iphone 5, inderdaad hup naar de apple store en ze fixen die hap echt wel. Gewoon eisen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah my bad
iPhone 5
Geen garantie meer trouwens.
Ik bedoelde eigenlijk de Apple garantie (serie nummer in website invullen).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen garantie meer? Dat ding is maximaal iets meer dan een jaar oud, in Nederland geldt dat je garantie hebt gedurende de verwachte levensduur van een product, je mag toch verwachten dat de aan/uit-knop wel wat langer meegaat dan een jaar.
Bij welke toko heb je hem gekocht? Ik zou gewoon garantie eisen, daar heb je wel recht op hoor.
Apple store zit alleen in amsterdam tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
iphone 5, inderdaad hup naar de apple store en ze fixen die hap echt wel. Gewoon eisen.
consumentenrecht claimen via Phonehousequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah my bad
iPhone 5
Geen garantie meer trouwens.
Je kunt telefonisch een code bestellen bij de Apple Store: 0800 0200 570.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:12 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of ik ergens kan upgraden naar Lion? (Ipv Mountain Lion dus.) Bezit nu Snow Leopard.
Even niet kunnen zien dus. Mja, dan heb je volgende week wel schermen in je ogen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:59 schreef Hyman het volgende:
Ik heb vandaag mn retina ingeleverd bij de macstore, volgende week kan ik hem incl. nieuw scherm weer ophalen
Als je de reguliere weg bewandelt dan is Surfspot de beste optie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef Riot- het volgende:
Is het aanschaffen via Surfspot.nl nou het voordeligst of weet iemand een goedkoper alternatief?
Zo'n iMac zou niet verkeerd staan in onze studeerkamer
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Ben benieuwd! Erop of eronder voor Apple.
Idd, komen ze nu niet met iets heel innovatiefs dan kan dit nog wel eens de doodsteek zijn voor Apple, als Steve er was geweest hadden we hier in ieder geval niet bang voor hoeven zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Idd, komen ze nu niet met iets heel innovatiefs dan kan dit nog wel eens de doodsteek zijn voor Apple, als Steve er was geweest hadden we hier in ieder geval niet bang voor hoeven zijn.
Het is alleen maar bergafwaarts gegaan met Apple! iPhone 5, nou nou, iPhone 5C spant helemaal de kroon, lelijke kleurtjes en om over die hoesjes nog maar te zwijgen!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.
Dat kan, maar dat wil niet zeggen dat Apple zich daar strict aan houdt. Apple is een bedrijf van iteratie, van de originele iPhone zijn ook talloze prototypes gemaakt. Dat plan je niet zomaar even jaren van tevoren. Ja, in hele grote lijnen, maar de details werk je uit 'on the go'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat Steve wel zijn innovaties een paar jaar vooruit heeft gepland voordat hij stierf. Als hij er nog was, dan zou er weinig verschil zijn denk ik.
Ben benieuwdquote:
Ik heb nog geen iMac kunnen vinden op de Pirate Bayquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je de reguliere weg bewandelt dan is Surfspot de beste optie.
Volg je de alternatieve route dan is het een kwestie van Googlen met "product..+ key"
de kleurtjes zouden kunnen betekenen dat de iPad mini in kleuren komt, zoals met de iPods n met de iPhone 5cquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Cover? Zou dat een nieuwe productgroep betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |