Niet per se, zijn er genoeg waarbij het wel kan. Incl. zoekfunctie op gemarkeerde onderdelen.quote:Op maandag 30 september 2013 17:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat gaat natuurlijk ook wat lastig op zo'n ding.
Pdf is relatief wat trager ja. Maar er zijn genoeg manier om pdf te converteren naar bv epub.quote:Op maandag 30 september 2013 17:23 schreef wiskundenoob het volgende:
Pdf werkt niet goed genoeg op e-readers. Tenminste niet die ik heb gezien(gen. 2012). Zoek op youtube sony 13 inch e-reader, dat is wel een goede, maar nog niet beschikbaar op de markt.
Zojuist geprobeerd en geopend op mijn telefoon, maar dan blijft er echt helemaal niets meer van zo'n bestand over. Dan werkt het nog beter om gewoon de PDF heel ver in te zoomen.quote:Op maandag 30 september 2013 17:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pdf is relatief wat trager ja. Maar er zijn genoeg manier om pdf te converteren naar bv epub.
Het kan wel, maar wil je dit wel? En wordt het lay-out niet meteen verneukt? Daarnaast is het scrollen best wel traag, huidige generatie tenminste. Wat weer niet handig als je snel iets op wil zoeken.quote:Op maandag 30 september 2013 17:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pdf is relatief wat trager ja. Maar er zijn genoeg manier om pdf te converteren naar bv epub.
Het inzoomen op een ereader is irritant. Je kan beter een tablet kopen voor pdf-bestanden.quote:Op maandag 30 september 2013 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zojuist geprobeerd en geopend op mijn telefoon, maar dan blijft er echt helemaal niets meer van zo'n bestand over. Dan werkt het nog beter om gewoon de PDF heel ver in te zoomen.
Dat kan ook nog liggen aan je reader op je telefoon of de manier van converteren. Maar heb er zelf weinig ervaring mee.quote:Op maandag 30 september 2013 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zojuist geprobeerd en geopend op mijn telefoon, maar dan blijft er echt helemaal niets meer van zo'n bestand over. Dan werkt het nog beter om gewoon de PDF heel ver in te zoomen.
Exactly. 'Nuff said.quote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef rickkt het volgende:
Ikzelf gebruik ook een tablet icm. drobox zodat ik ook niks hoef te kopiėren naar mijn tablet.
Echt een aanrader! Geen gesleep meet met een grote laptop. Markeren plakken, verwijderen het kan allemaal en dmv. dropbox zijn de documenten op je laptop, ook gelijk bijgewerkt.
Ik ken mezelf, als ik een tablet heb ga ik alleen maar zitten FOK!en.quote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef rickkt het volgende:
Ikzelf gebruik ook een tablet icm. drobox zodat ik ook niks hoef te kopiėren naar mijn tablet.
Echt een aanrader! Geen gesleep meet met een grote laptop. Markeren plakken, verwijderen het kan allemaal en dmv. dropbox zijn de documenten op je laptop, ook gelijk bijgewerkt.
Is ook de reden dat ik er nog geen heb gekocht. Er zijn wel wat grotere e-readers met relatief goede edit-mogelijkheden te koop, oa. van Sony, maar er gaat toch niets boven een ouderwets potlood als het gaat om aantekeningen en zulks... Alhoewel het ook even afwachten is of ik nu ook weer gratis kan printen op m'n nieuwe universiteit... want printkosten lopen snel hoog opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:33 schreef themole het volgende:
Een e-reader werkt fantastisch als je boeken wil lezen met alleen maar tekst, ik heb hem zelf gekocht omdat ik toch wel graag een boek lees. Voor grote PDF bestanden met veel grafieken, formules en plaatjes is het gewoon niet handig en kan je beter een tablet of ouderwets papier gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |