Wou ik er nog aan toevoegen:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Je verandert dingen uit een wetenschappelijk artikel, een stuk wat ik gequote heb.
En, lieverd, waar zie jij coachen? Discussieren staat er, zelfs in de titel.
Jouw verbeterpunten: begrijpend lezen, leren omgaan met wetenschappelijke literatuur en niet te stoer doen tegen anderen.
gr ria
welk knopjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
je kan je posts ook gewoon aanpassen muts
[ afbeelding ] < dit knopje gebruiken
Tuttut, doe es liev.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je bent echt stupide jij
gr hamer
ik kom uit de poort van helquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef Roburtt het volgende:
Nouja zeg waar komt dit allemaal vandaan zeg
pardonquote:
Jij bent helemaal geen hamerhaaitje, jij bent Nemo met een Batman masker.quote:
batman masker? watquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:41 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen hamerhaaitje, jij bent Nemo met een Batman masker.
Ja jongens ik heb Nemo gevonden! Hier is ie! Hij is hier!
Hmmm, laat maar, vast weer een psychose geweestquote:
drugs zijn verraderlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:44 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Hmmm, laat maar, vast weer een psychose geweest
dit is een andere discussie die ik graag nog een keer wil voeren. Open een topic en nodig mij persoonlijk uit, ik ben 1 van de bouwstenen van dit forum.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef Keukendrol het volgende:
Hallo ria, wat is uw mening over tunnelvisie in het onderwijs? vindt u dat de leerling zelf de leerstof eruit moet pikken om uiteindelijk een breed geörienteerde studiehouding te creeëren of moet de leerling nog aan het handje wordne genomen om zo goed begeleid te ondewijzen
in afwachting van uw antwoord
gr keukendrol
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:38 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
dit is een andere discussie die ik graag nog een keer wil voeren. Open een topic en nodig mij persoonlijk uit, ik ben 1 van de bouwstenen van dit forum.
gr ria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |