Lekker man.quote:
denk je?quote:Op maandag 30 september 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
En dan te bedenken dat het gewoon net zo mooi/misschien wel mooier is als Thailand/Maleisie
Ja alles is daar lokaal goedkoop manquote:Op maandag 30 september 2013 16:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Westerse merken zijn sowieso duur. Lokale merken zijn wel goedkoop in thailand. Weet alleen de prijs niet meer precies.
Ja sowieso, Cambodja ook. en Vietnam, maar dat is weer duurder.quote:
laos lijkt me wel hard in combinatie met thailandquote:Op maandag 30 september 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso, Cambodja ook. en Vietnam, maar dat is weer duurder.
Dan heb je Myanmar nog, maar zou ik niet snel heen gaan
Ik dacht dat t 40 baht was, ben wel de naam van het merk vergeten. 95 cent.quote:Op maandag 30 september 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alles is daar lokaal goedkoop manEcht niet te vergelijken met hier gewoon, het is misschien wel 5 tot 10x zo goedkoop.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laos lijkt me wel hard in combinatie met thailand
Koers is 40 baht een euro toch?quote:Op maandag 30 september 2013 16:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat t 40 baht was, ben wel de naam van het merk vergeten. 95 cent.
Ik ben echt bang dat ik mezelf in zo'n land niet meer in de hand heb.quote:Op maandag 30 september 2013 16:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat t 40 baht was, ben wel de naam van het merk vergeten. 95 cent.
Je moet eigenlijk leren om als een local te denken, reisde gister met een Duits stel mee en die jongen zei dat ook. Je moet gewoon denken van 5 euro voor een maaltijd is veel, ook al is dat niet veel. Voor hun is het veel dus voor jou ookquote:Op maandag 30 september 2013 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat ik mezelf in zo'n land niet meer in de hand heb.
ze produceren daar geen auto'squote:Op maandag 30 september 2013 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is het ook mogelijk een auto te importeren uit zo'n land voor die prijzen
Google zei dat t 95 cent wasquote:Op maandag 30 september 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koers is 40 baht een euro toch?
40 ringgit is ook een euro.
Het is ook mogelijk een hoer te importeren dus waarom geen auto.quote:Op maandag 30 september 2013 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is het ook mogelijk een auto te importeren uit zo'n land voor die prijzen
quote:Op maandag 30 september 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk een hoer te importeren dus waarom geen auto.
Ligt bij mij ook een kaartje op de hotelkamer met de prijzen als je iets wilt meenemen,
Inclusief tv en bed
Heb je al een hoer gedaan daar?quote:Op maandag 30 september 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk een hoer te importeren dus waarom geen auto.
Ligt bij mij ook een kaartje op de hotelkamer met de prijzen als je iets wilt meenemen,
Inclusief tv en bed
ff kijken.quote:
Maleisie heeft geen hoeren manquote:
hoe veel inch?quote:Op maandag 30 september 2013 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ff kijken.
Best duur nog. 250 euro. wel flatscreentje
Ohquote:Op maandag 30 september 2013 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maleisie heeft geen hoeren manNet Islamistisch land
elk land heeft hoerenquote:Op maandag 30 september 2013 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maleisie heeft geen hoeren manNet Islamistisch land
Ik herken geen hoer als ze een nikab op heeftquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken geen hoer als ze een nikab op heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |