Doei eet smakelijk.quote:
weetje hoe weinig anderen dat kunnen interesserenquote:Op maandag 30 september 2013 19:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Weetje hoe kut dat is via mobiel een nieuw deel openen
Weet ik, want fokquote:Op maandag 30 september 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weetje hoe weinig anderen dat kunnen interesseren
precies helemaal niets ha
Nee. ik kan niet mobiel op fok met mijn telefoonquote:Op maandag 30 september 2013 19:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Weetje hoe kut dat is via mobiel een nieuw deel openen
Ben jij minder dan een jaar oud?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben jij minder dan een jaar oud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben 4 maanden. Wat is seks?Robert M, weet daar wel het antwoord opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Robert M, weet daar wel het antwoord op![]()
![]()
![]()
quote:
Jij bent zelf een interne fout.quote:Op maandag 30 september 2013 19:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bent zelf een interne fout.
OH DISSS.
Jouw geboort...quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent zelf een interne fout.
Jouw niveauquote:
HOSSEL DIE BOIIIIIquote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef xcachet het volgende:
oew, die leuke jongen uit mijn klas heeft geen relasie meer
snel, leen een relasie en geef hem aan die jongen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
snel, leen een relasie en geef hem aan die jongen.
Neukte jij LMI niet?quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef xcachet het volgende:
VRAAG OF 'IE EEN GROTE PIEM0L HEEFTquote:
LB de ervaringsdeskundige. :8quote:Op maandag 30 september 2013 19:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VRAAG OF 'IE EEN GROTE PIEM0L HEEFT
Die jongen is wel goed in hosselen hoor.quote:
IK DURF NIETquote:Op maandag 30 september 2013 19:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VRAAG OF 'IE EEN GROTE PIEM0L HEEFT
Heb jij een grote piem0l?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
xcachet pls. Beter ga jij niks in de ICT doenquote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee oke. Je photoshop programma heeft geen naam?
ik snap 't nog steeds nie. Kan toch zijn dat ie LR heeft.quote:Op maandag 30 september 2013 19:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
xcachet pls. Beter ga jij niks in de ICT doen
Welkomquote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik zie de quote-melding die ik uit dit topic kreeg als een uitnodiging hier te komen posten.
Photoshop is toch al een programmaquote:Op maandag 30 september 2013 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik snap 't nog steeds nie. Kan toch zijn dat ie LR heeft.
Niemand wil jou.quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ik zie de quote-melding die ik uit dit topic kreeg als een uitnodiging hier te komen posten.
Lightroom?quote:Op maandag 30 september 2013 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is LR?quote:Op maandag 30 september 2013 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welkomquote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Dat is een aparte progje.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is dus een heel apart programma (oke.. Het heet photoshop lightroom. maar alsnog.)
Inderdaad. Lrquote:Op maandag 30 september 2013 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is dus een heel apart programma (oke.. Het heet photoshop lightroom. maar alsnog.)
Hoiquote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar faalt best wel af en toequote:Op maandag 30 september 2013 19:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Photoshop is toch al een programma
De gebruiker faalt best wel dusquote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar faalt best wel af en toe
haitje plsquote:
Ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De gebruiker faalt best wel dus
Ik maak banners op Psquote:
Gevaarlijke jongen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik scheld een mod uit. deal with it
Okequote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik scheld een mod uit. deal with it
Nou, ze staan anders wel op de frontpagequote:
Ja maar ik moest je natuurlijk weer verbeteren he. Prutserquote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ze staan anders wel op de frontpage
Beta banner, ja.quote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar ik moest je natuurlijk weer verbeteren he. Prutser
Ga je een broodje doormidden breken?quote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Morgen kwart voor tien bij de broodjeszaak op centraal en ik laat je zien hoe stoer ik ben
Nee zo'n zwakbegaafde snotteraar die foldertjes met de plattegrond uitdeelt en opstoppingen veroorzaakt die ga ik brekenquote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga je een broodje doormidden breken?
quote:Op maandag 30 september 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee zo'n zwakbegaafde snotteraar die foldertjes met de plattegrond uitdeelt en opstoppingen veroorzaakt die ga ik breken
Trquote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Morgen kwart voor tien bij de broodjeszaak op centraal en ik laat je zien hoe stoer ik ben
quote:Op maandag 30 september 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee zo'n zwakbegaafde snotteraar die foldertjes met de plattegrond uitdeelt en opstoppingen veroorzaakt die ga ik breken
Ze is liefquote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
brawny kan er gewoon geen kut van laten we eerlijk wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |