SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt al FUCKING awesome!
Ik ben het met je eens! En terraria kost maar 10 euro op steam !
Dan heb je de singleplayer en de multiplayer. Een deticated server komt later nog.
De trailer:
Wat screenshots:
Een doorsnede van een stuk map (even het zwarte vierkantje wegdenken)
Dit is even een snelle startpost, vol met googletranslate & spellingsfouten. Mij graag helpen met deze eruit te halen aub.
Morgen komt er een nieuwe OP met info en screenshots van 1.2Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Kwan hen juist ook tegen via terrariaonline, zal veel verkennen worden! Jammer dat ik geen vorige personages kan laden, want backup van terraria map is misluktquote:Op maandag 30 september 2013 10:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Van steam forums geplukt:
https://docs.google.com/d(...)gqs/preview?sle=true
Denk dat het morgen 19:00 pas gereleased wordt (want dan is de store update voor 1oct)
Sowieso met nieuwe game starten, net als met minecraft updates. Nieuwe features -> nieuwe map. Anders loop je in 5 min tegen de endgame content aanquote:Op maandag 30 september 2013 12:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Kwan hen juist ook tegen via terrariaonline, zal veel verkennen worden! Jammer dat ik geen vorige personages kan laden, want backup van terraria map is misluktMooi opnieuw dan maar
Was. Hij heeft er blijkbaar terug wat zin in gekregen (vraag me niet voor hoelang), maar 1.2 is deze ochtend uitgekomen. En dat was de changelog gisteren:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:34 schreef mschol het volgende:
terraria is toch al tijden voor dood achtergelaten door de devver?
Ik meende dat de originele developer hem verkocht had omdat hij een kind gekregen hadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Was. Hij heeft er blijkbaar terug wat zin in gekregen (vraag me niet voor hoelang), maar 1.2 is deze ochtend uitgekomen. En dat was de changelog gisteren:
Enkel de rechten voor de ports naar xbox, ps en andere mogelijke platformen dacht ik, pc versie is in ieder geval bij hem gebleven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik meende dat de originele developer hem verkocht had omdat hij een kind gekregen had![]()
IIG vanavond eens flink gaan lopen graven en bouwen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:26 schreef RickoKun het volgende:
Tvp voor als gta online t laat afweten morgen
(Wat vast gaat gebeuren)
Het was altijd al de bedoeling dat je de eerste dag gebruikte om een eerste shelter te bouwen. En om daarna in de nacht ondergrond wat te graven zodat je de tweede nacht wat betere shit hebt om de zombies te bevechtenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:16 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Als zelfs blizzard niet een D3 release goed kan trekken op haar servers ... veel plezier met terraria vandaag
Trouwens al 2x opnieuw gestart, de nacht komt te snel en dan ineens 10 zombies die je overrunnen, ga me straks maar ingraven denk ik voor de 1e nacht :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ben zelf erg blij met deze update![]()
Ja, is beide nieuwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Die muurglijclaws had ik ook gevonden
Ook wist ik nog niet dat door shift in te drukken hij direct torches in je hand doet (terwijl je dus pick oid vast houd)
Ook torches tegen de achtergrond zetten wist ik niet? (beiden nieuw?)
Tot nu toe vond ik alleen kunstschaatsen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Ook wist ik nog niet dat door shift in te drukken hij direct torches in je hand doet (terwijl je dus pick oid vast houd)
Die muurglijclaws heb ik er drie gevonden in drie kisten vlak bij elkaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Hoe kun je de map zo zien?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:19 schreef Jump het volgende:
Nu al enige tijd aan het spelen op een kleine wereld, en nog maar dit verkend:
[ afbeelding ]
Ik ben niet de snelste speler die na een half uur al gelijk welk armour heeft
Met tab kan je die kaart rechts boven aanpaasen: kaartmodues, half overlay of geenquote:
Yep, daarom ben ik aan het wachten op mn viendin, en een vriend, we gaan een small world starten, allemaal fresh met nieuwe chars, heb er echt zin in!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Lollertrolle het volgende:
vinden jullie t nie saai om in je eentje te spelen?
Term van Minecraft: survival multiplayerquote:
Ah ok, dank je, was ik nog niet bekend mee ondanks dat ik hier overduidelijk de beste terraria speler benquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Term van Minecraft: survival multiplayer
Klopt... zolang je mij niet meeteltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ah ok, dank je, was ik nog niet bekend mee ondanks dat ik hier overduidelijk de beste terraria speler ben
Mij hoef je niet mee te tellenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:25 schreef Draganta het volgende:
[..]
Klopt... zolang je mij niet meetelt
Zaten er in 1.1 ook traps onder water?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Fe2O3 het volgende:
Die traps zijn wel k.u.t. geworden zeg, hoppa dood door steen in me nek terwijl er net een zombie overheen liep :/
In 1.2 zitten ze er zeker inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Euhm, in theorie kan er denk ik best zo'n pressure plate onderwater spawnen. Nooit gezien in 1.1 (of 1.2) echter
Water komt vrijwel als laatste in de spawn volgorde, dus dat kan prima.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Euhm, in theorie kan er denk ik best zo'n pressure plate onderwater spawnen. Nooit gezien in 1.1 (of 1.2) echter
always on?quote:
Dan kan ik het helemaal inrichten zoals ik het wil. Daarbij hoef ik dan niet te wachten tot een vriend tijd heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Lollertrolle het volgende:
vinden jullie t nie saai om in je eentje te spelen?
Nope, maar ga ik weer doen! Ik heb een Pentium 4 servertje draaien, hij gaat wel laggen als er te veel mensen op zitten. Ik laat het weten zodra die on is.quote:
Yayquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:05 schreef Draganta het volgende:
[..]
Nope, maar ga ik weer doen! Ik heb een Pentium 4 servertje draaien, hij gaat wel laggen als er te veel mensen op zitten. Ik laat het weten zodra die on is.
Ik zou zeggen, probeer eens uit. Ik heb een server draaiend gehad op Windows Server 2003, op een Pentium 4 3000 mhz. Ik had wel last van lag toen er meer dan 4 mensen joinden. Dat kan aan mijn upload snelheid liggen, maar ook aan de rekenkracht van de server, ik weet het niet. Probeer uit, en geef het ip, dan kijk ik straks hoe het loopt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:21 schreef lipjes het volgende:
1.2 is echt gaaf
1e world, gelijk 1 met de nieuwe biomes e.d.
Brain of cthulhu is best lastig, de queen bee ook.
En nu ook honing te vinden in de jungle.
Nadeel is alleen wel, ook alle nieuwe ores, dus je kan niet aan de oude komen.
Echter kan je door middel van slush die wel weer krijgen met een extractinator oid.
Gisteren zonder op te letten tot 1 uur zitten spelen
Tevens voor de liefhebber, ik heb een VPS bij transIP.
Kan daar eventueel een server opzetten?
Geen idee of dit genoeg is:
OS
Microsoft Windows Server 2008 R2 Standard
CPU
1 Core 2,2ghz
RAM
1024MB
Zal kijken of ik straks in de pauze even tijd heb om het snel in te stellen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:53 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer eens uit. Ik heb een server draaiend gehad op Windows Server 2003, op een Pentium 4 3000 mhz. Ik had wel last van lag toen er meer dan 4 mensen joinden. Dat kan aan mijn upload snelheid liggen, maar ook aan de rekenkracht van de server, ik weet het niet. Probeer uit, en geef het ip, dan kijk ik straks hoe het loopt.
Daar draait het zeker opquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal kijken of ik straks in de pauze even tijd heb om het snel in te stellen.
Is er aparte software voor of moet je echt de client zelf hebben zoals deze in steam staat?
Tevens is sowieso de planning om te upgraden naar 2 Cores & 4.096 MB.
Verbinding blijft wel gewoon 100mbit
Command-linequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:02 schreef Draganta het volgende:
[..]
Daar draait het zeker op
Er is een server versie gratis te downloaden, is wel command-line based, maar erg makkelijk. Als je het start, kun je in een tekstmenu een nieuwe wereld genereren, welcome message instellen etc.
Ik weet alleen niet of er al een server versie van 1.2 uit is.
Dit is de link: http://terraria.org/terraria-server-1202.zipquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Command-line
Zal straks in m'n pauze even aanloggen en dan ff kijken of ik het een bietje ingesteld krijg.
Is goed, kijk in m'n lunch ff.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dit is de link: http://terraria.org/terraria-server-1202.zip
unable to connectquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:59 schreef lipjes het volgende:
En grote wereld aan het genereren
En klaar:
149.210.137.83:7777
Max 4 spelers ff.
Als iemand ff de preformance kan laten weten.
Let op, het max dataverkeer is 1TB, als het bij 900GB is knal ik em uit
Heel even geprobeerd, kon gewoon meteen connecten, en de performance was prima.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:59 schreef lipjes het volgende:
En grote wereld aan het genereren
En klaar:
Max 4 spelers ff.
Als iemand ff de preformance kan laten weten.
Let op, het max dataverkeer is 1TB, als het bij 900GB is knal ik em uit
Oke, das mooi om te horen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:00 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Heel even geprobeerd, kon gewoon meteen connecten, en de performance was prima.
Zat er wel in m'n eentje op.
Blijft staan op connectingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:41 schreef lipjes het volgende:
Oke, server staat weer aan:
Max 8 spelers, pas het aan naar mate de preformance is.
Er is wel echt veeeeeeeeeel te doen sinds de update heur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:33 schreef Lollertrolle het volgende:
Wat gaan jullie allemaal weer snel, dadelijk heb je alles alweer gedaan
Ik ben al 4 uur bezig geweest en ben nog steeds bezig met mijn huis bouwen, nog niet eens begonnen met baasjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Er is wel echt veeeeeeeeeel te doen sinds de update heur.
Sowieso moet je via verschillende werelden gaan als je alles wil verzamelen, dus daar ben je al ff zoet mee.
En wauw, wat veel npc's nu. Ik dacht, ik bouw drie torens, met npc's in het midden en items links. Rechts een 'greenhouse'. Maar damn, die npc toren is nu vele malen hoger! En ook was ik nog eens zo verstandig het in hout te doen, zodat ik nu telkens moet kappen en herplanten.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:37 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur bezig geweest en ben nog steeds bezig met mijn huis bouwen, nog niet eens begonnen met baasjes
Specifiek, ben altijd zelf bezig met dingen bedenken en met terraria gaat zoiets zeer makkelijk bij mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Een specifiek ontwerp, of gewoon een tijdelijk complex als wat ik nu heb? Ik zat namelijk te denken om pas een specifiek ontwerp te maken zodra ik weet wat ik nodig heb aan ruimtes. Inclusief farms enzo. Maar misschien ga ik er al wel eerder aan beginnen, wie weet...
Tot nu toe geen problemen, maar ben dan ook alleen :pquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:24 schreef lipjes het volgende:
Oke, even het dataverkeer in de gaten gehouden, lijkt allemaal goed te gaan dus hij staat weer aan.
8 players max:
W8chtwoord enzo: fok
Hoe de preformance is hoor ik graag, wil gaan upgraden naar 2cpu's en meer geheugen maar dat kost helaas ook meer
Upgrade? Financiėn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:33 schreef lipjes het volgende:
Ja ik heb momenteel ff geen tijd ervoor.
Best kans dat ik vanavond de upgrade doorzet, maar moet ff mn financien in de gaten houden
In de toren links, waarom stopt op het ene niveau het wood platform onder het glas en het niveau er boven niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet echt helemaal tevreden mee
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:49 schreef Jump het volgende:
[..]
In de toren links, waarom stopt op het ene niveau het wood platform onder het glas en het niveau er boven niet?
quote:
Heerlijk hoe Terraria (en Minecraft ftm) zoeen obsessieve autist van je kan makenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef Jump het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de groene kader staat er een tegel onder het glas, in de rode kader is het een platform. Je toren is niet gecentreerd
Omdat ik er geen zin in had om een extra rij toe te voegenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef Jump het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de groene kader staat er een tegel onder het glas, in de rode kader is het een platform. Je toren is niet gecentreerd
Inderdaad. Maar ik zil dat in het echte leven ook op bepaalde vlakken. Op mijn werk moet in het datacenter ook elk kabeltje proper hangenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:20 schreef P8 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Terraria (en Minecraft ftm) zoeen obsessieve autist van je kan maken
Super!quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef lipjes het volgende:
Van mij mag het de officiele fok server worden:
8 players max:
nu met 2 cores & 4GB Ram
Tevens ook 5TB datalimiet.
Tot nu toe heb ik explosive traps ook alleen met een luide knal ontdekt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:54 schreef Fe2O3 het volgende:
Hoe herkennen jullie traps? Loop net ondergronds in de 2e laag oid, en ineens BAM! explosieven en ineen x 140hp weg :/
Ja, een basis huisquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:58 schreef Lollertrolle het volgende:
Heeft er nog niemand anders een huisje gebouwd?
Nog niet. Ik heb wat minder tijd komende weken, maar ben er vrijdag weer, denk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:58 schreef Lollertrolle het volgende:
Heeft er nog niemand anders een huisje gebouwd?
Ok, ik ben benieuwdquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb wat minder tijd komende weken, maar ben er vrijdag weer, denk.
Wat voor stenen zijn dat trouwens?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:04 schreef Necrodeath het volgende:
Zo, m'n huisje voorlopig klaar.
[ afbeelding ]
Ik kwam met een new character..quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef lipjes het volgende:
Plan van mij is trouwens om een 2e server ernaast te zetten en de 1e de reduceren naar 6 spelers.
2e zal dan ook 6 spelers gaan ondersteunen en is specifiek voor nieuwe characters.
Wat ik nu namelijk merk is dat er al veel high-end chars inkomen wat imho de pret wel een beetje drukt
Daarnaast nog even een note:
De server zal vanavond even down gaan voor patches e.d. Reken op rond 8 uur.
quote:
Ebonstone.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat voor stenen zijn dat trouwens?
Dat snap ik ook niet. Ben zelf ook meteen opnieuw begonnen toen de patch uitkwam.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die verder gaan met hun high-end character. Er is op alle niveau's nieuwe content, die wil je toch ook gewoon zien (op een uitdagende wijze).
Mijn char is een nieuwe van een paar dagen geleden, ik had niks meer van de 1.1 versie. Shadowscale heb je ook snel bereikt in feite.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef lipjes het volgende:
Wat ik nu namelijk merk is dat er al veel high-end chars inkomen wat imho de pret wel een beetje drukt
Ik ben twee stukken corruption tegengekomen en de dungeon aan de rechterkant. Links niet meer verkent nadat de goblins afkwamen. Die zijn toch ook sterker als je met meerdere op de server zit zeker?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oude zal ook gewoon blijven staan.
Daarnaast wil ik graag ook een world met de nieuwe corruption & ores e.d.
Want volgens mij zit er in de huidige wereld ook geen piramyds.
XXL wereld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Mijn char is een nieuwe van een paar dagen geleden, ik had niks meer van de 1.1 versie. Shadowscale heb je ook snel bereikt in feite.
[..]
Ik ben twee stukken corruption tegengekomen en de dungeon aan de rechterkant. Links niet meer verkent nadat de goblins afkwamen. Die zijn toch ook sterker als je met meerdere op de server zit zeker?
Nieuwe ores is ook wat. Jouw wereld had iron, mijn lokale wereld heeft lead. Zelfde functie, maar gewoon andere naam en kleur. Was het trouwens een grote of kleine wereld?
De ores zijn niet helemaal vervangen, je hebt in een nieuwe wereld gewoon kans om één van de twee te krijgen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef STING het volgende:
Ik snap nog niet echt waarom een aantal van de ores een andere naam en uiterlijk hebben gekregen.
Tin en lead zijn nou niet beter passend dan Copper & Iron, waar vroeger wel gewoon armor, wapens en tools van werden gemaakt.
Of.. Demonite heet nu Crimtane ore..?
Oh well, genoeg changes die wel vernieuwend zijn
Ik heb nu Tin, Lead, Silver & Gold, beetje gerandomize met namen dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De ores zijn niet helemaal vervangen, je hebt in een nieuwe wereld gewoon kans om één van de twee te krijgen.
Copper = Tin
Iron = Lead
Silver = Tungsten
Gold = Platinum
etc etc
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Scholieren en mensen die vrij hebben
Holy shit ja!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ziet er wel grappig uit. Is het uitgebreid?
Op escape drukken, dan krijg je een verticaal lijstje wat je kan craften.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
Gekocht, ben nu in m'n eerste wereld.
Hoe kan ik die crafting table gebruiken
Ok, het is ff wennen. Heb een deur gemaakt maar ik kan die nergens plaatsen? Of moet er daar een background voor zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:59 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Op escape drukken, dan krijg je een verticaal lijstje wat je kan craften.
Een deur plaats je in een verticaal gat van 3 hoog. Een deur zit namelijk van boven en onder vastquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, het is ff wennen. Heb een deur gemaakt maar ik kan die nergens plaatsen? Of moet er daar een background voor zijn
Doorgaans wel, alleen niet als er een blood moon is, dan gaan ze je deur openrammen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:14 schreef DeHovenier het volgende:
Is inmiddels gelukt. heb een paar slimes gedood, een par konijntjes en m'n eerste zombie. Die vent die ik net tegenkwam loopt buiten wat heen en weer te wandelen, komt er een zombie achter m aan, loopt ie m'n huis binnen met die zombie achter 'm aan
Heb gewoon in een heuvel een gang gegraven en een deur bij de ingang neergezet. Houdt een deur eigenlijk wel monsters tegen
Prachtigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:15 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.
Zo ziet het er nu uit:
[ afbeelding ]
Demon Altar vind je in de Corruption.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Heeft iemand een Demon Altar op de server?
Server Port is 7777quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef lipjes het volgende:
Van mij mag het de officiele fok server worden:
8 players max:
nu met 2 cores & 4GB Ram
Tevens ook 5TB datalimiet.
Ahquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Port niet bij het IP-adres invullen.
Ik heb geen hamerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Meerdere malen met je hamer op slaan, is goed voor je
Is een Crimson Altar. Afhankelijk van de wereld kan het ook een Demon Altar zijn.quote:
Eenmaal je wat defense hebt en op 200 health zit valt het nog meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Damn
Nee niks mee doen, slaan ga je dood door
Gemenerik!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Damn
Nee niks mee doen, slaan ga je dood door
Wat kan je met zo'n ding?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Is een Crimson Altar. Afhankelijk van de wereld kan het ook een Demon Altar zijn.
[..]
Eenmaal je wat defense hebt en op 200 health zit valt het nog mee
Hello wall of fleshquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:29 schreef Jump het volgende:
Crap, juist wat ik niet wou is gebeurdDoodde ik een Voodoo Demon en valt de Guide Doll in lava
Maakt toch niet zoveel uit, want het doet de helft van je huidige hp aan damage volgens mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Is een Crimson Altar. Afhankelijk van de wereld kan het ook een Demon Altar zijn.
[..]
Eenmaal je wat defense hebt en op 200 health zit valt het nog mee
Kastelen en kerkersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:11 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Maakt toch niet zoveel uit, want het doet de helft van je huidige hp aan damage volgens mij.
Je zou misschien nog dood kunnen gaan als je op 1 hp zit, maar goed, dan ben je of heel nieuwsgierig, of heel hardleers.
Vandaag flink bezig geweest aan mijn nieuwe huis.
Wel de ingang van de Dungeon grotendeels moeten slopen.
[ afbeelding ]
Ah dus jij was diegene die de dungeon had gesloopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:11 schreef Necrodeath het volgende:
Je zou misschien nog dood kunnen gaan als je op 1 hp zit, maar goed, dan ben je of heel nieuwsgierig, of heel hardleers.
Staat deze normaal uit?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef lipjes het volgende:
Nieuwe server:
149.210.137.83:7778
W8woord: fok
Alleen nieuwe char's enzo
Deze heeft de andere "Corruption"
Normaal niet, op t moment ff wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:29 schreef yamiown het volgende:
Zojuist Jungle Key gevonden.
1 op de 4000 drop van jungle monsters.
Uren gefarmt in Crimson voor Crimson key, niet gevonden, half uurtje in jungle zoeken naar Plantera en meteen een key.En wat zit er nu in de dungeon chest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Weet nog niet, ben hem aan het zoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Jump het volgende:
[..]
En wat zit er nu in de dungeon chest?
Nope, eigen wereld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Staat hardmode al actief op Ter01V dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan kan ik dus niks zien als ik moet minen, of als ik word aangevallen. Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef Lollertrolle het volgende:
Dat kan alleen maar op het eerste stuk, daarna alleen maar aan normale stenenChildren of the night. What music they make.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:10 schreef yamiown het volgende:
Heb hem gevonden, het is een Piranha gun en die lijkt me extreem OP.
Als je een vijand raakt (het is een soort harpoon met schieten behalve langere range) dan bijt hij de vijand tot die doodgaat(je moet wel muis ingedrukt houden) en als er vijand naast hem is dan valt hij ook die vijand aan tot die niet verder kan.
Dat met zo'n 72DPS.
Tegen bazen hoef je dus alleen maar te dodgen, want damage doet hij automatisch (en met H-hotkey kan je healen). EYe of Cthulhu was binnen 20-25 sec ofzo dood.
Tevens kan je hem reforgen :p
Heb even een prachtige screen reportage gemaakt ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behoud je je de key trouwens, zoals die shadow keys, of gaat die weg zoals de golden keys?
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Gaat weg, zou anders ook wel overdreven zijn, want kan je nieuwe wereld aanmaken en meteen naar piranha gun gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Jump het volgende:
[..]
Ziet er tof uitBehoud je je de key trouwens, zoals die shadow keys, of gaat die weg zoals de golden keys?
Chests zijn er nl. al zonder hardmode.
Chest kan je trouwens wel gwn oppakken.![]()
Zojuist een giant tree tegen gekomen met een gang in de wortelen. Volgens de wiki is er soms zelf een kamer bij met een chest er in.
Nu ben ik dus slimes aan het afmaken in het donker, omdat ik die toortsen nergens kan neerzetten
Children of the night. What music they make.![]()
Leukquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:11 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dat zijn random spawns ondergrond met altijd een chest erin.
Ook leuk dat ik een grote hoeveelheid Tungsten en Platinum Ore heb gevonden
Ik zie ook 3 lichtegevende kwallen, maar daar waag ik me nog niet aan want ik kan niet zwemmen
Een tip: na een tijdje ga je veel coins verzameld hebben (rechts in je inventory). Steek deze af en toe in een chest ergens, want als je dood gaat verlies je er altijd wat. Hoe minder je er bij jou hebt, hoe minder je er kan verliezenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leuk
Ik zie ook 3 lichtegevende kwallen, maar daar waag ik me nog niet aan want ik kan niet zwemmen
Als je ze op afstand kan houden kan je ze makkelijk aan, maar als ze je raken doen ze behoorlijke damage.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leuk
Ik zie ook 3 lichtegevende kwallen, maar daar waag ik me nog niet aan want ik kan niet zwemmen![]()
Ja, ik heb al een paar kisten in m'n 'huis' staan waar ik alle overbodige zooi in doe als ik op pad ga.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Een tip: na een tijdje ga je veel coins verzameld hebben (rechts in je inventory). Steek deze af en toe in een chest ergens, want als je dood gaat verlies je er altijd wat. Hoe minder je er bij jou hebt, hoe minder je er kan verliezen
Overigens verlies ik alleen maar geld als ik dood ga, ik speel met de makkelijkste mode.Heb er net 2 gedood, ik ging dicht bij de rand staan van de vijver en ze kwamen naar me toe gezwommen. Ze doen veel damage ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:32 schreef yamiown het volgende:
[..]
Als je ze op afstand kan houden kan je ze makkelijk aan, maar als ze je raken doen ze behoorlijke damage.Children of the night. What music they make.![]()
Ik vind net een roze glimmend hart
Ah, ik kan daarmee meer health krijgen
Ugh, summon ik 1 van de hardmode bazen (skeletron prime) en dan komt er een natuurlijke summon van een andere hardmode baas (The Twins).
Dit ga ik dus nevernooit winnen...
Pic van de 2, let wel als je de bazen niet kent: spoiler alert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan tot 400 gaan, en in hard mode tot 500 nu. Verzamel ook de falling star en maak met 5 stuks een mana star. Doe daar hetzelfde mee als zo een hart en je mana kan je ook tot 200 brengen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind net een roze glimmend hart
Ah, ik kan daarmee meer health krijgenOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf, ik zit lekker naar Tungston Ore te grave, valt er ineens een rotsblok op mn hoofd...dood
Er zijn nog meer van die vallen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:56 schreef DeHovenier het volgende:
Wtf, ik zit lekker naar Tungston Ore te grave, valt er ineens een rotsblok op mn hoofd...dood
Dus let goed op.![]()
Moet ik weer helemaal terugquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:07 schreef yamiown het volgende:
[..]
Er zijn nog meer van die vallen.
Dus let goed op.
Had wel een Magic Mirror gevonden, altijd handig.Children of the night. What music they make.![]()
Zal de server ook wel geupgrade moeten worden denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:38 schreef STING het volgende:
En de nieuwe patch notes (1.2.0.3): https://docs.google.com/d(...)-0M/preview?sle=true
Edit:
Yep, ga ik straks ff doen.![]()
Inderdaad, kwam ik later achterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je moet de toortsen ook tegen de muur hangen![]()
Dat kan op elk niveau.
Ik had geen hulp want lege serverquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:26 schreef lipjes het volgende:
Was niet zo moeilijk met de hellevator eh![]()
![]()
Kom op de andere, ben bezig aan mijn bazenhuisquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik had geen hulp want lege server![]()
![]()
Maar de vraag is ben je de enige?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kom op de andere, ben bezig aan mijn bazenhuis![]()
In de andere wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:37 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar de vraag is ben je de enige?![]()
Aw, dat moet ik hebben!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan tot 400 gaan, en in hard mode tot 500 nu. Verzamel ook de falling star en maak met 5 stuks een mana star. Doe daar hetzelfde mee als zo een hart en je mana kan je ook tot 200 brengen.Én een machine mee maken die sterretjes plopt. Of is dat niet meer?quote:
WACHT FF, twee servers?![]()
![]()
Twee ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Aw, dat moet ik hebben!
[..]
Én een machine mee maken die sterretjes plopt. Of is dat niet meer?
WACHT FF, twee servers?![]()
![]()
Wat is het verschil tussen de twee?quote:
Komende tijd vertoef ik doordeweeks op een plek waar internet schaars is, zo niet buiten bereik. Letterlijk.
Maar ik ga zo weer ff! Eerst eten, ondertussen wat series checken, en dan boem! Verzamelen! Hoop dat m'n tempel nog niet ontdekt is.![]()
![]()
7777 is de server waar niemand echt meer op speelt want alles is al weg zowat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de twee?
Komende tijd vertoef ik doordeweeks op een plek waar internet schaars is, zo niet buiten bereik. Letterlijk.
Maar ik ga zo weer ff! Eerst eten, ondertussen wat series checken, en dan boem! Verzamelen! Hoop dat m'n tempel nog niet ontdekt is.
7778 is voor nieuw ventjes waar de focus tot nu toe wat meer op het bouwen is geweest (door lipjes en mij dan)
![]()
Dan ga ik op 7778, zelfs al was die tempel op 7777. Zo een kom ik vast nog wel es tegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
7777 is de server waar niemand echt meer op speelt want alles is al weg zowat.
7778 is voor nieuw ventjes waar de focus tot nu toe wat meer op het bouwen is geweest (door lipjes en mij dan)
Zijn de chests/houses beschermd trouwens?
Heb je overigens nog klei nodig, of iets anders dat ik onderweg mee kan nemen?![]()
Je kunt een kluis kopen bij de merchant voor ik meen 8 gold, dan kan niemand er in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan ga ik op 7778, zelfs al was die tempel op 7777. Zo een kom ik vast nog wel es tegen.Zijn de chests/houses beschermd trouwens?
Heb je overigens nog klei nodig, of iets anders dat ik onderweg mee kan nemen?
Voor de rest heb ik niks nodig![]()
![]()
Klopt trouwens,
Degene op 7778 staat niet altijd aan.
De server kost mij ook geld, dus de prio heeft geld verdienen eraan.
Heb nog wel zat resources over om er 1tje 24/7 te laten draaien.
Wat ik kan doen, is een nieuwe large world genereren op 7777.
Dan bied ik de huidige als download aan.![]()
De vraag is eerder of er nog genoeg mensen geinteresseerd zijn in die twee werelden :pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef lipjes het volgende:
Klopt trouwens,
Dan bied ik de huidige als download aan.
Waarom niet gewoon 1 draaien?![]()
Mwa, op de 1e was iedereen van alles tegelijk aan het doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
De vraag is eerder of er nog genoeg mensen geinteresseerd zijn in die twee werelden :p
Waarom niet gewoon 1 draaien?
Bosses aan het mollen, orb aan het smashen, chests aan het looten e.d.
De andere mag het allemaal wel iets rustiger aan, lekker bietje bouwen, bietje verkennen, en dan in 1 keer met z'n alle een boss mollen.
Imho leuker als dat iedereen solo zo bezig is![]()
![]()
Goed idee, thanks. 8 gold heb ik zeker nog wel liggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je kunt een kluis kopen bij de merchant voor ik meen 8 gold, dan kan niemand er in.
Voor de rest heb ik niks nodigWat voor jou het beste uit komt. Ik vind het allang super dat er eentje draait! Als je voor een enkele kiest, dan ajb eentje met alle nieuwe minerals en die rooie zut.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef lipjes het volgende:
Klopt trouwens,
Dan bied ik de huidige als download aan.![]()
![]()
De huidige wereld die draait is er 1 van de nieuwe versie, dat sowieso.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Goed idee, thanks. 8 gold heb ik zeker nog wel liggen.
[..]
Wat voor jou het beste uit komt. Ik vind het allang super dat er eentje draait! Als je voor een enkele kiest, dan ajb eentje met alle nieuwe minerals en die rooie zut.
Ik kan niet zelf beslissen welke minerals er in zitten, evenals of er corruption inzit of chrimson.
Maar vind het prima om een nieuwe te maken, is zo gedaan zelfs![]()
![]()
Die server wordt ergens anders voor gebruikt atmquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
7778 doet er wel erg lang over om te laden![]()
![]()
Ok.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die server wordt ergens anders voor gebruikt atm
En ik kreeg net een error, iets dat een bad header is gecreeerd zodat er een buffer overflow is
Wat is het IP daarvan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef lipjes het volgende:
Heb trouwens een nieuwe wereld draaien, Fok01Children of the night. What music they make.![]()
Is er nog wel in te loggen, of wacht ik op niets?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Die server wordt ergens anders voor gebruikt atm![]()
![]()
Eruit klapte?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Was leuk! Tot de server eruit knalde helaas. Maar m'n dart traps had ik.![]()
Ach so. Maakt niet uit. Was voor de fun ff opnieuw begonnen en ff met Hovenier aan het minen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:32 schreef lipjes het volgende:
Ik doe even een patch & reboot, dus hij is er even uit
Kga weer ff verder met mn vorige mannetje zo. Volgens mij zit er crimson in deze wereld.![]()
![]()
In Fok01 wel jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Ach so. Maakt niet uit. Was voor de fun ff opnieuw begonnen en ff met Hovenier aan het minen.
Kga weer ff verder met mn vorige mannetje zo. Volgens mij zit er crimson in deze wereld.
Heb ik al gecheckt.![]()
Nice.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
In Fok01 wel ja
Heb ik al gecheckt.
Overigens ligt t misschien wel aan mijn verbinding. Andere sites laggen ook plots wat. Zal wel een huisgenoot zijn met z'n xbox.![]()
Zat ik in de Jungle en kwam zo een hive tegen. Beetje naar binnen gegaan en opeens "Queen Bee has awoken", 15 Seconden later was het al gedaanMet een beetje armour en wapens is dat beest direct dood.
En blijkbaar is het maar 10% kans dat je de trophy krijgt, en had die direct
Ik moest ook maar eens deze game gaan kopen. Ik zag het altijd als een 2D namaak van Minecraftmaar het ziet er toch wel leuk uit.
![]()
Wordt zeker nog steeds valsgespeeld met die map checker?
Lijkt me ook niet echt fijn om in een server met onbekenden te zitten die alles uit je kisten kunnen halen.![]()
Map checker werkt op multiplayer toch niet of ben onwetend momenteel?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef RickoKun het volgende:
Lijkt me ook niet echt fijn om in een server met onbekenden te zitten die alles uit je kisten kunnen halen.![]()
Ik doe niks aan de online map veranderen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef RickoKun het volgende:
Lijkt me ook niet echt fijn om in een server met onbekenden te zitten die alles uit je kisten kunnen halen.
Btw, daarvoor heb je piggy banks.![]()
En de Vault die je kan kopen zodra Skeletron dood is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik doe niks aan de online map veranderen.
Btw, daarvoor heb je piggy banks.Doe eens niet.![]()
Nicequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik doe niks aan de online map veranderen.
Btw, daarvoor heb je piggy banks.![]()
Is er een manier om deuren open te laten gaan zonder dat je er steeds op moet rechtermuis-klikken? Ik heb een rood ding met ogen onder de grond gevonden en als ik er met een hamer op sla, neem ik damage. Wat is dat?
Oja, hoe kan ik zorgen dat ik in mijn huis spawn ipv. op de normale spawnplek?
[ Bericht 16% gewijzigd door ItsTheSebbe op 15-10-2013 21:41:39 ]![]()
Deuren zou je met pressure plates en wire eventueel kunnen doen, maar nooit gedaan in feite.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Is er een manier om deuren open te laten gaan zonder dat je er steeds op moet rechtermuis-klikken? Ik heb een rood ding met ogen onder de grond gevonden en als ik er met een hamer op sla, neem ik damage. Wat is dat?
Die altars onder de grond zijn Demon/Crimson altars
Spawn plaatsen: bed maken in een Loom en met de rechtermuisknop er op klikken
Deze wiki kan je ook veel verder helpen: http://terraria.wikia.com/wiki/Terraria_WikiOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Switches aanbrengen op de grond waar je overheen loopt zodat de deur opengaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Demonaltar
een bed bouwen in een huis dat af is en er op rechtermuisknop klikken![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Deuren zou je met pressure plates en wire eventueel kunnen doen, maar nooit gedaan in feite.
Die altars onder de grond zijn Demon/Crimson altars
Spawn plaatsen: bed maken in een Loom en met de rechtermuisknop er op klikken
Deze wiki kan je ook veel verder helpen: http://terraria.wikia.com/wiki/Terraria_WikiAlright, bedankt!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Switches aanbrengen op de grond waar je overheen loopt zodat de deur opengaat.
Demonaltar
een bed bouwen in een huis dat af is en er op rechtermuisknop klikken![]()
Hmm, heb de oceaan aan 1 kant van de map weg weten te halen.......
Hoe krijg ik die terug
Sterker nog, ik heb de water physics gesloopt![]()
![]()
Wanneer breng je de andere server weer terug lipjes, tis nie leuk alleen op fok01quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef lipjes het volgende:
Hmm, heb de oceaan aan 1 kant van de map weg weten te halen.......
Hoe krijg ik die terug
Sterker nog, ik heb de water physics gesloopt![]()
![]()
Ben even solo bezigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wanneer breng je de andere server weer terug lipjes, tis nie leuk alleen op fok01
Btw:
![]()
Neej het is al goed, je houdt gewoon niet meer van mequote:
Die water physics gaan wel vaker stuk, ook al vaker meegemaakt![]()
![]()
koop je serieus TF2 keys?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:26 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Pff, net vanmiddag gekocht voor 3 TF2 keys, nu gaat die voor 1![]()
Enige reden waarom Goblin Army nog nuttig is in hardmode: Crimson Key
2e key nu.
En meteen 2 vd beste keys.![]()
Eens mousetracking gedaan tijdens het spelen. Dit was een sessie van ongeveer drie uur lang:
Klik voor groot
Tijdens dit heb ik het onderste deel van dit huis gebouwd, bovenste deel is voor de sloop:
Dit is mijn wereld nu:
Volgende stap is alles eerst eens in orde brengen en nog wat bosses killen en dan eens hard mode doen.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een hardmode wereld te lang aan laten staan voor lava-timer farming (zo'n 12 uur), dus die wereld is completly borked (allemaal corruption in mijn basis). Dat wordt/blijft dus mijn farm wereld. Daarnaast een nieuwe wereld begonnen met mijn woning. Deze hangt in de lucht, veilig voor de corruption, maar weet nog niet zeker of ik daar hardmode unlock.
Ik heb nu full ada armor en een dao. Toch doodvermoord de Destroyer mij compleet. Sucks.![]()
Hoe heet dat mousetracking programma van jou?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef Jump het volgende:
Eens mousetracking gedaan tijdens het spelen. Dit was een sessie van ongeveer drie uur lang:
[ [url=http://images.internix.be/files/Terraria/terraria-20131017_s.png]afbeelding ]
Klik voor groot[/url]
Tijdens dit heb ik het onderste deel van dit huis gebouwd, bovenste deel is voor de sloop:
[ afbeelding ]
Dit is mijn wereld nu:
[ afbeelding ]
Volgende stap is alles eerst eens in orde brengen en nog wat bosses killen en dan eens hard mode doen.![]()
http://iographica.com/quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hoe heet dat mousetracking programma van jou?Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Met behulp van een 3 hearthstatue contraption nu al meerdere malen Destroyer en Skeletron geownedTwins had ik maar 1 summon voor, en die heb ik borked. Volgende stap is jungle is het niet?
Heb wel een progressionguide, maar die is 1.1![]()
Net in een dungeon een water bolt spell book gevonden, wat een bazending zeg!Ik heb voorlopig niet eens andere wapens nodig.
![]()
Wie speelt er op de fok server? Ik heb daar een een paar uur gespeeld en niemand gezien sinds de laatste keren..![]()
Ik ben ff een tijdje druk, dus alleen tijd op vrijdagavond en zaterdag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:02 schreef totalvamp het volgende:
Wie speelt er op de fok server? Ik heb daar een een paar uur gespeeld en niemand gezien sinds de laatste keren..![]()
Ik heb eigenlijk helemaal niet meer gespeeld sinds dat Dragon's Crown uit is, laat staan op de fok server.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:02 schreef totalvamp het volgende:
Wie speelt er op de fok server? Ik heb daar een een paar uur gespeeld en niemand gezien sinds de laatste keren..Doe eens niet.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben ff een tijdje druk, dus alleen tijd op vrijdagavond en zaterdag.Hmm dat wordt lastig dan xD in je 1tje rondlopen is ook weer zoiets..quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet meer gespeeld sinds dat Dragon's Crown uit is, laat staan op de fok server.![]()
Terraria kan weer even in de ijskast:
Greetings Jasper,
Welcome to the Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta test for the Europe!![]()
Luckerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Terraria kan weer even in de ijskast:
Greetings Jasper,
Welcome to the Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta test for the Europe!![]()
![]()
Ik geef heul geen keys weg, maar heb er al 2 gewonnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Jammer dat je die andere al hebt weggegeven![]()
![]()
Wat is het grote verschil tussen terraria nu, en terraria sinds release?Ik wil weer eens beginnen, en ik speelde het een weekje lang na de release. Toen ik molten had, had ik het uitgespeeld.
![]()
![]()
Mag ik je hearthstone key?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik geef heul geen keys weg, maar heb er al 2 gewonnen![]()
![]()
![]()
Whoeps, had je verward met iemand anders die twee keys had en de andere had weggegeven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik geef heul geen keys weg, maar heb er al 2 gewonnen![]()
![]()
veel nieuwe monsters/itemsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:23 schreef EpicKnife het volgende:
Wat is het grote verschil tussen terraria nu, en terraria sinds release?Ik wil weer eens beginnen, en ik speelde het een weekje lang na de release. Toen ik molten had, had ik het uitgespeeld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: