quote:Op maandag 30 september 2013 12:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vond een grote leegte sprekend genoeg.
Biertje en koek op de receptie.quote:Op maandag 30 september 2013 12:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vond een grote leegte sprekend genoeg.
...Waar zou je het anders moeten doen danquote:Op maandag 30 september 2013 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Hihi ik ben lekker ook op mijn werk aam het fokken
ik dacht: ik kom het even vertellen
Net zoals in het weekendquote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik thuis ben zijn Barbusse en Seikcid nooit online, dus dan is FOK! niets aan.
quote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik thuis ben zijn Barbusse en Seikcid nooit online, dus dan is FOK! niets aan.
Fixed.quote:Op maandag 30 september 2013 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik fok vooral als ik aan het soppen ben en dat is dus meestal thuis
nee dat is een gevolgquote:
Doe het niet, DOE HET NIEHIETT!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik over een week of 2 weer een fok verbod in ga voeren
maar in de tentamenweken gaat het anders echt niet goedquote:Op maandag 30 september 2013 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe het niet, DOE HET NIEHIETT!!!!
Dat komt door de afkickverschijnselen, cold turkey gaan is linke soepquote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar in de tentamenweken gaat het anders echt niet goed
De deceptiequote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nee als ik ga fokken
zonder gaat het perfect
Ik heb deze post nu twee keer gelezen en ik ben nu al moe.quote:Op maandag 30 september 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd op je werk.
Dit weekend wel jaquote:Op maandag 30 september 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd op je werk.
De tragedie.quote:
Gewoon op auto-pilot zetten dat krengquote:Op maandag 30 september 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet nog even in 3 weken tijd 4 vakken leren voor een theorie-examen zweefvlieginstructeur. Dus sowieso geen tijd om te FOK!en buiten werktijd.
Uh-oh....quote:
Laat me even weten hoe het bevalt als je toch voor de e-reader gaat. Ben ik namelijk ook benieuwd naarquote:Op maandag 30 september 2013 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
...Moet ik nu een paar 100 pagina's aan theorie uit gaan printen, of toch maar een e-reader kopen?
Ben alleen bang dat het niet relaxed leert vanaf een e-reader.
Dit. Hele bossen heb ik op die manier gekapt.quote:Op maandag 30 september 2013 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je ze gratis kan printen op je werk zou ik het niet laten overigens
Ah ok. Die dingen hier printen in alle vormen en maten, eventueel zelfs met nietjes.quote:Op maandag 30 september 2013 17:14 schreef KomtTijd... het volgende:
kan, maar dan doe ik het liever voor een paar euro op school, dubbelzijdig en sneller.
Heb voor vriendin tijdelijk een hotel geboekt.quote:
Maar kopiėren en nieten tegelijk kunnen die krengen nietquote:Op maandag 30 september 2013 17:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ah ok. Die dingen hier printen in alle vormen en maten, eventueel zelfs met nietjes.
Mietjes zijn het!quote:Op maandag 30 september 2013 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar kopiėren en nieten tegelijk kunnen die krengen niet
Ja euh, hier staat een netwerkprintertje, je mag al van geluk spreken als dat ding uberhaupt werkt en de toner niet op is enzo.quote:Op maandag 30 september 2013 17:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ah ok. Die dingen hier printen in alle vormen en maten, eventueel zelfs met nietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |