quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Grammaticale gaven waren beter geweest. :‘)quote:
Grammatica is overrated.quote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grammaticale gaven waren beter geweest. :‘)
En vervangen met wat dan?quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
Even die engerd uit de OP halen.
Je zou haar niet geven?quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
Dit. Ik vind die vrouw een beetje eng.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit. Ik vind die vrouw een beetje eng.
Beuk ik je in elkaarquote:
Enger dan superwomenquote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit. Ik vind die vrouw een beetje eng.
Met een stukje ductape over die enge mond van haar misschien.quote:
Enkel als die spontane pijpbeurt van briljante kwaliteit is en je een prachtig stel tieten hebt ter compensatie.quote:
Google gewoon een leuk chickie.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vervangen met wat dan?
Woman.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Google gewoon een leuk chickie.
Check.quote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als die spontane pijpbeurt van briljante kwaliteit is en je een prachtig stel tieten hebt ter compensatie.
zolang je maar geen 'tog' gaat schrijvenquote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Check.
Maar even serieus, ik vind nederlandse grammatica echt lastig.
Dus, maak ik her en der een foutje.
Met een dirndl en een dikke pul bier, in het kader van oktoberfestquote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
dirndlquote:Op maandag 30 september 2013 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Met een dirndl en een dikke pul bier, in het kader van oktoberfest.
hiermeequote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Gezien de 'check' kan ik er mee leven hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Check.
Maar even serieus, ik vind nederlandse grammatica echt lastig.
Dus, maak ik her en der een foutje.
Kom je een keertje sparren?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahh, dat is jouw smaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bovenste set billen lijkt op een piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
[..]
hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjeezes, jij kan beter dan deze Photoshopfaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2e is wel erg veel vrouw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 22:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Die bovenste set billen lijkt op een piemel.
quote:
het is dezelfde hoorquote:
Mehquote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is boven de 80kg, niks voor jou.
Ik lijk daar sprekend op.quote:
quote:
Nou dan gaan wij dus nooit neukenquote:
Zie maar bij mijn billen te komenquote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
's Goed, ik sla je billen helemaal blauw
Oeh een uitdagingquote:Op maandag 30 september 2013 22:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Zie maar bij mijn billen te komen.
Met jou ergens wat drinken toch?quote:
nee dan hoef ik faxie ook niet te bellen als ik ooit gedumpt wordquote:
oh ik ben vergeten op te schrijven waar!quote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met jou ergens wat drinken toch?
Je mag mij wel bellen danquote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dan hoef ik faxie ook niet te bellen als ik ooit gedumpt word
Euhh, in Enschede zie ik hier staan.quote:Op maandag 30 september 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik ben vergeten op te schrijven waar!
waar ook al weer?
Ik kijk enkel naar borsten.quote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef Raene het volgende:
Vind nou niemand dat die billen op een piemel leken...
Op cam4?quote:Op maandag 30 september 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben iedere keer in de war omdat er een camsessie aan de gang is.Zo verwarrend allemaal.
/kanhet niet handelen.
Er zwerft op internet een soortgelijke foto met een deken om de rest van het lichaam zodat het net een piemel isquote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef Raene het volgende:
Vind nou niemand dat die billen op een piemel leken...
quote:
Dan moet je eerst m'n nummer hebbenquote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja nou daar heb ik geen deken voor nodig om dat te kunnen zienquote:Op maandag 30 september 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zwerft op internet een soortgelijke foto met een deken om de rest van het lichaam zodat het net een piemel is
Don't worry and don't call him, he'll call youquote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh, in Enschede zie ik hier staan..
ga je morgen mee naar Enschedequote:
Waar kan ik die van jou zien?quote:
Wat is er mis meequote:
Hee en ik dan?quote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
ga je morgen mee naar Enschede
pfff laten we eerst eens beginnen met dat je er aan mag denken!quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee en ik dan?
Ik drijf al die vrouwen naar elkaar toe lijkt het wel. Maar dat was niet de bedoeling
(Mag ik meedoen?)
Nergensquote:
Iets te rond voor m'n smaak.quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei toch dat niemand het leuk ging vinden
Jawelquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei toch dat niemand het leuk ging vinden
JIJ houdt niet van vlezige vrouwenquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee en ik dan?
Ik drijf al die vrouwen naar elkaar toe lijkt het wel. Maar dat was niet de bedoeling
(Mag ik meedoen?)
oke de mannen dan nietquote:
Jaaaquote:
Ik fantaseer al genoeg, dankjewelquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff laten we eerst eens beginnen met dat je er aan mag denken!
quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Nergens! Er zwerft ergens nog wel een BH pic van me rond op het web van toen ik 16 was
...
Googlen op Raene, BH en 16 levert verdomd weinig op.quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Nergens! Er zwerft ergens nog wel een BH pic van me rond op het web van toen ik 16 was
...
Beetje vlees mag wel hoorquote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Raene het volgende:
[..]
JIJ houdt niet van vlezige vrouwen
Dat is al 9 jaar geleden... Ik voel me zo fucking oud nuquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee en ik dan?
(Mag ik meedoen?)
truste Angelquote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat klinkt als een plan
Ik ga richting mijn bed
Ik kijk heel even niet en iedereen is gewoon weg van TCquote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef Koen66 het volgende:
lol, als ik VPN voor werk opstart flikkert TC er ook uit
Ik ben effe weg, kom ik terug, is de hele tc leegquote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kijk heel even niet en iedereen is gewoon weg van TC...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |