abonnement Unibet Coolblue
pi_131743588
:')

quote:
Pffff wat een gezeik en weet nog niet eens waar het over gaat... maar dat we genaaid worden door de regering daar maakt niemand zich druk om. Maar een verkeer geplaatste tekst of dubbelzinnige tekst gaa we over de rooie... sticker stempels hokjes plaatsen tja dat is nu zo eenmaal en zal nog wel allemaal. Mijn mening is zonder te weten waar het over gaat.....
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131743629
Dat mensen zich zo druk maken hierom. Maarja door de social media is het nogal makkelijk je mening uit te spreken en jezelf er nog drukker over te maken. Dit soort ad's staan al jaren in de Bart Smit en Intertoys bladen. Het is eigenlijk best logisch, jammer dat Bart Smit eraan toegeeft.
pi_131743703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:45 schreef Grayfoxhound het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken hierom. Maarja door de social media is het nogal makkelijk je mening uit te spreken en jezelf er nog drukker over te maken. Dit soort ad's staan al jaren in de Bart Smit en Intertoys bladen. Het is eigenlijk best logisch, jammer dat Bart Smit eraan toegeeft.
'het is al jaren zo, dus we mogen ons er niet druk over maken'
lekkere drogreden natuurlijk :)

laat ze lekker speelgoed verkopen zonder stereotypes te promoten.

kut, valt dadelijk nog op dat ik serieus in de discussie zit
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131743821
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'het is al jaren zo, dus we mogen ons er niet druk over maken'
lekkere drogreden natuurlijk :)

laat ze lekker speelgoed verkopen zonder stereotypes te promoten.

kut, valt dadelijk nog op dat ik serieus in de discussie zit
Nee een beetje druk gaan maken om wat er in een speelgoedblad staat. :{w Alsof die kinderen dat wat boeit. Over het algemeen genomen zijn meisjes daar ook veel meer geïnteresseerd dan jongens, dus ik zie het probleem niet zo.

Dus volgens de tegenstanders het desbetreffende thema zou alles unisex gepromoot moeten worden. Om daarna weer aan te horen dat er duidelijkheid moet zijn in de desbetreffende doelgroepen met divers speelgoed.
pi_131743949
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Nee een beetje druk gaan maken om wat er in een speelgoedblad staat. :{w Alsof die kinderen dat wat boeit. Over het algemeen genomen zijn meisjes daar ook veel meer geïnteresseerd dan jongens, dus ik zie het probleem niet zo.

Dus volgens de tegenstanders het desbetreffende thema zou alles unisex gepromoot moeten worden. Om daarna weer aan te horen dat er duidelijkheid moet zijn in de desbetreffende doelgroepen met divers speelgoed.
En als het unisex gepromoot zou worden zou het over het algemeen dus niets uit mogen maken aangezien kleine meisjes toch wel roze stofzuigers willen hebben... en dus hoef je niet de stereotypes te bevestigen. (toch?)
Maar goed, geen discussie die hier verder thuis hoort :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131744068
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En als het unisex gepromoot zou worden zou het over het algemeen dus niets uit mogen maken aangezien kleine meisjes toch wel roze stofzuigers willen hebben... en dus hoef je niet de stereotypes te bevestigen. (toch?)
Maar goed, geen discussie die hier verder thuis hoort :)
Misschien voor kinderen zelf wat makkelijker te onderscheiden? Dit is maar net hoe je erover denkt. Ik vind dat zoiets niet uit hoeft te maken. Het gaat al meer dan tientallen jaren zo en er heeft volgens mij nog nooit iemand bij een psycholoog gezeten met identiteitsproblemen als gevolg van speelgoedmagazines. Buiten dat nemen mensen social media in gebruik puur om een stok te hebben om mee te slaan. Laat maar weer zien hoe weinig mensen te doen hebben om zo'n drama te maken van zoiets simpels. Het enige waar ik ook m'n vraagtekens bij had was de tekst die erbij stond maar niet dat ik me er verder zo druk om zou maken, en al helemaal niet om het stereotype. Straks moeten we nog naveltruitjes en rokjes unisex gaan promoten voordat we daar weer de verkeerde mensen mee tegen het been schoppen.
pi_131745240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'het is al jaren zo, dus we mogen ons er niet druk over maken'
lekkere drogreden natuurlijk :)

laat ze lekker speelgoed verkopen zonder stereotypes te promoten.

kut, valt dadelijk nog op dat ik serieus in de discussie zit
Ach, als ze echt stereotypes gaan promoten, moeten ze misschien maar een hoofddoekje bij de schoonmaakset verkopen. Dan hebben ze pas iets waar je klachten over krijgt :X
Liefde en infectie
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:51:31 #58
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_131745715
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:
De Bart Smit pagina begint ook hilarisch te worden

https://www.facebook.com/Bartsmit/posts/596816197036737

n.a.v.

[ afbeelding ]
Zouden die mensen niets te doen hebben verder ofzo? Man waar maak je je druk om. Net of een jongen in 1x een roze stofzuiger gaat vragen voor Sinterklaar en een meisje een Spidermanpak als het zo in de folder zou staan.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_131746041
Jeeeeezus wat een kutleven moet je hebben als je je daar druk om maakt...

quote:
... En als je haar niet leert dat het anders kan, is dat het beeld wat ze de rest van haar leven heeft: ik ben een vrouw en dus ga ik voor de kinderen zorgen en schoonmaken en mijn man verdient geld. Ik zeg niet dat u geen balans aanbrengt, maar ik probeer uit te leggen waarom ik vind dat een instituut dat zo groot is in het leven van kinderen zijn verantwoordelijkheid moet nemen hierin. Ik vind het ongelooflijk belangrijk dat meisjes leren dat mama niet alleen degene is die stofzuigt en dat zij dat dus ook niet in haar eentje hoeft te doen. En met een advertentie zoals Bart Smit die plaatst, krijgt seksisme, zoals Annelien Vanessche ook zegt (veel te vroeg) plaats in het koppie van een kind
:') :') :')

Alsof een kind later geen eigen mening en zelfbewustzijn kan ontwikkelen.
Stiekem wil ik reageren maar het is Facebook en dan leest iedereen mee.


Oja, Bart Smit een instituut noemen :') :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131746462
Dit moet wel een fokker zijn :'), gevonden op die Wilders pagina.
https://www.facebook.com/ingrid.enhenk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131746559
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
Deze man is ook een toppertje daar:
[ afbeelding ]
Die Dirk is de manwijf versie van Geert WIlders :')
pi_131746748
Whehe deze is ook leuk :D PETITIE TEGEN PECHTOLD https://www.facebook.com/events/517966761627759/

Corry Abels nou en het is in heel EU n rotzooitje ze komen allemaal hier heen en ze eisen alleen maar

Weg Met Rutte-samsom is going.
die mafkees moet ze grote bek maar is gaan houden

Astrid Bello
Wat een smerig achterbaks miezerig hypocriet mannetje die Pechtold..

Rogéria Gillemans
De D66 gebrek alleen de derde 6, voor het nummer van duivel !
Alexander Pechtold is een emotionele manipulator, een grote komediant en een leugenaar, zijn speech is een belediging voor de Nederlanders die steunen Wilders.
Ondanks alle bewijzen maakt niet uit in welke situatie slechte of miserabele de Nederlandse volk het bevindt.
Uit de rol die de agressor is de verwarring. Maar reeds kunnen niet gek voor allemaal en maakt gebruik vuile leugens van zeer.
Het de doet campagne voor de komende verkiezingen.
te moed, waarheid, en eer prevaleren boven chaos.
Viva Geert Wilters
pi_131746906
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus een 40+ dame met een korte pittige kapsel..
pi_131746933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef BozeHaas het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus een 40+ dame met een korte pittige kapsel..
_O-
"En om nog maar niet te spreken van al die rare etensluchtjes"
pi_131748127
Weten die Wilders stemmers trouwens, dat hij een buitenlandse vrouw heeft? Hongaars als ik het goed heb :D
Liefde en infectie
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:23:27 #66
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131750627
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef BozeHaas het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus een 40+ dame met een korte pittige kapsel..
Ik kan hier ook maar slecht de humor van inzien. Wat een ongelooflijk droevige en irritante mensen. Hoe kun je werkelijk waar zó achterlijk zijn? Man, man, man.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_131751113
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik kan hier ook maar slecht de humor van inzien. Wat een ongelooflijk droevige en irritante mensen. Hoe kun je werkelijk waar zó achterlijk zijn? Man, man, man.
Ik was die hele pagina aan het bekijken met een :') gezicht, godverdomme wat een trieste bende.
Vooral die Peter hij schrijft als een kind van 8 en reageert overal op, wat een gast :').
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:39:04 #68
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131751244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:36 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Ik was die hele pagina aan het bekijken met een :') gezicht, godverdomme wat een trieste bende.
Vooral die Peter hij schrijft als een kind van 8 en reageert overal op, wat een gast :').
Echt ja. Maar zo woest, joh. Die lui sporen gewoon écht niet.. Maar ik word zelf een beetje agressief als ik dat soort zooi lees :') Kan er echt slecht tegen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_131751538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Echt ja. Maar zo woest, joh. Die lui sporen gewoon écht niet.. Maar ik word zelf een beetje agressief als ik dat soort zooi lees :') Kan er echt slecht tegen.
Normaal trek ik nergens wat van aan maar hun zijn echt te triest, ook ergens reageerde uit het niets een oud vrouwtje met een beetje een Oostblok naam, die zei iets van dat niet alle Roemenen slecht zijn, zie je die Peter weer boos worden :'), 'ga weg oud wijf vieze SP stemmer'. Zoiets zei die toen. :')

Die vent met zijn neppe profiel pic is wel een baas trouwens.
pi_131752653
Ik vraag me altijd af, waar wonen die mensen? Rotterdam? Amsterdam? Den Haag? of toch meer de kleine dorpjes met 1 AzC per 500kilometer?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:41:07 #71
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_131754110
Ik ben inmiddels overleden
pi_131757045
Iemand uit m'n vriendenlijstje heeft een familielid verloren (2e of 3e graads) en typt zijn uidrukkelijke verzoek (in caps) om met rust gelaten te worden...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:38:09 #73
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131757443
Marian, op de Wilders pagina, heeft het nu over zwartjes en ze wil iemand doodrijden. Dat heeft dan een relatie met een Filipijn :D

edit: bericht gewist :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_131757675
Kan ik ook klagen over het fenomeen 'delen' in het algemeen?
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:42:12 #75
209078 Br0ken
Tada... Fixed it
pi_131757684
quote:
Dit had natuurlijk een kwalitatief hoogstaand rijmpje kunnen worden als de auteur er 'toe' aan toegevoegd had.

Kiekeboe.. ik wens jullie een super fijne dag TOE :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')