volgens mij zei ik modelquote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef arjan1112 het volgende:
altijd al de vriend van een hoer willen zijn
maar dan snap ik niet zo goed waarom mensen hun geile praat aan haar zouden vertellen?quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
volgens mij zei ik model
Als mensen er achter komen op bv facebook dan zullen ze opeens heel anders reageren dan er voorquote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan snap ik niet zo goed waarom mensen hun geile praat aan haar zouden vertellen?
Webcam model of zo?
het lijkt me dat je daar dan ook anders mee omgaatquote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
Als mensen er achter komen op bv facebook dan zullen ze opeens heel anders reageren dan er voor
u werkt voor de lingerie afdeling van wehkamp ?quote:Op maandag 30 september 2013 00:19 schreef LittleLady het volgende:
Niets mis mee, ik word altijd vrolijk van mijn loonstrookje
Nee ik werk bij een erotische hijglijn, beetje met headset op de was opvouwen en vunzige verhalen ophangenquote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
u werkt voor de lingerie afdeling van wehkamp ?
en je bent 75 ?quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik werk bij een erotische hijglijn, beetje met headset op de was opvouwen en vunzige verhalen ophangen
Nee hoor alle leeftijden, had jaren geleden wel eens een collega van 84 maar overal is een markt voor, zolang ze niet aan me komen, voor mijn deur staan of over kinderen/dieren beginnen vind ik het allemaal best en luister ik wel naar die fantasie die ze hebbenquote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef arjan1112 het volgende:
zag dat eens ofzo.. bij die 06 lijnen werken veel oma's
klinkt een beetje als mijn vriendin, alleen vind die het niet zo leuk als mensen dat vertellenquote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor alle leeftijden, had jaren geleden wel eens een collega van 84 maar overal is een markt voor, zolang ze niet aan me komen, voor mijn deur staan of over kinderen/dieren beginnen vind ik het allemaal best en luister ik wel naar die fantasie die ze hebben
En krijg je er ook een soppend grotje van?quote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor alle leeftijden, had jaren geleden wel eens een collega van 84 maar overal is een markt voor, zolang ze niet aan me komen, voor mijn deur staan of over kinderen/dieren beginnen vind ik het allemaal best en luister ik wel naar die fantasie die ze hebben
Nou nee, word jij geil van je werk?quote:Op maandag 30 september 2013 00:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
En krijg je er ook een soppend grotje van?
Ligt er aan wat voor werkquote:Op maandag 30 september 2013 00:29 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou nee, word jij geil van je werk?
Geloof mij als en een ouwe sok in je oor loopt te kreunen alsof die doodgaat word jij echt niet geilquote:Op maandag 30 september 2013 00:42 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor werk
En als ik je belquote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Geloof mij als en een ouwe sok in je oor loopt te kreunen alsof die doodgaat word jij echt niet geil
Ik ben vrij vandaag, heb er effe geen zin in, heb soms zo'n werkdip, gelukkig bellen soms ook mannen voor een gezellig praatjequote:
Nou dan wacht ik wel weer!quote:Op maandag 30 september 2013 00:54 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag, heb er effe geen zin in, heb soms zo'n werkdip, gelukkig bellen soms ook mannen voor een gezellig praatje
Hahaha zitten genoeg collega'squote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Nou dan wacht ik wel weer!
Een telefoon gesprek is persoonlijk met veilige afstand en het is soms helemaal geen raar gesprek, weken geleden een man aan de lijn gehad die zat in de rolstoel en hebben samen zitten klagen dat er maar weinig winkels aangepast waren voor mensen in een rolstoel (mijn man heeft destijds ook in rolstoel gezeten) en dat ze je behandelen alsof je ze niet alle 7 op een rijtje hebt, hebben samen enorm gelachen, die man voelde zich, door zijn handicap, erg eenzaamquote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zou je nou bellen.. 10 euro betalen voor een raar gesprek?
internet is gratis nou ja niet helemaal natuurlijk.. whaha
Ieder zijn keus.quote:Op maandag 30 september 2013 01:13 schreef arjan1112 het volgende:
dan kan ie beter gaan chatten, dat is goedkoper
Dit. Als je een mooie partner hebt mag je daar best trots op zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 01:44 schreef theKiD het volgende:
Als er geen lichamelijk contact bij komt kijken, zal het mij aan mijn reet roesten eigenlijk...
Zo weinigquote:Op maandag 30 september 2013 00:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hangt er vanaf bij welk bureau je werkt, je zit dan tussen de 8,37 tot 24 bruto per uur
Om alleen maar te luisteren en af en toe ' ow ja, hmmm lekker zo' ,te zeggen en ondertussen gewoon de strijk te doen of de afwas?quote:
Och de meeste vrouwen spelen in de avond al de aandachtshoer op Facebook. Waarom zou je voor exact hetzelfde niet ¤50 per avond meepakken?quote:
Komt een ander keertje wel.quote:Op maandag 30 september 2013 02:27 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ti's dat ik op me telefoon zit anders had ik keiharde bewijzen laten zien!
Tja en in de winkel werk je voor 9 euro per uur, moet ik oppas regelen, heb ik reiskosten en hou ik netto dus veel minder overquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |