Het begon al met een kapotte koffiemachine, it's a bitch they sayquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren nog iemand het leven gered trouwens, geen grap![]()
Sta te wachten op de fiets voor rood stoplicht, komt gewoon verkeer keihard langs gereden, zie ik ineens uit m'n ooghoek iemand naar rechts kijken () en volle bak doorfietsen. Gelijk van z'n fiets getrokken uit een soort oerreflex
![]()
Ik verwacht veel van de karma komende maand.
quote:Op maandag 30 september 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het begon al met een kapotte koffiemachine, it's a bitch they say
valt tegen man. paar jaar geleden nog wel maar is wel veranderd moet ik zeggen.quote:Op maandag 30 september 2013 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wil kan je toch morgen werken joh? Zeker op jouw leeftijd.
Ik geloof dat echt niet. Als je wil kan je werken. Is misschien wel als afwasser of vakkenvuller ofzo, maar voor jonge mensen is er nog genoeg te doen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valt tegen man. paar jaar geleden nog wel maar is wel veranderd moet ik zeggen.
maar heb wel wat maar start pas over 2 maanden
Nope, hebben ze 15 jarigen en polen voor.quote:Op maandag 30 september 2013 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is misschien wel als afwasser of vakkenvuller ofzo
Dat komt omdat 21% van de bevolking chav is. Jij hebt een paar hersenen, kan je hopelijk een beetje presenteren. Zo aan de slag.quote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nope, hebben ze 15 jarigen en polen voor.
21% jeugdwerkloosheid toch
En was toen als overgekwalificeerd bestempeld voor post sorteren omdat ik middelbare school af had gemaakt.
Dat is in Utrecht vrij normaal, dat fietsers door rood rijden, of niet dan?quote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren nog iemand het leven gered trouwens, geen grap![]()
Sta te wachten op de fiets voor rood stoplicht, komt gewoon verkeer keihard langs gereden, zie ik ineens uit m'n ooghoek iemand naar rechts kijken () en volle bak doorfietsen. Gelijk van z'n fiets getrokken uit een soort oerreflex
![]()
Ik verwacht veel van de karma komende maand.
Je bent toch een Pool wat zeik jequote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En was toen als overgekwalificeerd bestempeld voor post sorteren omdat ik middelbare school af had gemaakt.
even kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.youngsouthampt(...)19%20Sept%202013.pdf
Geen dank, nu wil ik je hier niet meer zien tot je een baan hebt.
Tsjah als je niet kieskeurig kunt zijn...quote:Op maandag 30 september 2013 09:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg geen Polenloon toch.
Ja, iedereen rijdt door rood, maar dan moet je wel naar links kijken en niet naar rechtsquote:Op maandag 30 september 2013 09:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is in Utrecht vrij normaal, dat fietsers door rood rijden, of niet dan?
Twee weken terug ook nog meegemaakt dat zo een lange bus afsloeg en vol een auto schampte. Gewoon doorrijden natuurlijk.
Geweldenaar.quote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
oke ga zometeen paar solliciteren of bellenquote:Op maandag 30 september 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben nu al onmisbaar jonguh.quote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Geweldenaar.
Moet jij niet eens gaan zorgen dat je je baan mag houden?
Goed bezig Insoquote:Op maandag 30 september 2013 09:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke ga zometeen paar solliciteren of bellen
In Engeland? Dan is er veel anders sinds ik er voor het laatst ben geweest. Toen werden supermarkten nog bevolkt door 40plussersquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ligt het kerkhof vol van hèquote:Op maandag 30 september 2013 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nu al onmisbaar jonguh.
[..]
Ik stelde je een vraag he boeler, woonde jij nou in veliko?quote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In Engeland? Dan is er veel anders sinds ik er voor het laatst ben geweest. Toen werden supermarkten nog bevolkt door 40plussers
Sorry, ik heb geen notificatie ontvangen. Ik woon momenteel in Veliko Tarnovo (Of Tarnovo, in ieder geval geen Velikoquote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stelde je een vraag he boeler, woonde jij nou in veliko?
Meende ik me te herinneren, leuk stadje.quote:Op maandag 30 september 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen notificatie ontvangen. Ik woon momenteel in Veliko Tarnovo (Of Tarnovo, in ieder geval geen Veliko). Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |