volgens mij zei ik modelquote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef arjan1112 het volgende:
altijd al de vriend van een hoer willen zijn
maar dan snap ik niet zo goed waarom mensen hun geile praat aan haar zouden vertellen?quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
volgens mij zei ik model
Als mensen er achter komen op bv facebook dan zullen ze opeens heel anders reageren dan er voorquote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan snap ik niet zo goed waarom mensen hun geile praat aan haar zouden vertellen?
Webcam model of zo?
het lijkt me dat je daar dan ook anders mee omgaatquote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
[..]
Als mensen er achter komen op bv facebook dan zullen ze opeens heel anders reageren dan er voor
u werkt voor de lingerie afdeling van wehkamp ?quote:Op maandag 30 september 2013 00:19 schreef LittleLady het volgende:
Niets mis mee, ik word altijd vrolijk van mijn loonstrookje
Nee ik werk bij een erotische hijglijn, beetje met headset op de was opvouwen en vunzige verhalen ophangenquote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
u werkt voor de lingerie afdeling van wehkamp ?
en je bent 75 ?quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik werk bij een erotische hijglijn, beetje met headset op de was opvouwen en vunzige verhalen ophangen
Nee hoor alle leeftijden, had jaren geleden wel eens een collega van 84 maar overal is een markt voor, zolang ze niet aan me komen, voor mijn deur staan of over kinderen/dieren beginnen vind ik het allemaal best en luister ik wel naar die fantasie die ze hebbenquote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef arjan1112 het volgende:
zag dat eens ofzo.. bij die 06 lijnen werken veel oma's
klinkt een beetje als mijn vriendin, alleen vind die het niet zo leuk als mensen dat vertellenquote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor alle leeftijden, had jaren geleden wel eens een collega van 84 maar overal is een markt voor, zolang ze niet aan me komen, voor mijn deur staan of over kinderen/dieren beginnen vind ik het allemaal best en luister ik wel naar die fantasie die ze hebben
En krijg je er ook een soppend grotje van?quote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor alle leeftijden, had jaren geleden wel eens een collega van 84 maar overal is een markt voor, zolang ze niet aan me komen, voor mijn deur staan of over kinderen/dieren beginnen vind ik het allemaal best en luister ik wel naar die fantasie die ze hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |