quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
What are you implying?quote:
Dan maar een foto van jou?quote:
Ow?quote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef Fascination het volgende:
Ze was een tijdje terug nog aanwezig onder een kloontje.
Het is niet vervelend.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Gadver, wat vies nepbruin. Ook een kuthoofd trouwens.
Op zo'n post niet hatenquote:
Beweer ik dat ergens dan?quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 30 september 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
He, dat vorige meisje was veel leuker
+1quote:Op maandag 30 september 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
He, dat vorige meisje was veel leuker
Ontopic in een SC, das knapquote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik ben ook gewoon ontopic!
Wat een grap
Bij jouw username moet ik vaak aan een grapje uit de Donald Duck denken.quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik ben ook gewoon ontopic!
Wat een grap
Bijna alles wel. Mooi gezicht met verfijnde gelaatstrekken. Mooi figuur (ronde vormen maar niet dik), mooie borsten.quote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je haar geven ja?
Wat is er zo mooi aan haar?
ik bedoel dat iedereen het er over heeftquote:
Hmm, als ik haar zie denk ik altijd aan nep. Ze ziet er altijd een beetje nep uit, gemaakt. Ik kan het niet goed uitleggen denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bijna alles wel. Mooi gezicht met verfijnde gelaatstrekken. Mooi figuur (ronde vormen maar niet dik), mooie borsten.
jammer van de persoonlijkheidquote:Op maandag 30 september 2013 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bijna alles wel. Mooi gezicht met verfijnde gelaatstrekken. Mooi figuur (ronde vormen maar niet dik), mooie borsten.
Oh zoquote:Op maandag 30 september 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel dat iedereen het er over heeft
ipv dat ik weer eens als een wausje in mijn eigen wereldje zit te kletsen
True.quote:
precies wat ik heb!quote:Op maandag 30 september 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, als ik haar zie denk ik altijd aan nep. Ze ziet er altijd een beetje nep uit, gemaakt. Ik kan het niet goed uitleggen denk ik.
Wausjes zijn leukquote:Op maandag 30 september 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel dat iedereen het er over heeft
ipv dat ik weer eens als een wausje in mijn eigen wereldje zit te kletsen
quote:Op maandag 30 september 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij is toch zo super geweldig als ik het nieuws soms moet geloven?
Interessantdoenerijquote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]komt ze op het nieuws?
Laatste keer dat ik haar zag had ze een bladgouden oor en wou ze er niet over praten
goh maak je oor dan niet goud, aandachts euhm vrouw
Ow da's wel kansloos jaquote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
Laatste keer dat ik haar zag had ze een bladgouden oor en wou ze er niet over praten
Ik zie haar ook nooit meer op het nieuws.quote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
ooh die kant en klare dingen zijn bleghquote:Op maandag 30 september 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
Bleh de brownie is niet zo lekker
Laatste keer zo'n 'just add water' gehaald bleh
morgen als ik niet op de mobiel zitquote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rhubarb, post jij eens een knappe vrouw dan.
Omschrijf eens.quote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
morgen als ik niet op de mobiel zit
maar ik denk niet dat ik een smaak heb die gewaardeerd gaat worden
Hm, klinkt niet zo vreemd, hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
Cuuuurvy
Vrouwlijk
sexy, zelfverzekerd en toch klassiek
zoiets
Ja dat enzo. En ze was toch ambassadeur van een of andere organisatie?quote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ze kwam toch sowieso niet op het nieuws? of tellen we shownieuws ook?
Nouja ik heb ze ook wel eens vers gemaakt hoorquote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh die kant en klare dingen zijn blegh
Ik heb een heerlijk recept! Als je het wil.moet je maar eens roepen of dmmen of zo
oh dat heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 30 september 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat enzo. En ze was toch ambassadeur van een of andere organisatie?
Nouja niet dat het boeit verder, maar elke keer dat ik haar naam in het nieuws zag verschijnen was het iets positiefs
Welke maat dan ongeveer?quote:Op maandag 30 september 2013 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoel wel echt curvy he
niet maat 36 en toevallig cup B ipv A
Smoothquote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb ze ook wel eens vers gemaakt hoor
Maar wil je recept wel hoor![]()
Of beter kom je eens langs en gaan we samen bakken en opsmikkelen
met caramel er in en er opquote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb ze ook wel eens vers gemaakt hoor
Maar wil je recept wel hoor![]()
Of beter kom je eens langs en gaan we samen bakken en opsmikkelen
Dquote:
Caramelquote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met caramel er in en er op
Echt heerlijk
en misschien
hoewel ik denk dat je meer resultaat krijgt als je het zelf doet
Ik bedoelde qua het gehele lichaam.quote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
D
maar wel passend bij de rest van het lijf en niet van die nep ballonnen en zo
mocht je willenquote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Caramel
Hihi ja anders komen we niet aan bakken toe natuurlijk![]()
oh dat maakt niet zo uit. als het geheel maar kloptquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua het gehele lichaam.
Bedquote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mocht je willen
ik bedoelde omdat je dan te druk bent met probereen mij het bed in te krijgen
quote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mocht je willen
Flesje wijn erin. Klaar!quote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mocht je willen
Hihaho kaneel heeft tieten?quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kaneel, wat voor jou?
[ afbeelding ]
Dat is meestal wel genoeg idd, of je moet heel lelijk zijn, dan twee flesjes.quote:
Hahahaha, prachtigquote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kaneel, wat voor jou?
[ afbeelding ]
Piepiepiepiepiepiequote:
same diffquote:
Haha ik fuck je maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kesha is stiekem ook gewoon baas, op haar overdreven gebruik van illuminati symboliek in haar voorkomen naquote:Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same diff
je haat me toch
ik heb gisteren kesha, kayne west en pitbull geluisterd
and I enjoyed it![]()
* Raene aait manboobsquote:
Ik zal maar alvast naar de slijterij gaan danquote:Op maandag 30 september 2013 21:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is meestal wel genoeg idd, of je moet heel lelijk zijn, dan twee flesjes.
Iemand haten om zijn of haar muzieksmaakquote:Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same diff
je haat me toch
and I enjoyed it![]()
Hey Faxjenquote:
Je bent heus niet lelijk.quote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal maar alvast naar de slijterij gaan dan
He bahquote:Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same diff
je haat me toch
and I enjoyed it![]()
ke$ha is coolquote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Kesha is stiekem ook gewoon baas, op haar overdreven gebruik van illuminati symboliek in haar voorkomen na..
het was geen haten hatenquote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand haten om zijn of haar muzieksmaak
Iemand hatenquote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand haten om zijn of haar muzieksmaak
Ohquote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was geen haten haten
Maar een: haterzzzzattituuude blabla
Haters gon' hatequote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was geen haten haten
Luister je ook naar 1D?quote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was geen haten haten
quote:
Volgens mij moet je wat aan je zelfbeeld doenquote:
Oke 2 vatenquote:Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wat aan je zelfbeeld doen
Weetik.quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
oh oh ohhh you dont know your beautifull
Nee, hoor.quote:
quote:
Dit, een zelfverzekerde man is zo sexy, en dan hoeft hij nieteens knap te zijnquote:Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wat aan je zelfbeeld doen
Wut?quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
Pff oke 3 vaten, maar meer past niet in de Cinquecento hoorquote:Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Dit, een zelfverzekerde man is zo sexy, en dan hoeft hij nieteens knap te zijn!
Jij was toch wel heul mooi Raene?quote:
yourquote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
"I'm sexy and you know it."quote:Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Dit, een zelfverzekerde man is zo sexy, en dan hoeft hij nieteens knap te zijn!
fotooooosquote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Jij was toch wel heul mooi Raene?
Geen ideequote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Jij was toch wel heul mooi Raene?
En nu hou je op anders beuk ik je in elkaarquote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff oke 3 vaten, maar meer past niet in de Cinquecento hoor
Ah daar ga je al.quote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zo gaat toch een stuk tekst van een liedje van one direction?
quote:
Sweet een 8 doe ik het voorquote:
Ook een foto van jou graag.quote:
4 Vaatjes dan.quote:Op maandag 30 september 2013 21:17 schreef Raene het volgende:
[..]
En nu hou je op anders beuk ik je in elkaar
Dit is wat ik lasquote:
Dm anders maar, ben benieuwdquote:
Heuj Koenquote:
Schat ik heb hoofdpijn.quote:
Seks is een uitstekende pijnstiller. True story.quote:
Ja maar je bent niet single en niet van de one night stands natuurlijkquote:Op maandag 30 september 2013 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik single was en van de one night stands en zo zou ik faxie ook wel doen na een glas cola hoor
ipv 4 vaten wijn
quote:
Ik zou faxie ook wel doen als ik single was.quote:Op maandag 30 september 2013 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik single was en van de one night stands en zo zou ik faxie ook wel doen na een glas cola hoor
ipv 4 vaten wijn
Dat zijn van die opmerkingen die hij nooit zo leuk vond toch?quote:Op maandag 30 september 2013 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
ipv 4 vaten wijn
Het is codetaal voor ik heb geen zin.quote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Seks is een uitstekende pijnstiller. True story.
maar ik kan niet de enige zijn en zoquote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar je bent niet single en niet van de one night stands natuurlijk![]()
Meh 5 vaten
ha zie je!quote:Op maandag 30 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou faxie ook wel doen als ik single was.
Ik zou jou en faxie tegelijk doen als ik single was.quote:
wie niet?quote:Op maandag 30 september 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn van die opmerkingen die hij nooit zo leuk vond toch?
Kei en keihard neuken.quote:
Zonder fax geen optie ?quote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou jou en faxie tegelijk doen als ik single was.
ik snap het niet meerquote:
Zo makkelijk te zeggen als je niet single bent.quote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo makkelijk te zeggen als je niet single bent.
Huh? Doordat hij aan je oor zat, likte whatever kwam je al klaar?quote:Op maandag 30 september 2013 21:28 schreef Raene het volgende:
Ik heb serieus dit weekend een oorgasme gehad, je leest het goed, een oorgasme,
J had me nog nieteens beneden de gordel aangeraakt.
Ik wist niet of ik het awesome moest vinden of me moest gaan schamen.
Johquote:Op maandag 30 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is codetaal voor ik heb geen zin.
oohquote:
*noteertquote:Op maandag 30 september 2013 21:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is meestal wel genoeg idd, of je moet heel lelijk zijn, dan twee flesjes.
Ja, alleen door "oorstimulatie"quote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh? Doordat hij aan je oor zat, likte whatever kwam je al klaar?
Als als als alsquote:Op maandag 30 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou faxie ook wel doen als ik single was.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is codetaal voor ik heb geen zin.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Meer kan ik niet voor je doenquote:
Dat jaquote:Op maandag 30 september 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo makkelijk te zeggen als je niet single bent.
Da's toch supertof.quote:
Zo gevoelig ja?quote:Op maandag 30 september 2013 21:28 schreef Raene het volgende:
Ik heb serieus dit weekend een oorgasme gehad, je leest het goed, een oorgasme,
J had me nog nieteens beneden de gordel aangeraakt.
Ik wist niet of ik het awesome moest vinden of me moest gaan schamen.
Neem dan de RX doofus, dan heb je aan 1 fles genoegquote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff oke 3 vaten, maar meer past niet in de Cinquecento hoor
Die chick van laatst deed mijn oorlel ook even onder handen nemen. Geen idee dat dat zo lekker kon zijnquote:
Als je het echt meent kom je langs om me te troostenquote:Op maandag 30 september 2013 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh
het was lief bedoels
sorry faxie
whuuut?!?quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's toch supertof.Er is ook zo'n topic in KPD met een filmpje waar je zonder dat je jezelf aanraakt naar moet luisteren en dan kan klaarkomen. Mij niet gelukt helaas.
Ik ben niet blond enzo neequote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou faxie niet doen als ik single was.
Deal!quote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Meer kan ik niet voor je doen!
Maar als J het uitmaakt bel ik jou als eerste goed?
Het was echt zo freaking geil, en zo jammer dat ik dat niet bij mezelf kanquote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's toch supertof.Er is ook zo'n topic in KPD met een filmpje waar je zonder dat je jezelf aanraakt naar moet luisteren en dan kan klaarkomen. Mij niet gelukt helaas.
Nee die kwam met een stukke vrouwenmagneet. Kostbaar onderdeel helaas, is niet meer aan te komenquote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem dan de RX doofus, dan heb je aan 1 fles genoeg
Ik heb daar niet zoveel meequote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die chick van laatst deed mijn oorlel ook even onder handen nemen. Geen idee dat dat zo lekker kon zijn
Zorgen dat het een koude ruimte is, dan hangen ze minderquote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang de ballen maar niet raken.
Het zijn over het algemeen echt vrouwen die daar opgewonden van rakenquote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die chick van laatst deed mijn oorlel ook even onder handen nemen. Geen idee dat dat zo lekker kon zijn
Ik heb geprobeerd. Werd wel geil maar kwam niet. Ik denk dat ik de volgende keer eerst goed geil probeer te worden filmpjes en andere shizzle en dan de audio trackquote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1894890
Probeer 't eens.
dat durf ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je het echt meent kom je langs om me te troosten
Dan plak je je balhaar op je hoofdquote:
Das mooi genaait dan..quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die kwam met een stukke vrouwenmagneet. Kostbaar onderdeel helaas, is niet meer aan te komen
ik vind dat soort fratsen alleen maar kietelenquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Het zijn over het algemeen echt vrouwen die daar opgewonden van raken..
Net als tepelstimulatie.. ik ken geen man die dat geil vind...
Bang dat je jezelf niet kunt beheersen?quote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat durf ik niet
jij bent nog een veel ergere flirt dan ik
nog erger dan Air
en dat was de ergste die ik kende op fok
Oké, dit is misschien tmi, maar als ik m'n tepels betast tijdens het masturberen dan kom ik heftiger klaar.quote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Raene het volgende:
[..]
ik wel hoorquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is nooit genoeg infoquote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, dit is misschien tmi, maar als ik m'n tepels betast tijdens het masturberen dan kom ik heftiger klaar.
Ach zo zijn er zoveel dingen die de een wel lekker vind en de ander nietquote:Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind dat soort fratsen alleen maar kietelen
Meldtquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Raene het volgende:
[..]
ik vind maar erg weinig prettigquote:Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ach zo zijn er zoveel dingen die de een wel lekker vind en de ander niet
Ik kan zoveel hebben, en dit is SEX, hier moet het kunnenquote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, dit is misschien tmi, maar als ik m'n tepels betast tijdens het masturberen dan kom ik heftiger klaar.
Bij lange na geen tmi.quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb geen een man gehad die het tof vond als ik aan zijn tepel likte bvquote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel hoor
terwijl je er bij mij echt nog niet naar moet kijken
quote:Op maandag 30 september 2013 21:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb geen een man gehad die het tof vond als ik aan zijn tepel likte bv.
Echt? Mannen zoals jij zijn lastigquote:
Seks zit sowieso tussen je orenquote:Op maandag 30 september 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
Maar een orgasme krijgen is volgens mij voor het grootste gedeelte geestelijk.
ik ben daar nog veel vreemder inquote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Echt? Mannen zoals jij zijn lastig...
Ik heb een keer een ex gehad, die moest ik maar niet meer pijpen want hij vond mijn tong te ruw
BITCH PLEASE!
Wait, whut?quote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ex gehad, die moest ik maar niet meer pijpen want hij vond mijn tong te ruw
BITCH PLEASE!
Helemaal niet johquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat durf ik niet
jij bent nog een veel ergere flirt dan ik
nog erger dan Air
en dat was de ergste die ik kende op fok
Terecht.quote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
BITCH PLEASE!
ik welquote:Op maandag 30 september 2013 21:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb geen een man gehad die het tof vond als ik aan zijn tepel likte bv.
Dan zou het m'n konthaar moeten wordenquote:Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan plak je je balhaar op je hoofd!
quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hersenen zitten tussen je orenquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan zoveel hebben, en dit is SEX, hier moet het kunnen!
Same here btw.
Haha pussyquote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
BITCH PLEASE!
Oh gatverquote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Fascination het volgende:
Mannelijke tepels zijn zo onopwindend. Vaak van die haren eromheen. Blehh, nee.
Dat kan haast nietquote:
Ja zo reageerde ik dus ookquote:
Mijn tong is niet ruw, ik ben geen katquote:
Kontsnor toupetquote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zou het m'n konthaar moeten worden
ze zijn zo onlogisch...quote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef Fascination het volgende:
Kattentongen.Daar krijg ik echt de kriebels van.
Nou ja, dat niet echt, maar het ziet er nasty uit.quote:
lolquote:
Ik vind pijpen echt zo supergeil om te doen.. Een man die niet van gepijpt worden houdt, is geen man voor mijquote:
Beffen doet mij ook vrij weinig. Best kut wel.quote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol
kan natuurlijk ook dat ik altijd louzy pijpsters gehad heb
maar tot zover doet het me niete cht iets
oh ik vind ze wel onlogischquote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet echt, maar het ziet er nasty uit.
dan ben ik maar een wijfquote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind pijpen echt zo supergeil om te doen.. Een man die niet van gepijpt worden houdt, is geen man voor mij...
Mijn kat die vind het wel eens nodig me aan mijn arm te likken 10 minuten op dezelfde plek, en pijn dat het daarna doet ohhhquote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind pijpen echt zo supergeil om te doen.. Een man die niet van gepijpt worden houdt, is geen man voor mij...
Liever iets als een hagedis? Of een kameleon, die zich vastzuigtquote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt de goede gewoon nog niet getroffenquote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beffen doet mij ook vrij weinig. Best kut wel.
Thats the spirit!quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan 'ie zich toch mooi schoonborstelen?quote:
Ik denk dat het sowieso techniek is... Ik vond het altijd maar niks om gelikt te worden, maar nu.. shiiitquote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol
kan natuurlijk ook dat ik altijd louzy pijpsters gehad heb
maar tot zover doet het me niete cht iets
Gewoon vragenquote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso techniek is... Ik vond het altijd maar niks om gelikt te worden, maar nu.. shiiit! Alleen doet hij het haast nooit
.
Zo bedoelde ik het dan weer niet, maar okequote:
whuuut?quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever iets als een hagedis? Of een kameleon, die zich vastzuigt
zie dequote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het dan weer niet, maar oke.
Yay voor sexquote:
In mijn herinnering zuigt een kameleon zich niet vast, dus wtfquote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever iets als een hagedis? Of een kameleon, die zich vastzuigt
maar je mond is zo zacht en gevoeligquote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan 'ie zich toch mooi schoonborstelen?
Lol want je vrouw zuigt aan je pik op commandoquote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef JamesTKirk het volgende:
Hm. Nu heb ik zin in een pijpbeurt. Ga zo maar eens naar boven
zuigen krengquote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Lol want je vrouw zuigt aan je pik op commando?
Die is te bloot denk ikquote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het nieuwe topic.
Zuigen smerige pijphoerquote:
Je ziet de tepels net niet.quote:
Wat een waardeloze vrouw als je eerst een commando moet geven. Een goede vrouw doet dat spontaan.quote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Lol want je vrouw zuigt aan je pik op commando?
Ze doet me denken aan mariah carreyquote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het nieuwe topic.
Oh pls.quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan mariah carrey
Dit.quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze vrouw als je eerst een commando moet geven. Een goede vrouw doet dat spontaan.
Ze deed mij denken aan beyoncequote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan mariah carrey
Nou als je zo'n kommetje maakt met je tong en die boven de clit drukt, kan je een klein zuig effect makenquote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuut?
Dit topic word te weird en te expliciet voor mij
spontaan op d'r knieenquote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze vrouw als je eerst een commando moet geven. Een goede vrouw doet dat spontaan.
Ervaring mee?quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Raene het volgende:
[..]
In mijn herinnering zuigt een kameleon zich niet vast, dus wtf?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon een stofzuiger manquote:Op maandag 30 september 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou als je zo'n kommetje maakt met je tong en die boven de clit drukt, kan je een klein zuig effect maken![]()
Een vriendin van me heeft kameleonsquote:
En daarom heb jij dus geen vriendinquote:Op maandag 30 september 2013 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon een stofzuiger man
Halloquote:
Kettingzaag?quote:Op maandag 30 september 2013 22:02 schreef Raene het volgende:
[..]
En daarom heb jij dus geen vriendin.
quote:Op maandag 30 september 2013 22:02 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kettingzaag?
Bloeden doen jullie toch al
Stel nou dat ik jou morgen ergens tegenkom he...quote:
Nog voor je me gezien hebt, ligt je broek al om je enkels.quote:Op maandag 30 september 2013 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel nou dat ik jou morgen ergens tegenkom he...
quote:Op maandag 30 september 2013 22:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Droomvrouw!quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Nog voor je me gezien hebt, ligt je broek al om je enkels.
quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb paranormale gaves.quote:
LACH NIETquote:
dus iedere kerel die bij jou binnenkomt heeft bij de deur al z'n broek op z'n enkelsquote:
Kleren zijn verboden in mijn huis.quote:Op maandag 30 september 2013 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus iedere kerel die bij jou binnenkomt heeft bij de deur al z'n broek op z'n enkels
Raene is heetquote:Op maandag 30 september 2013 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus iedere kerel die bij jou binnenkomt heeft bij de deur al z'n broek op z'n enkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |