Dwarf Fortress. Nethack heeft geen fluid dynamics system in ASCII.quote:
Ah ja. DF is ook tof. Mits je de afwezig van Graphics voor lief kan nemenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dwarf Fortress. Nethack heeft geen fluid dynamics system in ASCII.
En uiteraard binnenkort Helm's Deep.
Omdat ik Terraria boven GTA verkies, of omdat ik überhaupt Terraria tof vind?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..],
Ik weet dat je graag tegendraads doet, maar komop, seriously?
Wat is haar telefoonnummer?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tieten te zien maar toch.
NESquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tieten te zien maar toch.
Niks mis met Terraria maar het is totaal niet te vergelijken natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik Terraria boven GTA verkies, of omdat ik überhaupt Terraria tof vind?
De zogenaamde triltijd is aanzienlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk. Veel plezier.
[ afbeelding ]
Qua wil ik het spelen wel. GTA5 wil ik niet spelen, Terraria 1.2 welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niks mis met Terraria maar het is totaal niet te vergelijken natuurlijk.
Misschien, maar ik game niet op de console, dus ik zal het niet weten. Overigens was ik GTA3 al na 15 minuten zat, dus ik betwijfel of ik GTA5 echt ga waarderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:41 schreef Q. het volgende:
Je weet niet wat je mist. GTA V is echt heel erg gaaf.
PS3 gekocht?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:41 schreef Q. het volgende:
Je weet niet wat je mist. GTA V is echt heel erg gaaf.
Terraria is toch ook maar een kloon van Minecraft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien, maar ik game niet op de console, dus ik zal het niet weten. Overigens was ik GTA3 al na 15 minuten zat, dus ik betwijfel of ik GTA5 echt ga waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |