Frigo? Ben je Belg?quote:Op maandag 30 september 2013 08:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog niet geleverd, rond de 4e pas ergens. Ben al wel plaats aan het maken in de frigo
Erg ver in het zuiden dan. Toen ik zelf in Bergen op Zoom 'woonde' hoorde ik het zelfs nietquote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Woon in het zuiden, kan er niets aan doen. En stubru staat aan
Kanjer hem eruitquote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De koffiemachine is weer kapotWord echt schijtziek van dat kanjerding.
Eindhoven, wel vooral m'n maten uit Bels ja. En uit Valkenswaard ook trouwensquote:Op maandag 30 september 2013 08:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Erg ver in het zuiden dan. Toen ik zelf in Bergen op Zoom 'woonde' hoorde ik het zelfs nietEnkel mijn Vlaamse vrienden hier gebruiken het
Op je werk?quote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Koop een Gaggia.quote:Op maandag 30 september 2013 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaarquote:
Waarom zoiets altijd op maandag gebeurt, zal wel met het niet gebruiken te maken hebben in het weekendquote:Op maandag 30 september 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaar
Geen koffie, geen arbeid.quote:Op maandag 30 september 2013 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom zoiets altijd op maandag gebeurt, zal wel met het niet gebruiken te maken hebben in het weekend
Feit.quote:Op maandag 30 september 2013 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even serieus: Zet Facebook eens af. Van die grote happy-show die daar opgevoerd wordt word ik soms een beetje onpasselijk.
bekende struggles. Ik ga zo ook een poging wagen bij dat helse apparaat hierquote:Op maandag 30 september 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Om de zoveel tijd komt er een soort koffiethee uit. Gewoon vol met bonen, maar dan komt er niet genoeg prut door ofzo. Moet een monteur komen, ding halve dag weer niet bruikbaar
alles goed in bulgarijequote:Op maandag 30 september 2013 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
bekende struggles. Ik ga zo ook een poging wagen bij dat helse apparaat hier
Begint hier een beetje slecht weer te worden de komende week. Ik denk dat ik maar naar het zuiden van het land verhuis. Helaas verhuis ik morgen al naar een andere plek hier in de stad dus dat zou een beetje financiele zelfmoord zijnquote:
Als je wil kan je toch morgen werken joh? Zeker op jouw leeftijd.quote:Op maandag 30 september 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb werk over maand of 2 misschien en studeren volgend jaar pas.
geen arbeid, geen vrijheidquote:
VT toch?quote:Op maandag 30 september 2013 08:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Begint hier een beetje slecht weer te worden de komende week. Ik denk dat ik maar naar het zuiden van het land verhuis. Helaas verhuis ik morgen al naar een andere plek hier in de stad dus dat zou een beetje financiele zelfmoord zijn
yeah rightquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren nog iemand het leven gered trouwens, geen grap![]()
Sta te wachten op de fiets voor rood stoplicht, komt gewoon verkeer keihard langs gereden, zie ik ineens uit m'n ooghoek iemand naar rechts kijken () en volle bak doorfietsen. Gelijk van z'n fiets getrokken uit een soort oerreflex
![]()
Ik verwacht veel van de karma komende maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |