quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks anders van maken
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 23:28 schreef ikbenschipper het volgende:
Pffff wat een dag. 3 overplaatsingsgesprekken gehad morgen de 4de, soms haat ik me werk.
Zelf doen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:44 schreef Questionmarks het volgende:
Hoe doen jullie dat met vullers vaste paden geven? Onze overdag FT TL maakt hb planning voor 's avonds en die weet niet waar iedereen staat. Een lijstje met waar iedereen staat kan, wat nog meer?
Waarom vaste paden? (Is in ons filiaal ook.) Vind ik zelf zo'n onzin. Bij ons is de planning ook wel eens zo dat er mensen niet op hun "vaste paden" staan en dan zijn ze meteen in paniek. Zo leer je toch nooit de hele winkel kennen? Of heb ik dat nou?quote:Op maandag 30 september 2013 23:44 schreef Questionmarks het volgende:
Hoe doen jullie dat met vullers vaste paden geven? Onze overdag FT TL maakt hb planning voor 's avonds en die weet niet waar iedereen staat. Een lijstje met waar iedereen staat kan, wat nog meer?
Ja vooral omdat ik weet dat wij het de komende tijd hierdoor zwaar gaan krijgen met de ervaring die nu weg isquote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:18 schreef Franknfurter het volgende:
Slothstronaut![]()
Morgen ga ik mijn contract tekenen, en vanaf maandag ben ik dan officieel teamleider verkoopklaar
Nee dat ga ik doen vanaf maandag, ik heb extern gesolliciteerd. Maar ik word wel gewoon direct aangesteld als teamleider en krijg ook direct die taak op me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je hebt de opleiding al gedaan?
Lastigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee dat ga ik doen vanaf maandag, ik heb extern gesolliciteerd. Maar ik word wel gewoon direct aangesteld als teamleider en krijg ook direct die taak op me.
Je werkte toch al bij AHquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee dat ga ik doen vanaf maandag, ik heb extern gesolliciteerd. Maar ik word wel gewoon direct aangesteld als teamleider en krijg ook direct die taak op me.
Lastige taak (om direct als TL te beginnen). In ieder geval veel succes!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee ik heb ooit bij de albert heijn gewerkt.quote:
Ja ik hoop dat het allemaal goed gaat hahaquote:
Ik ga mn best doen, dankje!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lastige taak (om direct als TL te beginnen). In ieder geval veel succes!
quote:'Slechte septemberomzet AH'
Supermarkt
01-10-2013
Albert Heijn
De winkels van Albert Heijn hebben in september slechte omzetten behaald. Dat meldt Distrifood op basis van verschillende bronnen binnen de supermarktketen. Uit de cijfers van ten minste één cluster van AH-winkels blijkt dat deze ver onder index 100 draait.
De lagere omzetten lopen gelijk met de prijsverlaging van meer dan duizend A-merken, maar of er daadwerkelijk een verband bestaat is niet overduidelijk. In de cijfers van IRI komt naar voren dat de totale markt in de weken 35 tot 37 rond de index 100 draait. Over het hele jaar staat de markt op een index van 102,2. Albert Heijn wil niet reageren op de cijfers.
Eerder begon Albert Heijn de prijsverlagingen om weerstand te bieden tegen zijn rivaal Lidl. Deze prijsvechter is de belangrijkste secundaire supermarkt voor klanten van Albert Heijn, zo blijkt uit onderzoekscijfers.
Bron : Distrifood
De dag van het dialoog bedoel je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:51 schreef joey_k het volgende:
Ben benieuwd wat de bijeenkomst inhield over gastheer/gastvrouw... Collega mocht er niets over zeggen
Er was een bijeenkomst i.i.g. in Zwolle.quote:
Alle SM's hadden deze dag vandaag met hun RM.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:13 schreef joey_k het volgende:
[..]
Er was een bijeenkomst i.i.g. in Zwolle.
Diverse SMM's moesten erheen, samen met 1 medewerker. Had in ieder geval met gastheer/vrouw te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |