Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Moest lachen dat jij reageerde op Uns z'n vraag aan een meisje en dat jij reageerde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA JIJ DEED HET NIETquote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh jij hebt Klo een stickie gestuurd?
quote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest lachen dat jij reageerde op Uns z'n vraag aan een meisje en dat jij reageerde.Huh welke vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En I knowvrouwen
mannen
manvrouwen met tieten
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest lachen dat jij reageerde op Uns z'n vraag aan een meisje en dat jij reageerde.Vas, je bent een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder jou, zou FOK! 23,69% saaier zijn.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ja, de allermooiste joint die ik ooit gedraaid hebquote:Op maandag 30 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh jij hebt Klo een stickie gestuurd?
Modevraag.quote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh welke vraag?
En I knowvrouwen
mannen
manvrouwen met tieten
quote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh welke vraag?
En I knowvrouwen
mannen
manvrouwen met tieten
Deze jwzquote:Op maandag 30 september 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Even een vraagje naar een meisje toe; let jij serieus op de mode als je kleren gaat kopen, of koop je gewoon wat je zelf mooi vindt?
HALLOOOO BEN JE STONED.quote:Op maandag 30 september 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
huh maar ze quotte dat we het over een gemene Vas hadden
Wat zit er eigenlijk voor ganj in?quote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, de allermooiste joint die ik ooit gedraaid hebeen inside-out nog wel
Bubblegumquote:Op maandag 30 september 2013 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk voor ganj in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |