haitje plsquote:
Ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De gebruiker faalt best wel dus
Ik maak banners op Psquote:
Gevaarlijke jongen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik scheld een mod uit. deal with it
Okequote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik scheld een mod uit. deal with it
Nou, ze staan anders wel op de frontpagequote:
Ja maar ik moest je natuurlijk weer verbeteren he. Prutserquote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ze staan anders wel op de frontpage
Beta banner, ja.quote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar ik moest je natuurlijk weer verbeteren he. Prutser
Ga je een broodje doormidden breken?quote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Morgen kwart voor tien bij de broodjeszaak op centraal en ik laat je zien hoe stoer ik ben
Nee zo'n zwakbegaafde snotteraar die foldertjes met de plattegrond uitdeelt en opstoppingen veroorzaakt die ga ik brekenquote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga je een broodje doormidden breken?
quote:Op maandag 30 september 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee zo'n zwakbegaafde snotteraar die foldertjes met de plattegrond uitdeelt en opstoppingen veroorzaakt die ga ik breken
Trquote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Morgen kwart voor tien bij de broodjeszaak op centraal en ik laat je zien hoe stoer ik ben
quote:Op maandag 30 september 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee zo'n zwakbegaafde snotteraar die foldertjes met de plattegrond uitdeelt en opstoppingen veroorzaakt die ga ik breken
Ze is liefquote:Op maandag 30 september 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
brawny kan er gewoon geen kut van laten we eerlijk wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |