'N 60E DOOD EN JIJ OP JE 80E EN DAN BEN JIJ ALSNOG VAKER JARIG GEWEEST DAN IK
MAAR TOT ZO VER BEN IK VAKER JARIG GEWEEST DAN JIJ DUS JE BENT NIET EVENVAAK JARIG ALS IK EN DAN NOG ZUL JE DAT NOOIT ZEKER WETEN
Samen met je kids doen gewoonquote:Op maandag 30 september 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehee ja, die zal ik er nooit gegrond van kunnen weerhouden als zij op hun 17e willen blowen
Ja, dus ik ben 20x jarig geweest en jij 17xquote:Op maandag 30 september 2013 18:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wij zijn allebei eens per jaar jarig.
ripquote:Op maandag 30 september 2013 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook nu mijn laatste Bubblegum joint
nja beter nu dan dat je daar vanavond laat pas achter komtquote:Op maandag 30 september 2013 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Godver, kom ik net van de winkel en alles.. ben ik shag vergeten en het is bijna op. Kak.
Ik ga over een uurtje wel heenquote:Op maandag 30 september 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja beter nu dan dat je daar vanavond laat pas achter komt
Ja deed/doe ik ookquote:
scheelt ook jaquote:Op maandag 30 september 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja deed/doe ik ookNouja nu mag ik toch allang wettelijk gezien blowen dus dan maakt het ook niet meer uit
Gewoon zeggenquote:Op maandag 30 september 2013 18:51 schreef Amarantha het volgende:
*zucht* Komt er een huisgenoot binnen in mn kamer, hele verhalen. Ik wil fucking niet je verhalen aanhoren nu!
Ja zei net ook 'ik wil eigenlijk iets gaan kijken' nadat ik al vet ongeïnteresseerd deed maar goedquote:
ook irritant als ze die signalen niet snappenquote:Op maandag 30 september 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zei net ook 'ik wil eigenlijk iets gaan kijken' nadat ik al vet ongeïnteresseerd deed maar goed
Jepquote:Op maandag 30 september 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
ook irritant als ze die signalen niet snappen
Succes! En volhouden danquote:Op maandag 30 september 2013 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beach G ik ga me morgen eindelijk inschrijven voor de sportschool.
Hypocriet wel.quote:Op maandag 30 september 2013 18:51 schreef Amarantha het volgende:
*zucht* Komt er een huisgenoot binnen in mn kamer, hele verhalen. Ik wil fucking niet je verhalen aanhoren nu!
Hoezo? Je kent haar niet.. Ze is echt zo'n type die gerust een half uur achter elkaar praat. Heb ik niet altijd even veel zin in. Als het nou wat korter konquote:
Je snapt hem niet, laat maarquote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Je kent haar niet.. Ze is echt zo'n type die gerust een half uur achter elkaar praat. Heb ik niet altijd even veel zin in. Als het nou wat korter konBen gewoon altijd aan het einde van het verhaal kwijt het begin alweer kwijt
Nee sorryquote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je snapt hem niet, laat maar.
Nee ik bedoel dat jij ook vaak genoeg verhalen aan het vertellen bent waar niemand zin in heeft.quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee sorryJe bedoelde het van haar kant
Dan is het wel wat ik dachtquote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat jij ook vaak genoeg verhalen aan het vertellen bent waar niemand zin in heeft.Jammer dat ik de grap moet uitleggen
Mooi, maar dan moet je ook niet over een ander zeurenquote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is het wel wat ik dachtI don't give a fuck moet ik zeggen
Vas bitchmode onquote:Op maandag 30 september 2013 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi, maar dan moet je ook niet over een ander zeuren.
Modder gooien? Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 21:56 schreef Viro het volgende:
Oh shit..... modder gooien naar elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef smitjew het volgende:
Godver net naar de Mac geweest en nu al slecht op de pot , zie ik dat het papier ook nog op is
Whatevaaaaahquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, laatste tijd ben jij Vas 2.0
Nee , is kutquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef smitjew het volgende:
Godver net naar de Mac geweest en nu al slecht op de pot , zie ik dat het papier ook nog op is
aaaahquote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze is net weg, ik zweef in de hemel
Stiekem hoop ik dat niemand jou helpt en dat je daar voorlopig nog zitquote:Op maandag 30 september 2013 22:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nee , is kut
Nu mijn broer whatsappen.
Maar nu gaat ze sowieso vragen wie "insert jouw naam" is en dan moet ik over FOK! vertellenquote:
Oh, sorryquote:Op maandag 30 september 2013 22:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar nu gaat ze sowieso vragen wie "insert jouw naam" is en dan moet ik over FOK! vertellen
Succes enzoquote:Op maandag 30 september 2013 22:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ach het moet er toch eens van komen
And from there it went down hill. Fast, very fastquote:Op maandag 30 september 2013 22:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar nu gaat ze sowieso vragen wie "insert jouw naam" is en dan moet ik over FOK! vertellen
OMG IK WIL OOKquote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef Studeur het volgende:
Vandaag ook Klojo's panterprint-ochtendjas aangeschaft bij de Zeeman.
welterusten en sterkte morgenquote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
ok iets kijken en slapenmorgen allebei vroeg op en weg
![]()
trendsettersquote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef Studeur het volgende:
Vandaag ook Klojo's panterprint-ochtendjas aangeschaft bij de Zeeman.
Of bij mij.quote:
Oh ja wacht, KUT MIJN REPUTATIEquote:Op maandag 30 september 2013 22:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Of bij mij.
(hebben jullie ook gemerkt dat vas vrijwel altijd een schatje tegen mij is)
quote:Op maandag 30 september 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja wacht, KUT MIJN REPUTATIE
je hebt een zwak voor mequote:Op maandag 30 september 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja wacht, KUT MIJN REPUTATIE
You can take me out to dinner That might be quite nice You could buy me a burrito And some beans and rice But that won't get you into pant's paradisequote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat je zo heerlijk nonchalant en sarcastisch bent
quote:Op maandag 30 september 2013 23:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
You can take me out to dinner That might be quite nice You could buy me a burrito And some beans and rice But that won't get you into pant's paradise
They call it a fly Because it takes you up to heaven, oh oh
Kortom try harder babe. I'd like to see you try.
Ik ookquote:
We weten allebei dat ze hard bezig is met een liefdesverklaringquote:
Uhuh, anders zou ik niet snappen waarom ze tegen jou wel lief doetquote:Op maandag 30 september 2013 23:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
We weten allebei dat ze hard bezig is met een liefdesverklaring
Toevallig was ik gewoon Breaking Bad aan het kijken, maar dream on Kloquote:Op maandag 30 september 2013 23:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
We weten allebei dat ze hard bezig is met een liefdesverklaring
Waarschijnlijk omdat Vas, ook al heeft zij eigenlijk geen reden nodig om tegen iemand te bitchen, toch geen reden ziet om niet aardig/lief tegen je te doen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, anders zou ik niet snappen waarom ze tegen jou wel lief doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Vas, ook al heeft zij eigenlijk geen reden nodig om tegen iemand te bitchen, toch geen reden ziet om niet aardig/lief tegen je te doen.
Volgens mij kan ik mij ook niet herinneren dat Vas gemeen tegen mij is geweest eigenlijk. En ik weet zeker dat ze dat wel echt kan... Vaak genoeg gezien dat ze helemaal los gaat hier op FOK! tegen iemand, ook als er niet veel aan de hand is.
Dus als Vas je mag en/of aardig behandeld dan betekent dat dat je van geluk mag spreken.Wait... whut? Ik ga het nog een keer lezen want snap geen fuck van je verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Wait... whut? Ik ga het nog een keer lezen want snap geen fuck van je verhaal
Jij mag eerst, maar we wisselen toch echt af.quote:
Komt gut schatjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jij mag eerst, maar we wisselen toch echt af.
Oh, en de ballen mogen elkaar niet raken want dan is het gay. Niks tegen homo's maar ben zelf hetero.
En ik voeg nog wel altijd allemaal komma's toe om te zorgen dat je weet waar in de zin je moet pauzeren, en tot waar een tussenstuk duurt midden in een zin, voordat je weer verder kunt gaan waar de zin eindigde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Wait... whut? Ik ga het nog een keer lezen want snap geen fuck van je verhaal
Ja mits Vas akkoord gaat...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh, en de ballen mogen elkaar niet raken want dan is het gay. Niks tegen homo's maar ben zelf hetero.
Make em clap like thisquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vind ik een hele kunst, doe er eens wat mee. Ik zeg iets geks; ga dichten ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ik voeg nog wel altijd allemaal komma's toe om te zorgen dat je weet waar in de zin je moet pauzeren, en tot waar een tussenstuk duurt midden in een zin, voordat je weer verder kunt gaan waar de zin eindigde.
U zegt het maar hoor!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:08 schreef Viro het volgende:
tot nu toe ben ik nog niet uitgefoeterd door haar
UVT / [Abusers 6e Dimensiemeethchat] #176 Nog 3 nachtjes slapen! EN DAN GAANquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind ik een hele kunst, doe er eens wat mee. Ik zeg iets geks; ga dichten ofzo.
Ok.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ik voeg nog wel altijd allemaal komma's toe om te zorgen dat je weet waar in de zin je moet pauzeren, en tot waar een tussenstuk duurt midden in een zin, voordat je weer verder kunt gaan waar de zin eindigde.
Bijna elke nacht dus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
UVT / [Abusers 6e Dimensiemeethchat] #176 Nog 3 nachtjes slapen! EN DAN GAAN
Daar heb ik een half uur geleden nog een (Best lang) gedicht neer gepleurd. En wat teruglezen daar staan er nog wel wat.
Of je zoekt op fok naar posts van badtripbob met het woord rijm erin. Meestal sluit ik af met [/rijm blablabla] of met [/pep-post] oid.
Nachten waarin je merkt dat ik pep op had zijn vooral geschikt om gedichten te vinden van mijn hand.
Jij bent blijkbaar meer van het simplisme merk ik. Simpel, doeltreffend. Gewoon een O, een k en een fucking punt.quote:
Genoeg mensen, maar het word pas een probleem als ik me daar druk over ga maken.quote:
Afgelopen week was ik ziek dus geen pep gebruikt. En 1 keer per week UC dus tot 3 dagen daarvoor ook geen pep. En meestal ga ik niet van de UC-dag tot 3 dagen ervoor continu door maar eerst 2 a 3 nachten en dan slapen en bijkomen.quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen, maar het word pas een probleem als ik me daar druk over ga maken.
Nu maar es slapen/
Ja, ik niet maar ik heb zo'n idee dat Vas naast veel lobi-gevende mensen ook ontzettend veel haters heeft. Kan mij niet voorstellen dat haar slachtoffers geen wrok hebben ontwikkeld jegens die autistisch neurotisch FOK!ende, abusende, pissende like a horse negerin uit 020.quote:
Ik denk dan: 'je kan het niet iedereen naar zijn of haar zin maken'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik niet maar ik heb zo'n idee dat Vas naast veel lobi-gevende mensen ook ontzettend veel haters heeft. Kan mij niet voorstellen dat haar slachtoffers geen wrok hebben ontwikkeld jegens die autistisch neurotisch FOK!ende, abusende, pissende like a horse negerin uit 020.
Je hebt geen volle asbak? Laat dit als je antwoord nu nee is een wijze les zijn: Als je sigaretten/shag bijna op zijn: NOOIT je asbak legen!quote:
zo zitten kutten voor een peukie/jointjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je hebt geen volle asbak? Laat dit als je antwoord nu nee is een wijze les zijn: Als je sigaretten/shag bijna op zijn: [b]NOOIT je asbak legen!
Ik neem aan dat je weet dat je hier van 3 shagpeuken of een paar sigaretjes die niet helemaal opgerookt zijn weer een nieuwe kankerstok kan fabriceren dmv een vloeitje en de tabak uit de peuken te halen die in de asbak leggen.
Oh, en in b4 Peuken uit de asbak halen is voor vieze junks
Als je geen tabak hebt, zeker wanneer je een J gaat draaien, dan is dit gewoon volledig toegestaan en geaccepteerd ja:{w
Als ik zelfs geen tabak in de asbak heb en ik wil wel jonko draaien dan pak ik zelfs een paar peuken van de straat om hem te kunnen draaien.
En mensen die denken dat dat vies is, hier wat argumenten:
• Als je een joint deelt dan heb je al evenveel kans iets op te lopen als dat je je mond zet aan een gevonden peuk(Laat staan uit je eigen asbak)
• Je stopt de tabak eerst in een vers vloeitje, waardoor je het niet eens aanraakt.
• Je steekt het uiteindelijk toch in de fik, dus lijkt mij dat alles dan wel verband want er voor viezigheid op zou zitten.
Enige wat ik toch las. What?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:36 schreef badtripbob het volgende:
Als ik zelfs geen tabak in de asbak heb en ik wil wel jonko draaien dan pak ik zelfs een paar peuken van de straat om hem te kunnen draaien.
Meh, ik zorg tegenwoordig gelukkig altijd wel dat ik sigaretten of tabak hebquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je hebt geen volle asbak? Laat dit als je antwoord nu nee is een wijze les zijn: Als je sigaretten/shag bijna op zijn: [b]NOOIT je asbak legen!
Ik neem aan dat je weet dat je hier van 3 shagpeuken of een paar sigaretjes die niet helemaal opgerookt zijn weer een nieuwe kankerstok kan fabriceren dmv een vloeitje en de tabak uit de peuken te halen die in de asbak leggen.
Als je geen tabak hebt, zeker wanneer je een J gaat draaien, dan is dit gewoon volledig toegestaan en geaccepteerd ja:{w
• Als je een joint deelt dan heb je al evenveel kans iets op te lopen als dat je je mond zet aan een gevonden peuk(Laat staan uit je eigen asbak)
• Je stopt de tabak eerst in een vers vloeitje, waardoor je het niet eens aanraakt.
• Je steekt het uiteindelijk toch in de fik, dus lijkt mij dat alles dan wel verband want er voor viezigheid op zou zitten.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ik weet het gewoon niet meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:38 schreef Viro het volgende:
[..]
How do you not know?
Ziek zijn zuigtMaar mag niet klagen want het gaat steeds beter
onwetendheidquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik weet het gewoon niet meer
goedzobeterschap man
Ja dat zou ik toen ook gedaan hebben, maar meestal moet je er wel geld voor betalenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Nee echt nooit gedaan. Ik koop altijd op tijd shag. Fiets er nog liever 10 kilometer voor naar een 24 uurs pomp dan peuken uit elkaar halen. Maar goed that's me..
Ja alsof ik dat al niet 10000x had gedaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Dan leen ik wel bij iemand geld voor een pakje shag
ik denk eigenlijk dat ik het maar al te goed weet, dus wil ik het niet wetenquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alsof ik dat al niet 10000x had gedaanop een gegeven moment kan dat ook niet meer altijd
repsectquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef Monopoly het volgende:
Zonder peuken zitten is wel klote ja
Ooit maar eens besloten om toen maar gewoon te stoppen.
Heb dat een half jaar volgehouden
Hoop dat je het binnenkort weet, maakt niet uit watquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik weet het gewoon niet meer
goedzobeterschap man
Dan moet je stoppen met je kut voelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat ik het maar al te goed weet, dus wil ik het niet weten
waarom leven we? welke flikker heeft bedacht dat je je kut kan voelen?
gevoel is fucking raar waarom bestaat het
in de fucking natuur zou dit mij niet helpen overleven, het zou me helpen dood gaan omdat ik teveel over mijn gevoel in zit, dus het slaat nergens op dat je je kut kan voelen tot deze extent.
ohja dat doe ik wel even.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met je kut voelen.
Dudequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
in de fucking natuur zou dit mij niet helpen overleven, het zou me helpen dood gaan omdat ik teveel over mijn gevoel in zit, dus het slaat nergens op dat je je kut kan voelen tot deze extent.
Je hebt denkers en doeners, blijkbaar ben jij een denker. Is niet negatief hoor tenzij je Hitler als je idool ziet en zelfde praktijken wilt uitvoeren. Hij was namelijk ook een denkerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
tuurlijk wel debielquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kinderen lezen tegenwoordig niet meer. Denk niet dat ze ooit een boek vast hebben gehouden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dude
Liefdesverdriet,
Gewoon een goed boek pakken, op bed gaan liggen en boek lezen. Dan zet je de gedachte opzij tot het minder pijn doet. Beste en enige manier.
Geloof me, i've been there, done that. Computer uit en wegzakken in een goed verhaal van een boek
Natuurlijk niet. Je gaat toch niet zeggen dat je mijn argumenten niet vind kloppen?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt denkers en doeners, blijkbaar ben jij een denker. Is niet negatief hoor tenzij je Hitler als je idool ziet en zelfde praktijken wilt uitvoeren. Hij was namelijk ook een denker
Bij mij helpt hersenloos op internet zitten (spelletjes spelen en op FOK! kijken/praten) wel als ik me rot voelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dude
Liefdesverdriet,
Gewoon een goed boek pakken, op bed gaan liggen en boek lezen. Dan zet je de gedachte opzij tot het minder pijn doet. Beste en enige manier.
Geloof me, i've been there, done that. Computer uit en wegzakken in een goed verhaal van een boek
Herkenbaar...quote:
Deze post inspireerde mij om te gaan studeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dude
Liefdesverdriet,
Vanmiddag nog Nineteen Eighty-Four uitgelezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kinderen lezen tegenwoordig niet meer. Denk niet dat ze ooit een boek vast hebben gehouden.
nja ik wil nou niet doorhalen, morgen werken en de dag erna ook weer, dus beter wel zo veel mogelijk slaap.. straks..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Herkenbaar...
[me=badtripbob]gaat slapen[/me]
*uur verder*
Oja, ik ging slapen
*3 uur verder*
Zal ik nou toch maar gaan slapen?
*2 uur voor wekker gaat*
Dan haal ik maar net zo goed door.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Deze post inspireerde mij om te gaan studeren.
Bedankt.
Studieboek lezen dusAl is dat niet zo'n goed verhaal
Wou zeggen, begin eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Bedankt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dude
Liefdesverdriet,
Ik heb geen boek nodig, ik ben zelf een boek en ik ben al geschreven. Ik lees mezelf alleen maar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kinderen lezen tegenwoordig niet meer. Denk niet dat ze ooit een boek vast hebben gehouden.
Ach, het is nog aan, maar ik heb er geen zin meer in.quote:
Je hebt heel veel verschillende mensen. Helaas val ik alleen maar op de verkeerde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt denkers en doeners, blijkbaar ben jij een denker. Is niet negatief hoor tenzij je Hitler als je idool ziet en zelfde praktijken wilt uitvoeren. Hij was namelijk ook een denker
Succesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Bedankt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wachtte op GTAV online komt het pas morgenmiddag
Het moment dat dat gebeurt, ben ik toch al dood van binnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Uns, niet verkeerd opvatten, maar je komt nu echt over als iemand die een school of winkelcentrum binnen loopt met een automatisch geweer en gewoon at random iedereen dood schiet
Kap ermee en ga doen wat wél goed voor je voelt, dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen boek nodig, ik ben zelf een boek en ik ben al geschreven. Ik lees mezelf alleen maar.
[..]
Ach, het is nog aan, maar ik heb er geen zin meer in.
[..]
Je hebt heel veel verschillende mensen. Helaas val ik alleen maar op de verkeerde.
Alsof het een eindeloos patroon is. Zoals alles.
Nou nee dat is hier niet normaal eigenlijk.. Er is wel eens een zwerver die hier komt (op Zaterdag ofzo) die dat doet maar nee verder niemand eigenlijk. De mensen die hier wonen hebben geld voor shagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je gaat toch niet zeggen dat je mijn argumenten niet vind kloppen?
Kijk, ook ik zorg veel liever dat ik gewoon normaal shag heb om te roken en sigaretten voor joints. Maar in het geval dat ik dus geen tabak heb en wel wil roken/blowen dan is er altijd nog deze skagger-optie.
Valt mij tegen van een kraakster hoor. In het pand waar ik heb gewoond was het normaal om je peuken altijd op de grond te gooien en als er niks meer te roken was ging je gewoon op zoektocht op de grond naar peuken. Heb je meteen weer eventjes een bezigheid.
Het voelt nu even goed om me niet goed te voelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kap ermee en ga doen wat wél goed voor je voelt, dan.
Ook vaak gedaan. Dat is goed jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:55 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb iemand die van mij veel profiteerde uit mijn leven gewist.
Lekker rustig zo.
Maar watz de probleem dan dat je je niet goed voelt als het goed voelt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het voelt nu even goed om me niet goed te voelen.
Of je kunt lekker in je tekstbook-cirkeltje van cognitie blijven, of je doorbreekt de cirkel en gaat iets doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen boek nodig, ik ben zelf een boek en ik ben al geschreven. Ik lees mezelf alleen maar.
[..]
[..]
Je hebt heel veel verschillende mensen. Helaas val ik alleen maar op de verkeerde.
Deze komt niet meer bij mij terug derde keer is wel genoeg geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook vaak gedaan. Dat is goed ja
En wel een deurtje open laten dat ze terug kunnen komen als ze veranderd zijn enzo.
Eindeloos patroon #2quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar watz de probleem dan dat je je niet goed voelt als het goed voelt?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Of je kunt lekker in je tekstbook-cirkeltje van cognitie blijven, of je doorbreekt de cirkel en gaat iets doen.
I see what you did therequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
What the.... Hoe kan je nu al.... Eerst liep je te klagen dat je een chick wou en haar uit elkaar zou trekken met je broekslang en nu heb je er geen zin in. Dafuq is wrong with you?!quote:[..]
Maar waarom ga je met het patroon mee als je het ziet en/of herkent? Doe er wat aan om er uit te komen ipv te klagen.quote:[..]
Dat je iets ziet wil niet zeggen dat je er verandering in kan brengen. Je kan alleen jezelf veranderen, de manier waarop je ernaar kijkt, je perspectief, maar dat zal het nooit echt veranderen, je houd alleen jezelf voor de gek. Misschien voor je eigen bestwil, maar ik wil mezelf niet voor de gek houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
I see what you did there
[..]
What the.... Hoe kan je nu al.... Eerst liep je te klagen dat je een chick wou en haar uit elkaar zou trekken met je broekslang en nu heb je er geen zin in. Dafuq is wrong with you?!
[..]
Maar waarom ga je met het patroon mee als je het ziet en/of herkent? Doe er wat aan om er uit te komen ipv te klagen.
Soms he, die puberende kinderen![]()
Voelt inderdaad goed maar een 2de kans krijgen is heel lastig bij mij. Ben op dat vlak nogal koppig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook vaak gedaan. Dat is goed ja
En wel een deurtje open laten dat ze terug kunnen komen als ze veranderd zijn enzo.
Dit dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar watz de probleem dan dat je je niet goed voelt als het goed voelt?
Awh, klopt ook wel. Maar dat duurt gewoon even.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Uns kop op, het komt allemaal wel goed
Ben niet zozeer een stoner, gewoon al raar genoeg van mezelf hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Troll, ik mag jou wel! Je bent echt zo'n typical stoner met een hoop wartaal en stoner shit
Maar aan de andere kant wel zo'n goede stoner die gewoon zegt waar het op staat.
Vanaf nu af aan noem ik jou 'Good Guy Troll'
Ik beeld me bij jou altijd in dat je gewoon in zo'n uber vette bureaustoel achter de PC zit. Pak shag op je bureau en volle asbak vol halve jointjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben niet zozeer een stoner, gewoon al raar genoeg van mezelf hoor.
Ook als jij er in je eentje niet veel kan veranderen, kan een positieve houding je al behoorlijk veel helpen. Waarom het makkelijke pad kiezen wat leidt tot aantrekking van negatieve energie als de moeilijke pad een veel groter gevoel van waardigheid,zelfrespect en voldoening oplevert?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat je iets ziet wil niet zeggen dat je er verandering in kan brengen. Je kan alleen jezelf veranderen, de manier waarop je ernaar kijkt, je perspectief, maar dat zal het nooit echt veranderen, je houd alleen jezelf voor de gek. Misschien voor je eigen bestwil, maar ik wil mezelf niet voor de gek houden.
En dit dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
Één van de kunsten in het leven (en waarmee je jezelf op de lange termijn ook het gelukkigst zal maken) is je daden, gedrag, verleden, eventuele fouten, goede en slechte kanten van jezelf in zien, en ervan leren.
Je hersenen die jou voor de gek houden zodat je je gaat voortplanten. Alles wat erbij komt kijken is een illusie en een idee gecreeert door mensen om op liefde te profiteren voor zichzelf of voor anderen. Helaas zit dit zo diep dat je liefde niet kan beïnvloeden, ook al wil je het. Liefde is het leven. Als je die mindset kent, is het net alsof je even buiten jezelf kan denken, maar dat is ook een illusie. Het is gewoon drugs. Hoe meer je ervan gebruikt, hoe harder de crash is als je ervan afkickt.quote:
gedachte > gevoel > handelingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat je iets ziet wil niet zeggen dat je er verandering in kan brengen. Je kan alleen jezelf veranderen, de manier waarop je ernaar kijkt, je perspectief, maar dat zal het nooit echt veranderen, je houd alleen jezelf voor de gek. Misschien voor je eigen bestwil, maar ik wil mezelf niet voor de gek houden.
Omdat ik de mindset van het makkelijke pad ook wel kan waarderen. Het herinnert me weer dat niet alles mooi is, en dat helpt me weer mooie dingen waarderen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ook als jij er in je eentje niet veel kan veranderen, kan een positieve houding je al behoorlijk veel helpen. Waarom het makkelijke pad kiezen wat leidt tot aantrekking van negatieve energie als de moeilijke pad een veel groter gevoel van waardigheid,zelfrespect en voldoening oplevert?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gedachte > gevoel > handeling
Je kunt je gedachte niet veranderen, je gevoel ook niet, maar ipv als GothicCynthia op een forum te posten kun je bijvoorbeeld een boek gaan lezen, of iets te eten maken of tekenen. Zoek een hobby, iets dat je leuk vindt en doe het gewoon. Denken helpt niet.
Nooit meer hoeven afkickenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hersenen die jou voor de gek houden zodat je je gaat voortplanten. Alles wat erbij komt kijken is een illusie en een idee gecreeert door mensen om op liefde te profiteren voor zichzelf of voor anderen. Helaas zit dit zo diep dat je liefde niet kan beïnvloeden, ook al wil je het. Liefde is het leven. Als je die mindset kent, is het net alsof je even buiten jezelf kan denken, maar dat is ook een illusie. Het is gewoon drugs. Hoe meer je ervan gebruikt, hoe harder de crash is als je ervan afkickt.
Grgr
Stel je eerder een magere lange slungel voor met ongewassen haar die met zijn pall mall-sjekkies uit het raam van het rijtjeshuis hangtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik beeld me bij jou altijd in dat je gewoon in zo'n uber vette bureaustoel achter de PC zit. Pak shag op je bureau en volle asbak vol halve jointjes
haquote:
Waarheden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je kunt je gedachte niet veranderen, je gevoel ook niet, maar ipv als GothicCynthia op een forum te posten kun je bijvoorbeeld een boek gaan lezen, of iets te eten maken of tekenen. Zoek een hobby, iets dat je leuk vindt en doe het gewoon. Denken helpt niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Stel je eerder een magere lange slungel voor met ongewassen haar die met zijn pall mall-sjekkies uit het raam van het rijtjeshuis hangt
Oké, veel plezier met je kut voelen en zelfmedelijden enzo dan. A lot of that shit coming.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik de mindset van het makkelijke pad ook wel kan waarderen. Het herinnert me weer dat niet alles mooi is, en dat helpt me weer mooie dingen waarderen.
Stel je niet zo aan joh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
UNS, ik ga een mooie paint voor je maken. Daar heb je wat aan. Blijf nog even hangen aub
Omdat ik in het echt niet met sletten ga lopen batsen. Ik wil een meisje waarmee ik een emotionele connectie kan hebben/heb. Ik wil een meisje waarbij ik op het eerste gezicht al een aantrekkingskracht of connectie voelde. Ik wil een meisje die intelligent kan zijn, maar ook simpel. Ik wil een meisje die mij accepteert zoals ik ben. Ik wil dat zulke meisjes niet zichzelf verstoppen omdat sletten de voorgrond onveilig maken. Ik wil. Ik wil. Ik wil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
What the.... Hoe kan je nu al.... Eerst liep je te klagen dat je een chick wou en haar uit elkaar zou trekken met je broekslang en nu heb je er geen zin in. Dafuq is wrong with you?!
En dat is even kut, maar dan ben je er vanaf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja, je probleem wegstoppen helpt. Nee, ik wil alles analyseren voordat ik vrede kan sluiten, zo ben ik. Helaas.
En sowieso moet ik het uitmaken, anders kan ik het nooit volledig analyseren en kan ik dus nooit vrede sluiten met mezelf.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik in het echt niet met sletten ga lopen batsen. Ik wil een meisje waarmee ik een emotionele connectie kan hebben/heb. Ik wil een meisje waarbij ik op het eerste gezicht al een aantrekkingskracht of connectie voelde. Ik wil een meisje die intelligent kan zijn, maar ook simpel. Ik wil een meisje die mij accepteert zoals ik ben. Ik wil dat zulke meisjes niet zichzelf verstoppen omdat sletten de voorgrond onveilig maken. Ik wil. Ik wil. Ik wil.
Oké wijze vrouw. Dat weet ik ook wel, zo is het leven. Maar soms wil je je even kut voelen, ja? Dat moet er ook bij zitten. Hoe kan iets leuk zijn als er geen tegenhanger is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké, veel plezier met je kut voelen en zelfmedelijden enzo dan. A lot of that shit coming.
Het helpt je inderdaad om de mooie dingen te waarderen maar negatief zijn is ook niet alles. Boohoo je hebt struggles, het gaat niet erom hoeveel of wat voor struggles je hebt maar hoe jij het aanpakt en oplost.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik de mindset van het makkelijke pad ook wel kan waarderen. Het herinnert me weer dat niet alles mooi is, en dat helpt me weer mooie dingen waarderen.
ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik blijf de hele nacht op muziek luisteren, dus doe je best.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
UNS, ik ga een mooie paint voor je maken. Daar heb je wat aan. Blijf nog even hangen aub
Je problem wegstoppen is iets heel anders dan afleiding zoeken van het constante nutteloze filosoferen en zelfmedelijden hebben. En anders zul je ook nooit in een maatschappij kunnen functioneren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja, je probleem wegstoppen helpt. Nee, ik wil alles analyseren voordat ik vrede kan sluiten, zo ben ik. Helaas.
En sowieso moet ik het uitmaken, anders kan ik het nooit volledig analyseren en kan ik dus nooit vrede sluiten met mezelf.
Zij was een spiegel tot mijn ex. Ook. Ik weet het, ik ben fucked up. Dat komt omdat ze veel weg had van haar. Ze was totaal anders, maar het zal hetzelfde eindigen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat is even kut, maar dan ben je er vanaf.
En zelfs dan kun je dingen nog positief bekijken.
Het scheelt dat je er na 3/4 weken al mee kan kappen, het zou erger zijn geweest als je er achter een jaar of langer pas achter was gekomen dat het 't toch niet was, dan zou je veel meer gehecht zijn aan elkaar, zou je gevoel van liefde tot een nog hoger niveau zijn gestegen, dus nog zwaarder om af te breken.
Kan allemaal nog veel erger schat, prijs je rijk.
Ja lieve schat dat begrijp ik heel goed, maar waarom gaan er dan al weer tig posts over dat je je kut voelt en gaat het niet allang over iets anders? Of had je het niet eens genoemd in the first placequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oké wijze vrouw. Dat weet ik ook wel, zo is het leven. Maar soms wil je je even kut voelen, ja? Dat moet er ook bij zitten. Hoe kan iets leuk zijn als er geen tegenhanger is?
Fuck, tienerproblems, can't handle that shitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zij was een spiegel tot mijn ex. Ook. Ik weet het, ik ben fucked up. Dat komt omdat ze veel weg had van haar. Ze was totaal anders, maar het zal hetzelfde eindigen.
Ik weet dit allemaal. Echt waar. Geloof me of niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Het helpt je inderdaad om de mooie dingen te waarderen maar negatief zijn is ook niet alles. Boohoo je hebt struggles, het gaat niet erom hoeveel of wat voor struggles je hebt maar hoe jij het aanpakt en oplost.
Mijn ouders weten dat ik rook, maar geen kankerstokkies toegestaan in huize Trollsciencequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo herkenbaar
Je wilt niet weten hoe ik er soms bij zit_!
Ik heb ook een tijdje uit het raam moeten hangen (wij hadden geen hond die ik kon uitlaten toen ik stiekem rookte).
Tegenwoordig wordt de asbak neergezet voor me als ik bij mijn ouders op bezoek ben
Rook daar altijd buiten, tenzij mijn pa een sigaar gaat roken, dan rook ik gewoon binnen
Ach, het is maar wat je liefde noemt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:14 schreef Ro-ald het volgende:
@ Uns: Niet zeiken jij hebt tenminste liefde gehad
It;s your lucky dayquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik blijf de hele nacht op muziek luisteren, dus doe je best.
Ik hoop dat het een filosofische paint is.
Snap ik. Maar je bent pas 16/17? Geniet van het leven voor je gaat settelen. Dus helemaal eens met wat moira zegt, beter kom je er nu achter dan later in de relatie. Dan is het zwaarder om het af te breken oid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik in het echt niet met sletten ga lopen batsen. Ik wil een meisje waarmee ik een emotionele connectie kan hebben/heb. Ik wil een meisje waarbij ik op het eerste gezicht al een aantrekkingskracht of connectie voelde. Ik wil een meisje die intelligent kan zijn, maar ook simpel. Ik wil een meisje die mij accepteert zoals ik ben. Ik wil dat zulke meisjes niet zichzelf verstoppen omdat sletten de voorgrond onveilig maken. Ik wil. Ik wil. Ik wil.
Meestal als ik mij kut voel ga ik naar buiten even een rondje lopen sigaret roken en dan is het wee goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je liefde noemt.
Soms wil ik gewoon een bacterie zijn.
Geen bewustzijn, niks voelen, zien, ruiken, horen of horen.
Gewoon een voorgeprogrammeerde leegte die niet eens weet dat ie bestaat en gewoon mee gaat met de flow van het leven.
Het probleem is dat we alles te complex kunnen maken.
Vergeef me maar ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:18 schreef Unscrewed het volgende:
Ik had 2 jaar met mijn ex.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck, tienerproblems, can't handle that shitSorry uns
Sterkte enzo, komt allemaal wel goed, leer ervan, voor betere ervaringen in de toekomst
Dit is zo kanker waarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
It;s your lucky day
[ afbeelding ]
Dat is meer persoon's eigen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je liefde noemt.
Geen bewustzijn, niks voelen, zien, ruiken, horen of horen.
Gewoon een voorgeprogrammeerde leegte die niet eens weet dat ie bestaat en gewoon mee gaat met de flow van het leven.
Het probleem is dat we alles te complex kunnen maken.
Een en al waarheidquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
It;s your lucky day
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
It;s your lucky day
[ afbeelding ]
deze quote is wel om in te lijstenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wou vragen of je breinen wilde ruilen, maar dan zou ik gewoon in een ander lichaam zitten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Meestal als ik mij kut voel ga ik naar buiten even een rondje lopen sigaret roken en dan is het wee goed.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeef me maar ik moest hard lachen
Ik denk niet dat je een leerbeperking wilt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wou vragen of je breinen wilde ruilen, maar dan zou ik gewoon in een ander lichaam zitten.
Geen ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe is het met jouw hossels sletteke
lekker elkaar doodstaren tijdens het vakkenvullenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen ideeZie hem misschien morgen weer dus dan zie ik wel wat er gebeurt
Ach, doe dan maar meteen alle zooi, dan kan het alleen maar beter worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een leerbeperking wilt?
Kassa*quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker elkaar doodstaren tijdens het vakkenvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |