Ik hoorde daar ook Mike inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 10:28 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hij zei het ook met dezelfde intonatie als Mike... heerlijk monotoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 10:35 schreef superdrufus het volgende:
Nee mafkees, dat was ricochet van die M60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:
Summary:quote:Op maandag 30 september 2013 10:40 schreef Pek het volgende:
De laatste Talking Bad is ook de moeite waard, hoe het nou zit met dat horloge op de telefooncel enzo
Nog steeds vind ik het far fetched... Wat voor realistisch excuus kan Elliot nu opvoeren om Flynn 9 miljoen te geven?quote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef Tijn het volgende:
Maar dat geld komt dus wel bij z'n kinderen terecht. Uiteindelijk loont misdaad.
Binnenkort staat die scene vast wel op Youtube, dan kun je de uitleg nog even uit de mond van Walt zelf horen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik het far fetched... Wat voor realistisch excuus kan Elliot nu opvoeren om Flynn 9 miljoen te geven?
Walt lost het drugsprobleem opquote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef BaasBanaan het volgende:
De methmarkt van New Mexico is ook wel even flink overhoop trouwens.
Cartel weg.
Gus weg.
Madrigal verminderd.
Declan weg.
Nazi's weg.
Ik denk dat Jesse er ook niet meer zoveel zin in heeft (quote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef BaasBanaan het volgende:
De methmarkt van New Mexico is ook wel even flink overhoop trouwens.
Cartel weg.
Gus weg.
Madrigal verminderd.
Declan weg.
Nazi's weg.
Daarom de snipers.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik het far fetched... Wat voor realistisch excuus kan Elliot nu opvoeren om Flynn 9 miljoen te geven?
Ach, daar valt van alles op te verzinnen. Maakt ook niet echt uit. Ik vind het wel fijn dat ze lieten zien dat Walt er al zat, voordat Todd en Lydia binnen kwamen.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldige laatste aflevering, had bijna niet beter gekund, denk ik. Vraag me wel wat kleine dingetjes af, zoals hoe Walt die ricine dan in dat stevia-zakje heeft gekregen. Maar da's verder niet belangrijk.Topserie, wil ik over een paar jaar echt nog eens helemaal opnieuw zien.
Geniaal nummer bij het einde inderdaadquote:
Hij wist dat ze daar kwam en aan welke tafel ze altijd ging zitten, hij heeft al eerder die dag of de dag ervoor eenzelfde zakje Stevia bemachtigd en de ricin via een kleine opening in het zakje gekregen en deze weer gesloten. Op de dag zelf is hij bij die tafel geweest en heeft de Stevia vervangen.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldige laatste aflevering, had bijna niet beter gekund, denk ik. Vraag me wel wat kleine dingetjes af, zoals hoe Walt die ricine dan in dat stevia-zakje heeft gekregen. Maar da's verder niet belangrijk.Topserie, wil ik over een paar jaar echt nog eens helemaal opnieuw zien.
Van "Better call Saul!" verwacht ik in elk geval niet veelquote:Op maandag 30 september 2013 11:23 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk komen de schrijvers van BB ooit met een tweede topserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |