Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dat denk ik ook meestalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
gasten die achter de kassa zitten
hommos
Ik ben niet oud gelukkigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar met mijn ex.
En het is geen fucking tiener probleem.
Je bent niet oud, je bent een mens.
Leeftijd zegt iets over hoe lang je leeft, niet over hoe menselijk je bent.
Wij zijn gewoon mensen.
Hij doet beidequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
gasten die achter de kassa zitten
hommos
spreek hem gewoon aan danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij doet beideMaargoed kleine kans dat hij en moet werken en ook kassa moet.
Het is een guidance. Zie het zo: Shit blijft altijd anders gaan dan verwacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Ik vind het leuk dat je geboorte bullshit is die je leven verneukt op het plaatje.
En de oneindige cirkel
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben niet oud gelukkigNog genoeg shit voor jonge mensen te doen
En ja boehoehoe maar het schijnt toevallig wel zo te zijn dat je van dit soort shit niet meer zou meemaken/voelen als je ouder bent. Dan shift het niveau van shit waar je je druk om maakt een stukje hoger.
Je wilt geen uitkering neem het maar aan van mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Trollscience het volgende:
Jongens ik heb autisme en kan niet sociaal zijn. Of weiger gewoon om het te proberen.
Waar is mijn uitkering? Waar is mijn WaJong? Was ik maar een fateuil zonder bewustzijn, een beetje billen en katten die op me gaan zitten.
Dat gebeurt vaker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe dan als hij er niet isAnders wel natuurlijk
Of hij moet wegrennen als hij me ziet
Die waarde is bij iedereen verschillend, als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk
Over waanwerelden gesproken.
We hebben dezelfde depressie-veroorzakende stofjes, hoor.
Het is maar net hoeveel waarde je eraan hecht.
Ik ben wel blij met jou als vriendjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een guidance. Zie het zo: Shit blijft altijd anders gaan dan verwacht.
Iedereen heeft dat, het is de kunst om hier zo positief mee om te gaan enzo.
Serieus, kwijnen en kut voelen maakt je alleen maar depri, dat wil je echt niet als je de keuze hebt om het goed aan te pakken en shit naar je eigen hand te zetten.
Kijk naar die self made millionairs bijvoorbeeld. Die zijn in hun tuinhuisje begonnen met iets te maken terwijl ze schulden hadden, kinderen met vieze kak luiers enzo, en die zijn gewoon doorgegaan met volharding en nu zijn ze zo rijk als een bitch.
Gewoon niet je kop laten zakken maar lering trekken (hahaha ik zei trekken) en het nog beter doen dan voorheen
Later zul je terugkijken en denken: Damn, ik ben een geile boy, ik heb het ff gedaan, leven is goed
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een guidance. Zie het zo: Shit blijft altijd anders gaan dan verwacht.
Iedereen heeft dat, het is de kunst om hier zo positief mee om te gaan enzo.
Serieus, kwijnen en kut voelen maakt je alleen maar depri, dat wil je echt niet als je de keuze hebt om het goed aan te pakken en shit naar je eigen hand te zetten.
Kijk naar die self made millionairs bijvoorbeeld. Die zijn in hun tuinhuisje begonnen met iets te maken terwijl ze schulden hadden, kinderen met vieze kak luiers enzo, en die zijn gewoon doorgegaan met volharding en nu zijn ze zo rijk als een bitch.
Gewoon niet je kop laten zakken maar lering trekken (hahaha ik zei trekken) en het nog beter doen dan voorheen
Later zul je terugkijken en denken: Damn, ik ben een geile boy, ik heb het ff gedaan, leven is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |