Hij gaat dood, passend eind.quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef snakelady het volgende:
Toch even nieuwsgierig, waarom spoilen mensen zo graag, is het zo leuk om het plezier van een ander te verpesten of is het gewoon dat je wil laten zien dat je het al gezien hebt en denk dat dat stoer is?
Ik vraag het me echt af,zie het wel vaker en heb het nooit begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gelukkig niet gezien de spoilers, heb hier de post van TS gelezen en meer niet, had het namelijk al verwacht en ondertussen heb ik de aflevering dus wel gezien en ben daarna dit topic gaan lezen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:31 schreef Henno het volgende:
Daarom gewoon wat eerder opstaan zodat je 'm een paar uur na de US air date kan kijken. Niet een hele dag wachten en toch van communicatiemiddelen gebruik maken, dan vraag je erom bij de finale van de beste TV serie ooit
Je leest dit niet, maar goed: waarom heb je die afleveringen dan nog niet gezien als je het zo leuk vind? Je moet het ijzer smeden als het heet is.quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef snakelady het volgende:
Herkenbaar, ik ben ook al de hele dag alles over Breaking bad aan het ontwijken maar zag toch iets op 9gag.
Ik lees dus ook alleen TS zijn OP aangezien er vast wel sukkeltjes zullen zijn die de boel willen spoilen.![]()
Ondertussen wel en redenen, twee kinderen werk, huishouden en een vriend die hem samen met mij wilde kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 23:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je leest dit niet, maar goed: waarom heb je die afleveringen dan nog niet gezien als je het zo leuk vind? Je moet het ijzer smeden als het heet is.
Maar wel tijd om hier kuttopics te openen voor aandachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ondertussen wel en redenen, twee kinderen werk, huishouden en een vriend die hem samen met mij wilde kijken.
haha betrapt! Stiekem toch lezen he, jij FOK verslaafdequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ondertussen wel en redenen, twee kinderen werk, huishouden en een vriend die hem samen met mij wilde kijken.
Ja, dat kost niet zoveel tijd, ik ben geen 45 min bezig om een topic te openenen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar wel tijd om hier kuttopics te openen voor aandacht
quote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef fathank het volgende:
Jammer dat marie geen langzame pijnlijke dood gestorven. En die mongolenzoon erbij
Om eerlijk te zijn boeit niemand die topics van jou wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, dat kost niet zoveel tijd, ik ben geen 45 min bezig om een topic te openenen.
Als het je niet boeit, reageer dan niet in mijn topics.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn boeit niemand die topics van jou wat.
huismoeders op fok
ria gaat losquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als het je niet boeit, reageer dan niet in mijn topics.
Dat is als bij de Mac donals een hamburger eten en klagen dat het zo ongezond is, doe het dan gewoon niet.
En ten tweede, jouw mening boeit me ook vrij weinig, we zitten verdomme in KLB, of ik maak onzin topics aan omdat ik me verveel, of het zijn serieuzere onderwerpen en die topics lopen overt het algemeen heel goed.
En als je geen argumenten hebt gaan we gewoon persoonlijk worden he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |