Grappige TTquote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2637 xcachet is een stinkwijf
LB ZEG ER ALS MOD WAT VAN

Tjackaquote:

Dat is het ook. Vooral Nicolas Cage was er raar in.. nog raarder dan normaal that is.quote:Op maandag 30 september 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Kick-ass gekeken gisteren.
Ik vond het maar een rare film.

En ook apart dat zijn maatje Alex Pastoor op de nominatie staat om hem op te volgen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:29 schreef Elan het volgende:
Echt kansloos dat Verbeek ontslagen is.

Nicolas Cage kan toch maar 1 rol perfect spelen? Die van een verslaafdequote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het ook. Vooral Nicolas Cage was er raar in.. nog raarder dan normaal that is.

Weeral?quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo.
Stel jezelf eens voor.

Haar niet kennenquote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo.
Stel jezelf eens voor.

quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook apart dat zijn maatje Alex Pastoor op de nominatie staat om hem op te volgen.

Zeelandquote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan je zachte g te horen kom je uit Limburg?

Vreemdste is dat het best goed liep en AZ stond vierde kom je out of the blue met zulke besluiten.quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook apart dat zijn maatje Alex Pastoor op de nominatie staat om hem op te volgen.

Misschien he. Heel misschien. Ligt het ook wel een beetje aan Verbeek?quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemdste is dat het best goed liep en AZ stond vierde kom je out of the blue met zulke besluiten.
Bij Feyenoord is hij ook al een keer ten onrechte ontslagen.

Nee, volkomen terecht.quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is hij ook al een keer ten onrechte ontslagen.

quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ah, jij kent Xcakut dus LB. Kan je haar weer mee terugnemen naar de ballenbak?

Natuurlijk is hij een moeilijke vent maar wel eentje die weet waar hij het over heeft en streng is voor de spelers.quote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien he. Heel misschien. Ligt het ook wel een beetje aan Verbeek?

Denk het ook wel gedeeltelijk. Anders hadden ze hem vast niet laten gaan, gezien de resultaten.quote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien he. Heel misschien. Ligt het ook wel een beetje aan Verbeek?

Een trainer die al een paar keer in zijn carrière de spelersgroep tegen zichzelf heeft opgezet, nee, dat moet je hebben inderdaad.quote:

Ben je al bij het katoenplukstuk?quote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ah. De vader die zijn dikke negerindochter neukte had ook aids. Alle stereotyperingen komen wel voorbij in deze film zeg.

Bij Feyenoord ergerde hij zich dood aan het gebrek aan topsportmentaliteit en laten we eerlijk zijn dat doen we nu nog steeds toch?quote:Op maandag 30 september 2013 19:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een trainer die al een paar keer in zijn carrière de spelersgroep tegen zichzelf heeft opgezet, nee, dat moet je hebben inderdaad.

quote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ah. De vader die zijn dikke negerindochter neukte had ook aids. Alle stereotyperingen komen wel voorbij in deze film zeg.

Nee maar er is wel al moeilijk veel kip in de frituur gegaan.quote:Op maandag 30 september 2013 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je al bij het katoenplukstuk?

Beter dan davyquote:Op maandag 30 september 2013 19:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed met Photoshop?

Waarvoor gebruik je het? Studie?quote:Op maandag 30 september 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan davy
Maar nee, niet echt.

Het is gewoon een losgeslagen debiel met z'n bokstheorietjes die hij wil loslaten in de kleedkamer.quote:Op maandag 30 september 2013 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ergerde hij zich dood aan het gebrek aan topsportmentaliteit en laten we eerlijk zijn dat doen we nu nog steeds toch?
Dus daarin zal hij een punt gehad hebben.
Anderzijds kon hij niet goed met de vedetten omgaan, soit .
Spelers die nu bij Feyenoord spelen profiteren nog steeds van de enorm bazige kleedkamer die ze volledig te danken hebben aan GJ Verbeek.

Nee, eigenlijk gewoon af en toe om een UI te maken of een gifje ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 20:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarvoor gebruik je het? Studie?

Ofzo, ofzo, ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gewoon af en toe om een UI te maken of een gifje ofzo.

Aha.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gewoon af en toe om een UI te maken of een gifje ofzo.

Laat aub zien GGMM.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
Als jullie er echt op aan dringen kan ik natuurlijk wat van mijn creaties laten zien.

*dringt aan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
Als jullie er echt op aan dringen kan ik natuurlijk wat van mijn creaties laten zien.

Moeten we dan net als bij jr doen alsof je best talent hebt of moeten we dit keer eerlijk zijn?quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:

quote:

Viel reuze mee tweede potje was je iets beter de eerste had je geluk.quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb Elan trouwens helemaal kapot gespeeld.

jaquote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:

quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb Elan trouwens helemaal kapot gespeeld.

Leuk man. Je zou een eigen bedrijfje moeten beginnen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
Nou, vooruit.
#1: de reden ben ik vergeten, ik geloof een topic op FOK, maar ik heb het hoofd van iemand op de toppers gezet:
[ afbeelding ]
(die middelste is degene die ik heb gemaakt)

Ik maakte nog een eigen goal, zelfs toen kon je niet winnen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel reuze mee tweede potje was je iets beter de eerste had je geluk.

Ja omdat ik óók een eigen goal maaktequote:Op maandag 30 september 2013 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik maakte nog een eigen goal, zelfs toen kon je niet winnen.

hehequote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig wacht je niet tot we gaan lachen.. dan kregen we #3 nooit te zien.

Mijn Photoshop skills:quote:Op maandag 30 september 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
#2: een Rooney-topic, waarbij het doel was zo grappig mogelijk de vallende Rooney in een plaatje te zetten.
[ afbeelding ]
Als jullie uitgelachen zijn #3.

quote:Op maandag 30 september 2013 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja omdat ik óók een eigen goal maakte.
Laten we het maar houden op thuisvoordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |