December 2012quote:
Neem aan dat er geen krassen e.d. opzitten aangezien je die lifeproof case er op hebt zitten?quote:
Die case zit er bijna altijd om en de bon heb ik vast ook nog welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neem aan dat er geen krassen e.d. opzitten aangezien je die lifeproof case er op hebt zitten?en heb je de bon nog?
MplayerX is het perfecte programma voor osx! Vlc nooit echt super gevonden. Dit wel. Makkelijk te vinden via Google.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ja, VLC gebruikte ik ook. Maar die geeft nu enkel foutmeldingen. En Perian erbij halen werkte ook niet
C&B is prima op zich.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
Leuk. Had een vriend met iTunes tegoed, dus aangezien Apple mijn CC niet pakt leek het mij de uitgesproken kans om eens een keer fatsoenlijke apps te dl'en. maar je moet dus, zelfs met tegoed, verplicht payment info hebben ingesteld.
Is dat click and buy ding te vertrouwen?
Bij mij staat het ingestelde betaalbedrag op " blanco ". Kan jij dat ook niet doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
Leuk. Had een vriend met iTunes tegoed, dus aangezien Apple mijn CC niet pakt leek het mij de uitgesproken kans om eens een keer fatsoenlijke apps te dl'en. maar je moet dus, zelfs met tegoed, verplicht payment info hebben ingesteld.
Dank; deze is ook te vinden via macupdate. Zal ik eens uitproberen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:42 schreef gohan16 het volgende:
[..]
MplayerX is het perfecte programma voor osx! Vlc nooit echt super gevonden. Dit wel. Makkelijk te vinden via Google.
je kunt dat omzeilen door eerst een gratis app te downloaden via een iPhone of iPad. Dan daarna het tegoed gebruiken voor een betaalde app.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:56 schreef Xetran het volgende:
En uitgeprobeerd & werkt prima. Bedankt!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dank; deze is ook te vinden via macupdate. Zal ik eens uitproberen.
8GB SSD? Daar passen je OS en je apps niet eens opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik las vanmiddag voor het eerst over SSHD. Als je een SSHD schijf koopt, bestaat er 8gb uit SSD (wat dus genoeg is voor OSX) en derest uit een normale harde schijf. Dit is echter een stuk goedkoper dan een volledige SSD. Ze zijn ook leverbaar in de 1TB uitvoering (mijn voorkeur) voor slechts 120 euro (Mycom). Ik zit eraan te denken om deze voor mijn MacBook Pro te bestellen.
Zitten hier nadelen aan? Heeft iemand hier ervaring mee??
Alleen de OS...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
8GB SSD? Daar passen je OS en je apps niet eens op
Wellicht zou alleen het OS wel passen, maar denk aan je library files, het virtueel geheugen en wellicht andere zaken die ik over het hoofd zie (zo technisch ben ik niet aangelegd). Ik zou het er in ieder geval niet op gokken en als je dan toch geld investeert, iets kopen met een grotere SSD.quote:
Een hybride HDD ja. 8GB flashgeheugen wordt gewoon als cache gebruikt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik las vanmiddag voor het eerst over SSHD. Als je een SSHD schijf koopt, bestaat er 8gb uit SSD (wat dus genoeg is voor OSX) en derest uit een normale harde schijf. Dit is echter een stuk goedkoper dan een volledige SSD. Ze zijn ook leverbaar in de 1TB uitvoering (mijn voorkeur) voor slechts 120 euro (Mycom). Ik zit eraan te denken om deze voor mijn MacBook Pro te bestellen.
Zitten hier nadelen aan? Heeft iemand hier ervaring mee??
Alleen bij de Amerikaanse Appstore kan dat geloof ik. Had ik vroeger ook namelijk, maar nu ik via UPC tv wil kunnen kijken moet ik per sé de nederlandse.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Bij mij staat het ingestelde betaalbedrag op " blanco ". Kan jij dat ook niet doen?
Ik denk dat je pech hebt. Echter, als je muziek afspeelt staan de audio controls automatisch in beeld, dus wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef freud het volgende:
Zit met een probleem. Ik wil geen control center in lockscreen vanwege flight mode optie. Ik heb dan alleen ook geen audio controls meer, want dubbel homebutton werkt niet meer. Tips?
Het gaat er om dat ik in ios6 gewoon op het home screen op play kon klikken, en dan ging mijn muziek gewoon verder waar het gebleven was. Vanwege het hele 'find my iphone' gebeuren, wil ik niet dat iedereen mijn phone in flight mode kan zetten. Ik had verwacht dat zonder control center op lockscreen, mijn double home tap voor muziek wel zou werken oid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt. Echter, als je muziek afspeelt staan de audio controls automatisch in beeld, dus wat is precies het probleem?
Waarom wil je geen flight mode optie in het lock screen als ik vragen mag?
Ik heb nederlandse appstore hoor..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Alleen bij de Amerikaanse Appstore kan dat geloof ik. Had ik vroeger ook namelijk, maar nu ik via UPC tv wil kunnen kijken moet ik per sé de nederlandse.
Maarja C&B werkt op zich wel. Vind het alleen nogal eng.
Oh, dan weet ik het niet. Naja, mijn account stamt ook al af van die tijd dat je 9 euro moest betalen om iOS 2.0 te mogen downloaden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb nederlandse appstore hoor..
Hoezo is de flight mode een probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef freud het volgende:
Zit met een probleem. Ik wil geen control center in lockscreen vanwege flight mode optie. Ik heb dan alleen ook geen audio controls meer, want dubbel homebutton werkt niet meer. Tips?
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo is de flight mode een probleem?
Kunnen ze de iPhone ook gewoon uitzetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:02 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelend
Ik snap je niet. Wat bedoel je met Find My iPhone beïnvloeden, en hoe kan iemand anders daarmee uitlezen waar je telefoon is geweest?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:02 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat je op die manier je find my iphone kan beïnvloeden en uit kan lezen waar je telefoon is geweest. Vind ik als privacy gevoelig persoontje nogal vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |