quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
What are you implying?quote:
Dan maar een foto van jou?quote:
Ow?quote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef Fascination het volgende:
Ze was een tijdje terug nog aanwezig onder een kloontje.
Het is niet vervelend.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Gadver, wat vies nepbruin. Ook een kuthoofd trouwens.
Op zo'n post niet hatenquote:
Beweer ik dat ergens dan?quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 30 september 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
He, dat vorige meisje was veel leuker
+1quote:Op maandag 30 september 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
He, dat vorige meisje was veel leuker
Ontopic in een SC, das knapquote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik ben ook gewoon ontopic!
Wat een grap
Bij jouw username moet ik vaak aan een grapje uit de Donald Duck denken.quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik ben ook gewoon ontopic!
Wat een grap
Bijna alles wel. Mooi gezicht met verfijnde gelaatstrekken. Mooi figuur (ronde vormen maar niet dik), mooie borsten.quote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je haar geven ja?
Wat is er zo mooi aan haar?
ik bedoel dat iedereen het er over heeftquote:
Hmm, als ik haar zie denk ik altijd aan nep. Ze ziet er altijd een beetje nep uit, gemaakt. Ik kan het niet goed uitleggen denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bijna alles wel. Mooi gezicht met verfijnde gelaatstrekken. Mooi figuur (ronde vormen maar niet dik), mooie borsten.
jammer van de persoonlijkheidquote:Op maandag 30 september 2013 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bijna alles wel. Mooi gezicht met verfijnde gelaatstrekken. Mooi figuur (ronde vormen maar niet dik), mooie borsten.
Oh zoquote:Op maandag 30 september 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel dat iedereen het er over heeft
ipv dat ik weer eens als een wausje in mijn eigen wereldje zit te kletsen
True.quote:
precies wat ik heb!quote:Op maandag 30 september 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, als ik haar zie denk ik altijd aan nep. Ze ziet er altijd een beetje nep uit, gemaakt. Ik kan het niet goed uitleggen denk ik.
Wausjes zijn leukquote:Op maandag 30 september 2013 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel dat iedereen het er over heeft
ipv dat ik weer eens als een wausje in mijn eigen wereldje zit te kletsen
quote:Op maandag 30 september 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij is toch zo super geweldig als ik het nieuws soms moet geloven?
Interessantdoenerijquote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]komt ze op het nieuws?
Laatste keer dat ik haar zag had ze een bladgouden oor en wou ze er niet over praten
goh maak je oor dan niet goud, aandachts euhm vrouw
Ow da's wel kansloos jaquote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]komt ze op het nieuws?
Laatste keer dat ik haar zag had ze een bladgouden oor en wou ze er niet over praten
goh maak je oor dan niet goud, aandachts euhm vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |