Afgelopen weekend was ie er weer.quote:Op maandag 30 september 2013 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hem niet teruggezien nadat hij Elan een kankerlul noemde, en dat was vorige week.
Ah. Dan weet ik het niet.quote:Op maandag 30 september 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ie er weer.
Hij was er vandaag nog even. Hij heeft vandaag kipcorn gegeten.quote:Op maandag 30 september 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ie er weer.
Oke johquote:Op maandag 30 september 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was er vandaag nog even. Hij heeft vandaag kipcorn gegeten.
Kijkt trailer.quote:Op maandag 30 september 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Ik heb onlangs de docu knuckle gezien. Best vermaakt.
Zal ik nasi of mihoen in de magnetron zetten GGMM?quote:Op maandag 30 september 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was er vandaag nog even. Hij heeft vandaag kipcorn gegeten.
Baas man. Kampers uit Ierland die met elkaar op de vuist gaan.quote:Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijkt trailer.
Deze sla ik over.
Dat zag ik in de trailer inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Baas man. Kampers uit Ierland die met elkaar op de vuist gaan.
Ik heb vandaag nasi op dus ik zou het wel heel leuk vinden als jij ook nasi eet.quote:Op maandag 30 september 2013 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik nasi of mihoen in de magnetron zetten GGMM?
Staat in de magnetron.quote:Op maandag 30 september 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nasi op dus ik zou het wel heel leuk vinden als jij ook nasi eet.
Ben je ruzie aan het zoeken?quote:Op maandag 30 september 2013 18:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zag ik in de trailer inderdaad.
Nee, dan is het goed.quote:Op maandag 30 september 2013 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met jou nooit.
Zeker niet nu ik weet dat je 2 uur bareknuckle fights hebt bestudeerd.
Doe gewoon normaalquote:
neequote:Op maandag 30 september 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede reden om hier weg te blijven.
Zet m op Amerikaans aanbod.quote:Op maandag 30 september 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind de keuzes bij netflix toch wel erg beperkt. Ik denk dat ik het na deze maand laat stopzetten.
Oh wacht, dat heb ik direct na de aanvraag al gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |