Nieuwsbrief?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ons moeten ze juist heel erg op de loonsom letten. Op dat blaadje in de kantine wat er wekelijks ligt staat er altijd wel iets over. (weekverslag? Hoe noem je dat.. Staat ook in hoeveel omzet is gedraaid.)
Nieuwsbrief, is filiaal-specifiek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ons moeten ze juist heel erg op de loonsom letten. Op dat blaadje in de kantine wat er wekelijks ligt staat er altijd wel iets over. (weekverslag? Hoe noem je dat.. Staat ook in hoeveel omzet is gedraaid.)
Overigens zijn ze bij ons flink aan het mierenneuken op de uren en je mag in principe niet meer dan je contracturen werken, meestal werk ik er een kwartier of een half uur onder en dan wordt dan aangevuld met ADV uren, dus die heb ik flink in de min staan en elke periode wordt het een klein beetje meer. Maar goed, ik heb het aangegeven, maar vooralsnog merk ik nog niet dat er rekening mee wordt gehouden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, anders sta je weer boven je contract wat ze ook niet willen zeker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Overigens zijn ze bij ons flink aan het mierenneuken op de uren en je mag in principe niet meer dan je contracturen werken, meestal werk ik er een kwartier of een half uur onder en dan wordt dan aangevuld met ADV uren, dus die heb ik flink in de min staan en elke periode wordt het een klein beetje meer. Maar goed, ik heb het aangegeven, maar vooralsnog merk ik nog niet dat er rekening mee wordt gehouden.
Dan moeten de uren worden gecompenseerd in geld op vrije tijd. Maar in het geval van mujentas zou het wel fijn zijn om een paar uur boven contract te werken om het saldo ADV te verhogen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, anders sta je weer boven je contract wat ze ook niet willen zeker.
Ik ga deze periode voor het eerst mijn contracturen halen
Soms vraag ik me wel eens af, hoe moeilijk is het om precies iemand het juiste aantal uren in te plannen. Maar volgens mij zitten ze altijd hele rekensommen te maken en toeslaguren te verrekenen om iemand niet meer dan dan contracturen in te plannen waardoor ze dat een beetje uit het oog verliezen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, anders sta je weer boven je contract wat ze ook niet willen zeker.
Ik ga deze periode voor het eerst mijn contracturen halen
Onder het mom van "Slim Plannen" gebeurt dat volgens mij ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af, hoe moeilijk is het om precies iemand het juiste aantal uren in te plannen. Maar volgens mij zitten ze altijd hele rekensommen te maken en toeslaguren te verrekenen om iemand niet meer dan dan contracturen in te plannen waardoor ze dat een beetje uit het oog verliezen.
Ja, ik sta nu iets van 25 uur in de min. Ik had een tijdje terug een hele rekensom gemaakt om aan te geven hoeveel uur ik per week ingepland moet worden om aan het einde van het jaar op 0 te eindigen, maar er is weinig mee gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan moeten de uren worden gecompenseerd in geld op vrije tijd. Maar in het geval van mujentas zou het wel fijn zijn om een paar uur boven contract te werken om het saldo ADV te verhogen.
https://www.facebook.com/WinkelcentrumEmiclaer#!/ah1501quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef blrrrt het volgende:
Genoeg gezeurd over uren. Ik wil foto's zien!
Ik dacht dat er met koeienletters "Teamleider" achterop stond (bij het ontwerp). Vind deze achterkant mooi!quote:
Same here.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:24 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ik dacht dat er met koeienletters "Teamleider" achterop stond (bij het ontwerp). Vind deze achterkant mooi!
Mooie winkel, wij zitten nog opgescheept met oude formule.
Tnx!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/WinkelcentrumEmiclaer#!/ah1501
Zoekt en gij zult vinden
Ze zeggen het meest innovatief te zijn. 3.0 was de laatste versie (Kers), dus dan zal het nu wel 4.0 zijn ja.quote:
Inderdaad. Je wilt die zooi niet overhouden na een verbouwing.quote:
quote:
quote:Na jaren moeten wachten, na enkele keren uitstellen, na veel gecorrigeerde tekeningen gaat het nu toch eindelijk gebeuren.
Over 18 dagen sluiten we de tent om na 12 dagen weer open te gaan, volledig in het nieuw. Albert Heijn Large 4.0 Wat dat inhoud kan je zien op de tekeningen in de kantine.
Volg ons op facebook, dan houden we je deze weken op de hoogte. Tot gauw
Doet Dirk Mobiel niet iets soortgelijks?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef d4v1d het volgende:
wat. 40% gratis beltegoed bij AH mobielAlleen best kut dat je bonustegoed niet gebruikt kan worden om te internetten en maar een maand geldig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |