Joh en jullie hebben me keihard gemist, want het was van een dramatisch niveau die posts van jullie.quote:
Froome was goed he zondag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Joh en jullie hebben me keihard gemist, want het was van een dramatisch niveau die posts van jullie.
En waarom niet bij Napoli - Arsenal, een 20x mooiere wedstrijd met twee clubs die willen voetballen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
Waarom moet er een commentator zijn bij Celtic-Barca in Glasgow ? dat kan toch ook gewoon vanuit de studio.... en maar zeiken over de bezuinigingen
Skyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Joh en jullie hebben me keihard gemist, want het was van een dramatisch niveau die posts van jullie.
Uranquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Daar zeg ik niks meer over, zometeen word ik weer gebanned.
Omdat het de andere wedstrijd in de poule van Ajax is. Heel belangrijk dus, want wie zou er doorgaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
En waarom niet bij Napoli - Arsenal, een 20x mooiere wedstrijd met twee clubs die willen voetballen.
Achjoh het gaat nu om ons aller Ajax.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Daar zeg ik niks meer over, zometeen word ik weer gebanned.
Ben je vandaag wel voor Ajax?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat het de andere wedstrijd in de poule van Ajax is. Heel belangrijk dus, want wie zou er doorgaan?
Dat heb ik ook ja, grootste miskoop van Ajax in tijdenquote:
quote:
Snap het dan, zij is voor Feyenoord omdat ze tegen Ajax is (zoals zo velen).quote:
Jammer, dit is voor jou de kans om eindelijk eens een ploeg aan te moedigen die wel prijzen wint.quote:
Die is in de kleedkamer de reservebal aan het zoeken.quote:
Pas maar op, elke club die ik aanmoedig wint nooit weer wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, dit is voor jou de kans om eindelijk eens een ploeg aan te moedigen die wel prijzen wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |