Iets met Superniger.quote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kapen door dezelfde TT te houden!
Dat kan toch ook? Pellè schiet er zo'n 40-45 in dit seizoen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef Caland het volgende:
Nu Derksen dit zegt ga je bijna nog geloven dat Feyenoord kampioen kan worden.
Mss is het weleens lekker als ze een uitwedstrijdje winnenquote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat kan toch ook? Pellè schiet er zo'n 40-45 in dit seizoen.
Mijn stoeltje staat nog klaar van na de 4-2 twee jaar terugquote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Let maar even op die blonde.quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Zo ik schakel net pas in.. zitten 2 mooie meiskes in het publiek
Pele kon er altijd wel 40-45 scorenquote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef PSV1990- het volgende:
Ook al scoort Pele er 40-45 ,,, kampioen worden ze niet.
zijn het altijd met elkaar eens.quote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef PSV1990- het volgende:
Hebben Derksen en Gijp ooit een discussie gehad?
quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Op je werk zijn ze niet zo mooi, of wel?quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is ook niet zo gek, Pele is al lang met pensioen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef PSV1990- het volgende:
Ook al scoort Pele er 40-45 ,,, kampioen worden ze niet.
Neuh.quote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 30 september 2013 21:34 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
[..]
Op je werk zijn ze niet zo mooi, of wel?
Je schaamt je toch kapot voor zo'n clubwatcherquote:
Ik voel je, broeder.quote:
Zeker, maar nep accountje toch?quote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je schaamt je toch kapot voor zo'n clubwatcherAl is zijn twitter wel tamelijk hilarisch.
yes we kom from emsterdem, and feyenoord are fokking cockroaches.quote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Grifte het volgende:
My name is Danny Dyah, and this is the Real Football Factories
INTERNATIONAL
This is riel tie en tiequote:Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
yes we kom from emsterdem, and feyenoord are fokking cockroaches.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Alle getinte jongetjes zijn nare mannetjes
Tja elke debiel kan tegenwoordig uitblinken in de Eredivisiequote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ik zei et...
En PSV is weer irritant haha , alles was ze doen is fout.
PSV kan et nooit goed doen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Johan heeft iets tegen elke speler van psv...elke week weer iemand anders
Calimero in een notendop.quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
PSV kan et nooit goed doen.
fuck deze kneuzen man...
Maar meestal een zwartequote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Johan heeft iets tegen elke speler van psv...elke week weer iemand anders
quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu werken ze met jeugd is et weer nie goed .quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja elke debiel kan tegenwoordig uitblinken in de Eredivisie
Haha, inderdaad.quote:
Ze moeten allemaal de A1 erin zetten , verschil ga je niet zienquote:Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nu werken ze met jeugd is et weer nie goed .
Eredivisie stelt ook niks voor .,,
Gaat niet om het niveau, het zijn gewoon randdebielen bij een kutclub.quote:Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nu werken ze met jeugd is et weer nie goed .
Eredivisie stelt ook niks voor .,,
Dit dekt de lading wel.quote:Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gaat niet om het niveau, het zijn gewoon randdebielen bij een kutclub.
de spelers van PSV bedoel je?quote:Op maandag 30 september 2013 21:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Krijg steeds meer een hekel aan deze kneuzen
Absoluut niet.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
fake man.
https://twitter.com/thijsslegers
Die usericon heeft hij niet eens meer, treurwilg.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
fake man.
Wat een baas.quote:
hahahahahahahaquote:
Hahahahahahahaquote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel goed aan het trollen.
Natuurlijk is dat fake. Thijs lacht niet.quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
fake man.
Wie?quote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat toch een gruwelijk lekker mokkel
Dat blonde sletje achter Johan.quote:
Dat is gewoon een link naar zijn Twitter, nerd.quote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die usericon heeft hij niet eens meer, treurwilg.
Waarom zeg jij dan 'fake'?quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een link naar zijn Twitter, nerd.
0-4 jongequote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dan 'fake'?
Hhaahahahahahahahah
quote:
Omdat het een oud bericht is en dus niet zo rulevant is Aad300 maakt dagelijks zulke posts.quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dan 'fake'?
Hhaahahahahahahahah
Anders kijk je de laatste wedstrijden van Ajax tegen Milan even terugquote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef inZanity het volgende:
Dit Ajax is echt volledig kansloos tegen Milan man.
Verkeerde woordkeuze dus.quote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het een oud bericht is en dus niet zo rulevant is Aad300 maakt dagelijks zulke posts.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Anders kijk je de laatste wedstrijden van Ajax tegen Milan even terug
Yes, we gaan winnenquote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef inZanity het volgende:
Dit Ajax is echt volledig kansloos tegen Milan man.
Breaking Bad gaat voor.quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit interview ga ik niet hahaha kijken.
Ambrosius zou hahahaha keihard noten.quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
40-45 baggerposts achter elkaar.
Ja lijkt me ook heel representatief.quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Anders kijk je de laatste wedstrijden van Ajax tegen Milan even terug
Dan nog is het een oud bericht niet bijzonder grappig behalve als je 15 bent.quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkeerde woordkeuze dus.
Hhahahahahahaahah
Dat moet ik ook nog doen, maar BB gaat voor.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga zo huiswerk maken, weer eens wat anders dan schijt op je TV.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet alle seizoenen nog zien.
Inb4
Ik ook.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inb4
Dat idee had ik ook al. Lichte lichamelijk spasmes.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar lichaam niet helemaal onder controle.
Schijnt geil te zijn tijdens het stoten.quote:Op maandag 30 september 2013 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Lichte lichamelijk spasmes.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inb4
Ik ook ,,, heb dexter wel gezien.quote:
Een op afstand bestuurbare vibo, leuk speelgoed.quote:Op maandag 30 september 2013 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Lichte lichamelijk spasmes.
Mocro chickquote:Op maandag 30 september 2013 21:56 schreef inZanity het volgende:
Lekker wijf achter Genee trouwens, met die krullen.
Veel wind vooral. En schapen.quote:
En voor PSV1990.quote:Op maandag 30 september 2013 21:58 schreef Monolith het volgende:
Ik stel voor dat we texel inrichten als strafkolonie voor mongolen als deze kantineheld.
Mede mogelijk gemaakt door de FIFA.quote:
Maher heeft ook weer broers....:pquote:Op maandag 30 september 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft ze broers?! Anders dan Adam Maher want die is een pussy.
Uiterlijk wel...quote:
Waarschijnlijk insinueert hij dat je een mongool bent.quote:
Achter Genee bedoel je?quote:Op maandag 30 september 2013 22:01 schreef Stiggie het volgende:
Heeft iemand een plaatje van de chick achter Derksen
je had die zaadvragende blik van d'r moeten zien toen Derksen het over satire hadquote:Op maandag 30 september 2013 22:01 schreef Stiggie het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:01 schreef Stiggie het volgende:
Kneusje is etquote:Op maandag 30 september 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk insinueert hij dat je een mongool bent.
het feit dat je dat gemist hebt bewijst de stelling van Mani89.
Pak 'm gewoon aan die Mani, hij denkt dat hij zomaar mensen mag beledigen zonder dat ze het doorhebben.quote:
Er heeft een duifje gepoept.quote:Op maandag 30 september 2013 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Bossie heeft een vieze kapsel op Canvas
Die ernaast was lekkerder.quote:
Voor ons links, sufferd.quote:
Wel aardig van je dat het even voor hem uitlegt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pak 'm gewoon aan die Mani, hij denkt dat hij zomaar mensen mag beledigen zonder dat ze het doorhebben.
Van Geel keek niet eens zegt Hans..quote:
Ik ben een buddy.quote:Op maandag 30 september 2013 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel aardig van je dat het even voor hem uitlegt.
Ik moest gelijk aan dit prachtige filmpje denken.quote:
Ondergewaardeerd filmpje ditquote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan dit prachtige filmpje denken.
Voor ons links is inderdaad lekkerder dan voor ons rechts.quote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.imgdumper.nl/uploads7/5249da8e45c81/5249da8e429c3-Voetbal002.avi_snapshot_01.41_[2013.09.30_22.09.23].jpg]afbeelding[/url] ]
Die met die krullen? Die andere is toch veel knapper.quote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor ons links is inderdaad lekkerder dan voor ons rechts.
Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die met die krullen? Die andere is toch veel knapper.
Flegmatiek he, dan krijg je dat:quote:Op maandag 30 september 2013 22:27 schreef marcodej het volgende:
Edje is bestwel saai. En het lijkt me ook een kouwe.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Humoresquote:Flegmatici, mensen met veel slijm in hun lichaam, waren vooral kalm en weinig emotioneel.
Hij heeft wel knappe dochtersquote:Op maandag 30 september 2013 22:47 schreef Shreyas het volgende:
Die Van der Sar heeft wel een lelijke vrouw zeg
Ik dank u zeer.quote:Op maandag 30 september 2013 22:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
MP4 http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)89d-675531793344.mp4
Picsquote:
Ook voor haar hersenbloeding? Dat is toch wel essentieel.quote:Op maandag 30 september 2013 22:47 schreef Shreyas het volgende:
Die Van der Sar heeft wel een lelijke vrouw zeg
Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
topshow? Door storing bij KPN geen interactieve televisie meer.
Ik ga hem als een eckte hooligan toch nu maar terugkijken.quote:Op maandag 30 september 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan er ook niet meer van maken ouwe boef.
Hansie had een grap over kippen. Die was wellicht minder geslaagd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:19 schreef Pascalus het volgende:
Was wel een aardig showtje hoor. Genee had een leuke grap waar mensen om moesten lachen.
Sparta kan ook van Milan winnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eerst zegt Gijpie dat Hoesen, Sana, De Sa etc spelers van het niveau Sparta zijn. 5 minuten later zegt hij dat ze gaan winnen van AC Milan. Zo'n man kun je toch niet serieus nemen?
De bal is rond.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta kan ook van Milan winnen.
quote:Johan Derksen wint eerste Herman Brood Award
Journalist Johan Derksen heeft de eerste Herman Brood Award gewonnen.De prijs is een initiatief van The Post Online om rebelse mediafiguren te eren. De jury heeft een selectie gemaakt uit 25 kandidaten, zo laat de nieuwssite dinsdag weten.
''De onlangs afgetreden hoofdredacteur van Voetbal International is scherper dan ooit nu hij helemaal geen commerciële belangen meer hoeft te dienen en weke voetbalhartjes hoeft te sparen'', schrijft de jury over Derksen.
"Hij jent Van Gaal, pest Genee en is nu helemaal voor niemand meer bang, ook niet buiten de voetbaljournalistiek.'' Derksen versloeg andere bekende namen als oorlogsverslaggever Arnold Karskens, interviewer Sven Kockelman, presentator Tim Hofman, columniste Sylvia Witteman en zangeres Anouk.
Prijs
De 'media-rebellen' zijn volgens The Post Online "de nuttige Japie Krekels tussen al die valskraaiende haantjes en ellebogende lafbekmeisjes". The Post Online is blij dat er nog mediafiguren zijn "die wél gewoon zeggen wat ze denken".
De nieuwssite heeft de prijs naar Herman Brood vernoemd omdat 'hij de koning was van het onbeschaamd je eigen gang gaan'.
De jury wilde dinsdag nog niet onthullen wat de prijs is. Een van de juryleden, medeoprichter Mark Koster van The Post Online, kon alleen verklappen dat de prijs elk jaar anders is, en wordt aangepast aan de winnaar. Waarschijnlijk vindt de prijsuitreiking vrijdag plaats.
Is dat zijn dochter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Oh boy wat een verschil. Krijg bijna medelijden. Straks heeft Toine écht reden om te huilen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:59 schreef Zipportal het volgende:
#14 VOETBAL INTERNATIONAL 850.000
FOX VOETBAL: 36.000
Had een prima baan bij de NOS voor zo'n nietszeggende presentator. Puur voor het geld is niet altijd goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh boy wat een verschil. Krijg bijna medelijden. Straks heeft Toine écht reden om te huilen.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had een prima baan bij de NOS voor zo'n nietszeggende presentator. Puur voor het geld is niet altijd goed.
In ieder geval niet meer terug bij de NOSquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt hierna minder snel aan de bak. Imagoschade.
We zitten nog wel een jaar of tien vast aan FOX en Toine hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt hierna minder snel aan de bak. Imagoschade.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Scheer haar kaal en zet haar een bril op en het is Gijp.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef RensAjacied het volgende:
Dochter van Frankie zijn inderdaad prima
Die van Ronald ook wel:Welke tropische schoonheid heeft Ronald gevorkt dan? Of is deze van de dochter van Rob Cohen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Die andere kip heette Tandoori.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De grap dat die kip "sate" heette snapte ik een paar uur later pas. In eerste instantie dacht ik van wat een gekke naam voor een kip.
Ik dacht Kipketer, je weet wel, zo'n snelle vogel met een zwarte snavel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die andere kip heette Tandoori.
Een snelle vogel met een zwarte snavel, het is wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht Kipketer, je weet wel, zo'n snelle vogel met een zwarte snavel.
Het was een prachtige metafoor, helaas door niemand begrepenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zou er in het hoofd van Hans zijn omgegaan toen hij dat kippenverhaal bedacht? Vrij weinig waarschijnlijk, maar toch had er iemand moeten ingrijpen, zijn vrouw bijvoorbeeld bij de koffietafel.
Hij zal wel een weddenschap verloren hebben.
Wat was het dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het was een prachtige metafoor, helaas door niemand begrepen
De (zieke) kippen vertegenwoordigen de ongemotiveerde spelers in Jong PSV. Het is pijnlijk afscheid van ze te nemen, maar soms is dat op lange termijn het beste.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was het dan?
Die kippen moesten afgemaakt worden omdat ze luis hadden?
Dan had Hans nog wel een riedeltje kunnen zingen.
Zo zijn die schijtlollige funny video's die Hans presenteert in feite een goed gefundeerde kritiek op de post-moderne samenleving.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De (zieke) kippen vertegenwoordigen de ongemotiveerde spelers in Jong PSV. Het is pijnlijk afscheid van ze te nemen, maar soms is dat op lange termijn het beste.
Hans praat altijd in twee lagen, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |