Haten op bierquote:
Dat is alleen voor grotere jongetjesquote:
Ik hou niet van jou.quote:
Oja, jij bent klein natuurlijk?quote:Op maandag 30 september 2013 22:08 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dat is alleen voor grotere jongetjes
Ja hoor.quote:
Nee, ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 30 september 2013 22:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ook niet warm??! Met slagroom?
quote:
JE WILT HET ZO SPELEN, JA?quote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Ik vind een hoop chocolade dingen niet lekker. Chocolademelk (warm of koud), chocolade cake of taart, brownies, ijs, vla. Allemaal zum kotsen
Wel eronderquote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]Heb je al boven mijn ui gekeken?
Witte chocolade??quote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Ik vind een hoop chocolade dingen niet lekker. Chocolademelk (warm of koud), chocolade cake of taart, brownies, ijs, vla. Allemaal zum kotsen
Chocomelk en vla nog wel, maar taart enzo nietquote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |