Ik vond GTA oprecht ook nooit wat aan, maar 5 is gewoon echt heel erg cool. Speelt veel lekkerder weg dan de vorige versies, die hadden allemaal van die irritante missies die niet lekker liepen, of bugs waardoor een missie niet goed ging etc.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien, maar ik game niet op de console, dus ik zal het niet weten. Overigens was ik GTA3 al na 15 minuten zat, dus ik betwijfel of ik GTA5 echt ga waarderen.
Dus? Voor mij zijn de verschillen groot genoegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Terraria is toch ook maar een kloon van Minecraft.
Het trekt mij te weinig om er een console voor te kopen en dan het spel zelf. Misschien dat ik een PC versie ga proberen, maar dan ook niet gelijk, ik ga er geen 50e voor neerleggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond GTA oprecht ook nooit wat aan, maar 5 is gewoon echt heel erg cool. Speelt veel lekkerder weg dan de vorige versies, die hadden allemaal van die irritante missies die niet lekker liepen, of bugs waardoor een missie niet goed ging etc.
5 is echt van een andere klasse, heb nog geen hiccup of vastloopmoment meegemaakt.
Yep en aangezien de tijd niet bepaald stil heeft gestaan lijkt GTA 3 totaal niet op GTA 5 en die vergelijk je ook voor het gemak.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus? Voor mij zijn de verschillen groot genoeg
Het principe achter het spel is hetzelfde gebleven. 3D rondlopen, missies uitvoeren, auto's jatten, etc. En die core, staat mij al niet aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:09 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep en aangezien de tijd niet bepaald stil heeft gestaan lijkt GTA 3 totaal niet op GTA 5 en die vergelijk je ook voor het gemak.
Kortzichtig zijn is niet verboden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het principe achter het spel is hetzelfde gebleven. 3D rondlopen, missies uitvoeren, auto's jatten, etc. En die core, staat mij al niet aan.
Je hebt gelijk, weet je wat, ik ga gelijk een paar honderd euro uit geven om te kijken of mijn idee nog steeds geldig is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Kortzichtig zijn is niet verboden.
Ok, tot straks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, weet je wat, ik ga gelijk een paar honderd euro uit geven om te kijken of mijn idee nog steeds geldig is.
GTA 3 was matig. GTA 5 is 100x toffer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien, maar ik game niet op de console, dus ik zal het niet weten. Overigens was ik GTA3 al na 15 minuten zat, dus ik betwijfel of ik GTA5 echt ga waarderen.
Je mag mijn lunch wel, 2 mensen met gebak hier vandaag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
kan een van jullie dan lunch voor me mee nemen en hier heen brengen? alvast bedankt
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je mag mijn lunch wel, 2 mensen met gebak hier vandaag.
Neuh, ben nooit zo van de online. Ik kan niet zo goed tegen mn verlies.quote:
Misschien heeft ie een lange tong.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij kan toch niet uit de mok drinken met z'n korte pootjes
Wat zielig
Of een rietje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een lange tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |