Proxies enzo werken ook allemaal niet. Jullie zijn me voorgoed kwijt.quote:Op maandag 30 september 2013 11:54 schreef Barbusse het volgende:
De TT had moeten zijn [R&P SC]: waar Q ons ontvallen is omdat zijn baas dat wil....
Verstandig, je moet toch wat als je niet meer kunt Fok!ken op je werk.quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef Q. het volgende:
Zo. PS3 met GTA V gekocht zodat ik jullie ook 's avonds niet meer hoef lastig te vallen.
Woensdag thuiswerkdag. De support-afdeling in India is er toch niet ivm een feestdag dus wij kunnen ook weinig doen. Wat erg nou.quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verstandig, je moet toch wat als je niet meer kunt Fok!ken op je werk.
De andere optie was zelfmoord maar de messen waren uitverkocht. De PS3s trouwens ook. Moest er voor naar Amsterdam.quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verstandig, je moet toch wat als je niet meer kunt Fok!ken op je werk.
Je was ok.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:12 schreef Q. het volgende:
Vaarwel, ik ga weer naar mijn FOK!loze kantoor.
He, bah nou. Ik ben woensdag lekker vrijquote:Op maandag 30 september 2013 19:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Woensdag thuiswerkdag. De support-afdeling in India is er toch niet ivm een feestdag dus wij kunnen ook weinig doen. Wat erg nou.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wakker
terwijl het nog niet hoeft
dat is altijd zo zonde
oeh nice!quote:
ik stel mijn keuken wel beschikbaar zodat je het hier kunt makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof dat het niet echt vers meer is tegen de tijd dat ik aankom
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:43 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier zonnig en 25 graden, komen jullie maar hier naartoe.
Dat is die rare bol in de lucht, die schijnt nogal warm te zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zon! Wat was dat ook al weer
kon ik maar lekker een dagje naar daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |