abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 september 2013 @ 21:27:10 #151
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131722419
Wel leuk dat Badger nog terug kwam haha :)
Dit is gewoon raar :l
  maandag 30 september 2013 @ 21:29:13 #152
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131722513
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik kan hier helemaal niks aan toevoegen ^O^ Perfect verwoord.
Idd, de afgelopen weken hoopte ik ook steeds een beetje op een einde waarbij er toch iets zou wringen: een nare dode, etc. Neemt niet weg dat ik dit einde óók heel mooi vond.
pi_131722535
Die scene met Gretchen en Elliott en toen met die sniper, was echt de beste scene van de serie. Tenminste, een van de. :D Geniaal bedacht. Dat maakte deze laatste ep episch, want dat was echt niet wat ik had verwacht :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131722542
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Cee het volgende:

[..]

:D
Ik heb het niet meegekregen, maar heeft Lindelof ooit toegegeven dat het script van Lost naar het einde toe steeds harder ging rammelen?
quote:
Yeah, I'm one of the idiots behind LOST. And no, I don't understand it either.
Lijkt het wel op, toch? :P
  maandag 30 september 2013 @ 21:32:21 #155
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131722663
Ik zie niet in wat er Hollywood aan is. Walt redt in de slotaflevering nog wat er nog te redden valt, maar het einde van de reeks bestaat voor mij uit meer dan de laatste 50 minuten, het slot van de serie is al langer bezig en dat geheel is nog steeds een downer. Hank/Andrea zijn gewoon afgemaakt, Marie is alles kwijt, het gezin van Walt krijgt via een omweg vermoedelijk wel een hoop geld, maar hun leven is nog steeds verneukt, want vader/echtgenoot is nog steeds een (ondertussen dode) drugdealer en de hele wereld weet het, Jesse zit even in de roes van de ontsnapping, maar die is mentaal zo fragiel dat die gewoon voor de rest van zijn leven onder de trauma's zit.

Maar ja, het is wel een zware happy end voor Walt, de door kanker opgevreten, door zijn gezin uitgekotste en door de politie opgejaagde drugdealer die sterft na te zijn neergeschoten terwijl hij zijn voormalige protégé eigenlijk wilde gaan vermoorden. Het glazuur springt van mijn tanden bij zo'n mierzoet einde, het lijkt It's A Wonderful Life wel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 30 september 2013 @ 21:32:43 #156
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_131722689
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik kan hier helemaal niks aan toevoegen ^O^ Perfect verwoord.
Ik was al bang dat ik meteen weer 50 boze FOK!ers over me heen zou krijgen omdat ik ergens een (zeer lichte) kritische noot bij plaatste :P
pi_131722793
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie niet in wat er Hollywood aan is. Walt redt in de slotaflevering nog wat er nog te redden valt, maar het einde van de reeks bestaat voor mij uit meer dan de laatste 50 minuten, het slot van de serie is al langer bezig en dat geheel is nog steeds een downer. Hank/Andrea zijn gewoon afgemaakt, Marie is alles kwijt, het gezin van Walt krijgt via een omweg vermoedelijk wel een hoop geld, maar hun leven is nog steeds verneukt, want vader/echtgenoot is nog steeds een (ondertussen dode) drugdealer en de hele wereld weet het, Jesse zit even in de roes van de ontsnapping, maar die is mentaal zo fragiel dat die gewoon voor de rest van zijn leven onder de trauma's zit.

Maar ja, het is wel een zware happy end voor Walt, de door kanker opgevreten, door zijn gezin uitgekotste en door de politie opgejaagde drugdealer die sterft na te zijn neergeschoten terwijl hij zijn voormalige protégé eigenlijk wilde gaan vermoorden. Het glazuur springt van mijn tanden bij zo'n mierzoet einde, het lijkt It's A Wonderful Life wel.
Als ik "hollywood" einde zeg bedoel ik niet dat de serie een happy ending heeft ofzo, meer dat de serie gewoon voor ons perfect is afgelopen. Gewoon alle eindjes aan elkaar geknoopt, Walt dood zoals verwacht, Jesse vrij. Ik denk dat we echt allemaal vrede hebben met dit einde.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 september 2013 @ 21:35:22 #158
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_131722827
Ik vind dat Walt uiteindelijk niet genoeg boete heeft gedaan voor de vreselijke dingen die hij gedaan heeft. Hij heeft uiteindelijk op zijn eigen termen mogen sterven nadat hij zijn geweten heeft schoon gewist, ik zou het passender gevonden hebben als hij (om maar wat te noemen) op weg naar de Nazi's werd gearresteerd en in de gevangenis wegkwijnde aan kanker. Dat is er wel een hoop rechtgebreid maar net niet alles en dat had ik meer terecht gevonden.

Dan had er door de schrijvers uiteraard wel een oplossing voor Jesse gevonden moeten worden maar het gaat hier meer om de gedachte dan dit specifieke voorbeeld.
  maandag 30 september 2013 @ 21:39:20 #159
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131723039
Zou Lydia al te laat geweest zijn trouwens? Zou ze het niet hebben kunnen overleven door meteen het ziekenhuis te bellen?
Dit is gewoon raar :l
pi_131723047
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind dat Walt uiteindelijk niet genoeg boete heeft gedaan voor de vreselijke dingen die hij gedaan heeft. Hij heeft uiteindelijk op zijn eigen termen mogen sterven nadat hij zijn geweten heeft schoon gewist, ik zou het passender gevonden hebben als hij (om maar wat te noemen) op weg naar de Nazi's werd gearresteerd en in de gevangenis wegkwijnde aan kanker. Dat is er wel een hoop rechtgebreid maar net niet alles en dat had ik meer terecht gevonden.

Dan had er door de schrijvers uiteraard wel een oplossing voor Jesse gevonden moeten worden maar het gaat hier meer om de gedachte dan dit specifieke voorbeeld.
Ik hoop dat jij nooit series gaat schrijven -O-
I'd write more often if these damned aliens would stop abducting me
  maandag 30 september 2013 @ 21:41:01 #161
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131723140
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Lydia al te laat geweest zijn trouwens? Zou ze het niet hebben kunnen overleven door meteen het ziekenhuis te bellen?
Ik lees steeds van niet.
  maandag 30 september 2013 @ 21:41:10 #162
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_131723148
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind dat Walt uiteindelijk niet genoeg boete heeft gedaan voor de vreselijke dingen die hij gedaan heeft. Hij heeft uiteindelijk op zijn eigen termen mogen sterven nadat hij zijn geweten heeft schoon gewist, ik zou het passender gevonden hebben als hij (om maar wat te noemen) op weg naar de Nazi's werd gearresteerd en in de gevangenis wegkwijnde aan kanker. Dat is er wel een hoop rechtgebreid maar net niet alles en dat had ik meer terecht gevonden.

Dan had er door de schrijvers uiteraard wel een oplossing voor Jesse gevonden moeten worden maar het gaat hier meer om de gedachte dan dit specifieke voorbeeld.
...of dat opeens Ted komt binnenrollen en Walt de foto's laat zien dat hij zijn vrouw neukte ofzo. Jeweetwel. IETS!

:P

Op zich had Jessie van mij ook Walt wel af mogen knallen. Was ook een passend einde geweest lijkt me. Al kun je daar misschien ook wel weer van zeggen dat het een (soort van) 'Hollywood-einde' is, aangezien je in Hollywood films toch vaak ziet dat het probleem van 'the badguy' vrijwel altijd eindigt met de dood daarvan (in beeld, dus door een kogel, of van ene gebouw, of whatever....)
  maandag 30 september 2013 @ 21:41:10 #163
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_131723149
Sowieso ligt de confession-video van Jesse nog in die loods, dus ver zal hij niet komen.
  maandag 30 september 2013 @ 21:41:13 #164
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_131723152
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef BoGu5 het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij nooit series gaat schrijven -O-
Nouja zeg, mooi ben jij. Ik zeg toch dat het om de achterliggende gedachte gaat en niet dit specifieke idee. Het minste wat je kan doen is daar even op reageren als je me toch quote :{w
  maandag 30 september 2013 @ 21:43:08 #165
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_131723257
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:41 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Sowieso ligt de confession-video van Jesse nog in die loods, dus ver zal hij niet komen.
Maar men weet niet dat hij uberhaupt nog leeft, of wel!? Al zullen ze waarschijnlijk wel tot die conclusie komen als ze zien dat er daar iemand gevangen is gehouden, en dat Jessie de enige was die verantwoordelijk kon zijn voor die blue meth.

Ach, hij is voorlopig even vrij.
  maandag 30 september 2013 @ 21:45:42 #166
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131723421
Niets meer van Saul gezien trouwens
Dit is gewoon raar :l
pi_131723561
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:41 schreef 1239758715981 het volgende:

[..]

Nouja zeg, mooi ben jij. Ik zeg toch dat het om de achterliggende gedachte gaat en niet dit specifieke idee. Het minste wat je kan doen is daar even op reageren als je me toch quote :{w
Een serie geschreven uit het oog van de "Bad Guy" moet je niet ineens als "Good Guy" gaan bekijken. Misschien was boetedoening wel ok geweest, maar at moet je ineens heel goed gaan verkopen, en naartoe werken. Deze hele serie is natuurlijk De Grote Walt Show, ineens de bak indraaien past daar gewoon simpelweg niet in. Eindigen met een gigantische anti-climax ook niet.
I'd write more often if these damned aliens would stop abducting me
pi_131723653
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie niet in wat er Hollywood aan is. Walt redt in de slotaflevering nog wat er nog te redden valt, maar het einde van de reeks bestaat voor mij uit meer dan de laatste 50 minuten, het slot van de serie is al langer bezig en dat geheel is nog steeds een downer. Hank/Andrea zijn gewoon afgemaakt, Marie is alles kwijt, het gezin van Walt krijgt via een omweg vermoedelijk wel een hoop geld, maar hun leven is nog steeds verneukt, want vader/echtgenoot is nog steeds een (ondertussen dode) drugdealer en de hele wereld weet het, Jesse zit even in de roes van de ontsnapping, maar die is mentaal zo fragiel dat die gewoon voor de rest van zijn leven onder de trauma's zit.

Maar ja, het is wel een zware happy end voor Walt, de door kanker opgevreten, door zijn gezin uitgekotste en door de politie opgejaagde drugdealer die sterft na te zijn neergeschoten terwijl hij zijn voormalige protégé eigenlijk wilde gaan vermoorden. Het glazuur springt van mijn tanden bij zo'n mierzoet einde, het lijkt It's A Wonderful Life wel.
lol.

+1
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_131723868
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zou Lydia al te laat geweest zijn trouwens? Zou ze het niet hebben kunnen overleven door meteen het ziekenhuis te bellen?
waarschijnlijk, maar die dacht dat ze een griepje had :P
pi_131724064
Ga deze serie zeker nog een keer terug kijken :)
  maandag 30 september 2013 @ 21:56:59 #171
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_131724146
Ekte ekte BAWSS!



_O_ _O_
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_131724328
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie niet in wat er Hollywood aan is. Walt redt in de slotaflevering nog wat er nog te redden valt, maar het einde van de reeks bestaat voor mij uit meer dan de laatste 50 minuten, het slot van de serie is al langer bezig en dat geheel is nog steeds een downer. Hank/Andrea zijn gewoon afgemaakt, Marie is alles kwijt, het gezin van Walt krijgt via een omweg vermoedelijk wel een hoop geld, maar hun leven is nog steeds verneukt, want vader/echtgenoot is nog steeds een (ondertussen dode) drugdealer en de hele wereld weet het, Jesse zit even in de roes van de ontsnapping, maar die is mentaal zo fragiel dat die gewoon voor de rest van zijn leven onder de trauma's zit.

Maar ja, het is wel een zware happy end voor Walt, de door kanker opgevreten, door zijn gezin uitgekotste en door de politie opgejaagde drugdealer die sterft na te zijn neergeschoten terwijl hij zijn voormalige protégé eigenlijk wilde gaan vermoorden. Het glazuur springt van mijn tanden bij zo'n mierzoet einde, het lijkt It's A Wonderful Life wel.
_O-
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 30 september 2013 @ 22:01:15 #173
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_131724431
(8> _O_ _O_ _O_
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_131724730
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Idd, de afgelopen weken hoopte ik ook steeds een beetje op een einde waarbij er toch iets zou wringen: een nare dode, etc. Neemt niet weg dat ik dit einde óók heel mooi vond.
Zegt wel iets over jou ;) je houd zeker ook van demonen en heavy metal en shit?
pi_131724762
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Xrenity het volgende:

[..]

waarschijnlijk, maar die dacht dat ze een griepje had :P
Maar niet meer toen Walt het vertelde natuurlijk ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')