Ja maar JR wilt nietquote:Op maandag 30 september 2013 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Je begint je steeds meer te profileren als de vrouwelijke vorm van JR-Style. Hebben jullie al overwogen samen te daten?
Hoezo?quote:Op maandag 30 september 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben er vandaag trouwens achtergekomen dat de SGP de meest debiele politieke partij is die er bestaat.
Hopelijk krijgen ze allemaal de schurft.quote:Op maandag 30 september 2013 17:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze staan iig achter hun partijprogramma. Dat is al heel wat.
Ze hangen alles op aan een sprookje. Mensen die daarin geloven neem ik bij voorbaat niet serieus.quote:Op maandag 30 september 2013 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
SGP heeft tenminste nog principes waar je voor of tegen kunt zijn kun je van die andere clowns niet zeggen.
Die moest ik googlen. En nee, je hebt een totaal verkeerd beeld van me.quote:Op maandag 30 september 2013 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
JR doet het nog op Cisca Dresselhuys als hij de kans krijgt
En hier kom je op je 18e al achter? Toe maar. Jij begon vast met lopen toen je 13 was.quote:Op maandag 30 september 2013 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hangen alles op aan een sprookje. Mensen die daarin geloven neem ik bij voorbaat niet serieus.
Tenzij het een heel lekker christelijk kutje is.
Nee, moet ik nog mee beginnen.quote:Op maandag 30 september 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En hier kom je op je 18e al achter? Toe maar. Jij begon vast met lopen toen je 13 was.
Ja natuurlijk, geloof is kut maar ze hebben wel principes waar ze niet vanaf wijken en dat valt te prijzen.quote:Op maandag 30 september 2013 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hangen alles op aan een sprookje. Mensen die daarin geloven neem ik bij voorbaat niet serieus.
Daar kom je over 5 jaar nog wel op terug als je een excuus moet vinden dat je nog steeds maagd bent.quote:Op maandag 30 september 2013 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trio?quote:Op maandag 30 september 2013 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Wtf, dat tinder. Zie je een pic met 2+ chicks erop, ja hoe moet ik dan weten wie wie is??
Daarom dictatuur.quote:Op maandag 30 september 2013 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, geloof is kut maar ze hebben wel principes waar ze niet vanaf wijken en dat valt te prijzen.
PvdA zet gewoon het totale gedachtegoed waarop die partij zijn ontstaansrecht ontleent zo hoppa even aan de kant als het uitkomt.
Over 5 jaar ben ik al dood joh.quote:Op maandag 30 september 2013 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kom je over 5 jaar nog wel op terug als je een excuus moet vinden dat je nog steeds maagd bent.
9/10 is het dan inderdaad die lelijkequote:Op maandag 30 september 2013 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De 1 is mooi, de ander is lelijk, straks is het die lelijke.
Mensen die politiek vanuit een religieus standpunt bedrijven kunnen we missen als kiespijn.quote:Op maandag 30 september 2013 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
SGP heeft tenminste nog principes waar je voor of tegen kunt zijn kun je van die andere clowns niet zeggen.
Religiequote:Op maandag 30 september 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die politiek vanuit een religieus standpunt bedrijven kunnen we missen als kiespijn.
Daarom zeg ik waar je voor of tegen kunt zijn. Ben het met jou eens maar als ze ergens een meerderheid krijgen.....quote:Op maandag 30 september 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die politiek vanuit een religieus standpunt bedrijven kunnen we missen als kiespijn.
Dat zou ook totaal niet in strijd met de grondwet zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom zeg ik waar je voor of tegen kunt zijn. Ben het met jou eens maar als ze ergens een meerderheid krijgen.....
Zelfde met die Moslimpartij in Rotterdam straks Sharia hier in de stad.
Dat zal net zo'n succes worden als de vorige moslimpartij.quote:Op maandag 30 september 2013 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom zeg ik waar je voor of tegen kunt zijn. Ben het met jou eens maar als ze ergens een meerderheid krijgen.....
Zelfde met die Moslimpartij in Rotterdam straks Sharia hier in de stad.
hahahahahahahaquote:
Je wilt niet weten wat ze voor dikkertjes betalenquote:Op maandag 30 september 2013 17:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die zijn toch nooit dik? Jokkebrok.
Wanhopige Fokkersquote:Op maandag 30 september 2013 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er allemaal lelijke mensen op Tinder, 25 dislikes en 1 like nu wtf./
Grondwet op zich is geen eeuwige waarborg tegen de sharia. Dat heeft Donner in 2006 al geroepen.quote:Op maandag 30 september 2013 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou ook totaal niet in strijd met de grondwet zijn.
en heb je een chat gehad met die 1 like?quote:Op maandag 30 september 2013 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er allemaal lelijke mensen op Tinder, 25 dislikes en 1 like nu wtf./
Die kregen 1000 stemmenquote:Op maandag 30 september 2013 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal net zo'n succes worden als de vorige moslimpartij.
Ik heb pas een account, dus de likes moeten nog binnenstromen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
en heb je een chat gehad met die 1 like?
zo niet wilde ze je niet
2/3equote:Op maandag 30 september 2013 17:59 schreef Elan het volgende:
Als een meerderheid voor is wijzigen ze de Grondwet.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb pas een account, dus de likes moeten nog binnenstromen..
.
Heb nu nog maar 2x geliked van de 60 ofzo.
Je gelooft toch niet serieus dat er ooit een meerderheid voor invoering van de sharia zal stemmen?quote:Op maandag 30 september 2013 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Grondwet op zich is geen eeuwige waarborg tegen de sharia. Dat heeft Donner in 2006 al geroepen.
Als een meerderheid voor is wijzigen ze de Grondwet.
Kutleven alles.quote:Op maandag 30 september 2013 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb pas een account, dus de likes moeten nog binnenstromen..
.
Heb nu nog maar 2x geliked van de 60 ofzo.
Battlestar wordt een stuk grootschaliger, trust me.quote:Op maandag 30 september 2013 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kutleven alles.
Ben nu klaar met seizoen 1 van Battlestar Galactica. Prima serietje wel. Niet zo goed als een Breaking Bad of grootschalig als een GoT maar is lekker weg kijken.
Lastig te voorspellen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet serieus dat er ooit een meerderheid voor invoering van de sharia zal stemmen?
Dat leek mij ook ja, maar steekt wel aardig in elkaar. Alleen vind ik Dr. Baltar met dat wijf in zijn kop een beetje apart, maar dat zullen ze nog wel verklaren.quote:Op maandag 30 september 2013 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Battlestar wordt een stuk grootschaliger, trust me.
Ja, is in het begin wel apart, pas in de laatste paar afleveringen van de series kun je het volledig begrijpen.quote:Op maandag 30 september 2013 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat leek mij ook ja, maar steekt wel aardig in elkaar. Alleen vind ik Dr. Baltar met dat wijf in zijn kop een beetje apart, maar dat zullen ze nog wel verklaren.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef xcachet het volgende:
Kijken jullie hollands next top model?
quote:Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef xcachet het volgende:
Kijken jullie hollands next top model?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |