Een bijzonder goede opmerking. Ik ben denk ik de aangewezen persoon op fok voor coaching, ondersteuning en advies. Is het misschien een idee als er een vraag het Ria-rubriek komt? Geopend door 1 van de moderators/admins of een populaire gebruiker. Een rubriek waarin mensen tips en tricks kunnen krijgen voor een beter leven of meer willen weten over de fundamentele fouten in deze samenleving.quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat je niet zomaar kan zeggen dat mensen moeten stoppen met gedrag dat volgens eigen zeggen hij de fundamenten van hun persoonlijkheid komt.
Hulp is daarbij onontbeerlijk. Wat kun je op dat gebied bieden ria?
quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit topic heeft trouwens dringend nood aan foto's van tunnels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teleurstelling alom.quote:
waar slaat dit opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:40 schreef SpacyColours het volgende:
If you're going
to san
fran
sisco
be sure to wear
some flowers in your hair
if you're going
to san
fran
sisco
you're gonna meet
some friendy people there
leer nederlandsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:16 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga je toch lekker weg als het je niet bevalt1!1!11!!einz!!1!
Ja, het niveau is weg.quote:
Beste Rita,quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Tunnelvisie, in de context van een zoektocht naar de juiste interpretatie van een verzameling waarnemingen, is het bezien van alle aanwijzingen vanuit één als juist aangenomen hypothese, waardoor andere verklaringen over het hoofd worden gezien, genegeerd of ontkent/ontkracht bijvoorbeeld bij het oplossen van misdrijven. Tunnelvisie is de onkunde,of onwil of onmogelijkheid om bepaalde dingen waar te nemen die binnen buiten iemands directe belevingswereld liggen.
Veel van jullie hebben deze onkunde/onwil als fundament in hun persoonlijkheid. Ik vind dat dit anders moet, ik vind dat we allemaal moeten leren om ook in de een ander zijn/haar belevingswereld van een ander te stappen!!!
Wat maakt dat nou uit. Je kunt iemand gewoon op zijn of haar ideeën beoordelen, het kapsel heeft daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh en Ria, wel ff fotoboekje aanmaken hè pop, je kan hier wel lekker anoniem je gal spuwen, maar het is ook leuk om te weten welke kortgeknipte babe er achter je account schuil gaat.
Wel als je net zoals ik kapselfluisteraar bent. Dan kan je heel veel informatie over iemand uit zijn of haar kapsel halen. Ik hoef soms niet eens met mensen te praten, als ik naar het kapsel kijk weet ik meestal al genoeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Je kunt iemand gewoon op zijn of haar ideeën beoordelen, het kapsel heeft daar niks mee te maken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wel als je net zoals ik kapselfluisteraar bent. Dan kan je heel veel informatie over iemand uit zijn of haar kapsel halen. Ik hoef soms niet eens met mensen te praten, als ik naar het kapsel kijk weet ik meestal al genoeg.
Je verandert dingen uit een wetenschappelijk artikel, een stuk wat ik gequote heb.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Beste Rita,
Al vorens je in een coachings positie te plaatsen is het raadzaam helder voor ogen te krijgen waar het onderwerp waarover je wilt coachen nu eigenlijk over gaat.
Met vriendelijke groet,
Ouder
Wou ik er nog aan toevoegen:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Je verandert dingen uit een wetenschappelijk artikel, een stuk wat ik gequote heb.
En, lieverd, waar zie jij coachen? Discussieren staat er, zelfs in de titel.
Jouw verbeterpunten: begrijpend lezen, leren omgaan met wetenschappelijke literatuur en niet te stoer doen tegen anderen.
gr ria
welk knopjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
je kan je posts ook gewoon aanpassen muts
[ afbeelding ] < dit knopje gebruiken
Tuttut, doe es liev.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je bent echt stupide jij
gr hamer
ik kom uit de poort van helquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef Roburtt het volgende:
Nouja zeg waar komt dit allemaal vandaan zeg
pardonquote:
Jij bent helemaal geen hamerhaaitje, jij bent Nemo met een Batman masker.quote:
batman masker? watquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:41 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen hamerhaaitje, jij bent Nemo met een Batman masker.
Ja jongens ik heb Nemo gevonden! Hier is ie! Hij is hier!
Hmmm, laat maar, vast weer een psychose geweestquote:
drugs zijn verraderlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:44 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Hmmm, laat maar, vast weer een psychose geweest
dit is een andere discussie die ik graag nog een keer wil voeren. Open een topic en nodig mij persoonlijk uit, ik ben 1 van de bouwstenen van dit forum.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef Keukendrol het volgende:
Hallo ria, wat is uw mening over tunnelvisie in het onderwijs? vindt u dat de leerling zelf de leerstof eruit moet pikken om uiteindelijk een breed geörienteerde studiehouding te creeëren of moet de leerling nog aan het handje wordne genomen om zo goed begeleid te ondewijzen
in afwachting van uw antwoord
gr keukendrol
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:38 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
dit is een andere discussie die ik graag nog een keer wil voeren. Open een topic en nodig mij persoonlijk uit, ik ben 1 van de bouwstenen van dit forum.
gr ria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |