quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Grammaticale gaven waren beter geweest. :‘)quote:
Grammatica is overrated.quote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grammaticale gaven waren beter geweest. :‘)
En vervangen met wat dan?quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
Even die engerd uit de OP halen.
Je zou haar niet geven?quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
Dit. Ik vind die vrouw een beetje eng.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit. Ik vind die vrouw een beetje eng.
Beuk ik je in elkaarquote:
Enger dan superwomenquote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit. Ik vind die vrouw een beetje eng.
Met een stukje ductape over die enge mond van haar misschien.quote:
Enkel als die spontane pijpbeurt van briljante kwaliteit is en je een prachtig stel tieten hebt ter compensatie.quote:
Google gewoon een leuk chickie.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vervangen met wat dan?
Woman.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Google gewoon een leuk chickie.
Check.quote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als die spontane pijpbeurt van briljante kwaliteit is en je een prachtig stel tieten hebt ter compensatie.
zolang je maar geen 'tog' gaat schrijvenquote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Check.
Maar even serieus, ik vind nederlandse grammatica echt lastig.
Dus, maak ik her en der een foutje.
Met een dirndl en een dikke pul bier, in het kader van oktoberfestquote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
dirndlquote:Op maandag 30 september 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Met een dirndl en een dikke pul bier, in het kader van oktoberfest.
hiermeequote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |