Hm succes danquote:Op maandag 30 september 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
we moeten elkaar nog ontmoeten whehe. long story.
niets mis meequote:Op maandag 30 september 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broeder.
Goeie kip op net man, doen ze goed hier.
thanks thanksquote:
Wel grappig, ik zat te denken toen ik bonnetje kreeg: zo is wel duur zeg.quote:
da's bijna helft zo goedkoop als pakje peuken hierquote:Op maandag 30 september 2013 16:00 schreef Fok-it het volgende:
hm bord rijst met groente en extreem veel kip met een colaatje voor 5 euro duur vinden__
Peuken zijn wel duur geloof ik. Bier betaal je ook net zoveel voor als voor je hele maaltijdquote:Op maandag 30 september 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
da's bijna helft zo goedkoop als pakje peuken hier
hoe duur zijn die daar
LUCKY STRIKE PLAIN RM10.90quote:Op maandag 30 september 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Peuken zijn wel duur geloof ik. Bier betaal je ook net zoveel voor als voor je hele maaltijd
haiquote:
2.60quote:Op maandag 30 september 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LUCKY STRIKE PLAIN RM10.90
hoeveel is dat
Mijn biertje was 16 ringgit. 4 euro dus. Vergeleken met wat je daarvoor kan eten is dat echt duurquote:
4 euro voor hoeveel?quote:Op maandag 30 september 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn biertje was 16 ringgit. 4 euro dus. Vergeleken met wat je daarvoor kan eten is dat echt duurMaar volgens mij heb je in Thailand goedkoper bier.
Ja was wel 0.66 literquote:
Had toen nog niet gegeten en toen al aan het bier, in die warmte, had ik niet moeten doenquote:Op maandag 30 september 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh dan is het wel oke nog voor onze begrippen
Westerse merken zijn sowieso duur. Lokale merken zijn wel goedkoop in thailand. Weet alleen de prijs niet meer precies.quote:Op maandag 30 september 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn biertje was 16 ringgit. 4 euro dus. Vergeleken met wat je daarvoor kan eten is dat echt duurMaar volgens mij heb je in Thailand goedkoper bier.
Laos is ziek goedkoop. voor 2 euro per nacht heb je daar al dikke 2 persoonskamer in hoofdstad zag ik laatst.quote:Op maandag 30 september 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
in laos is bier ook goedkoop naar het schijnt.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laos is ziek goedkoop. voor 2 euro per nacht heb je daar al dikke 2 persoonskamer in hoofdkamer zag ik laatst.
had ik ook in berlijn toen het 33 graden was. niet echt ontbeten en toen 2 halve liters om 11 uur sochtends drinken.quote:Op maandag 30 september 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had toen nog niet gegeten en toen al aan het bier, in die warmte, had ik niet moeten doenIk waggelde echt over markt heen als een of andere dronken idioot
Dat je dat weg krijgt om 11 uurquote:Op maandag 30 september 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik ook in berlijn toen het 33 graden was. niet echt ontbeten en toen 2 halve liters om 11 uur sochtends drinken.![]()
En dan te bedenken dat het gewoon net zo mooi/misschien wel mooier is als Thailand/Maleisiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |