echt waar? Dat ze van jou geen standbeeld hebben gemaakt snapt ik echt niet!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 12 uur gewerkt van 6:00 tot 18:00 met anderhalfuur pauze
Terechte klacht!quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Begrijp ik niet,
Het is mijn lichaam en ik doe met die lichaam wat IK wil.Of ik elke dag in de snackbar ben om een groot bak friet/patat te verorberen of een grote pizza tonijn naar binnen werk is mijn probleem en niet dat van JOU.
Of ik 150 kilo weeg en amper kan lopen is mijn probleem niet dat van jouw.
Klacht: mensen die tegen dikke mensen zijn.
Ik ga toch nooit naar de dokter, welke gezondheidsproblemen?
Denk toch dat dit allemaal wel meevalt als je van de middelbare school afkomt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:04 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Terechte klacht!
Alhoewel ik wel vind dat zodra je er problemen met je gezondheid bij krijgt je er iets aan moet doen. Maar als iemand een beetje gezet/fors is; maakt niks uit toch? Mensen moeten niet zo zeiken.
Als iemand een buikje heeft worden ze bv al dik genoemd; kom op zeg..
he dat lieg je, want je had er zelfs nog eens een topic over geopendquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Trouwens ik voel me nog in mijn vel. Bij sommige dikke mensen hebben een depressie. Ik heb vandaag en gisteren 10uur gewerkt. en ik hijg niet als ik de trap op en afloop. Volgens mij heb ik een top-conditie op dit gewicht
Omg.. Weleens bij stil gestaan welke reden het zou kunnen hebben dat ze zoveel eten? Vaak heeft het met problemen of verdriet in hun eigen omgeving te maken. Ik zeg niet dat eten daartegen helpt, maar je zou je wel kunnen verplaatsen in deze mensen!quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Mike-SK het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op die mensen hebben tog zelf zoveel gegeten dat ze dik zijn??? Dus dan moet je niet JUIST respect voor deze mensen hebben want ze hebben het zelf gedaan.
als ik mijn eigen been er af hak en dan morgen ga hardlopen met een kunstbeen heb je tog ook niet JUIST respect voor mij omdat het voor mij lastiger is??? want ik heb daar dan tog zelf voor gezorgd.
Dat was dan tijdelijk. in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
he dat lieg je, want je had er zelfs nog eens een topic over geopend
wie probeer je te overtuigenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was dan tijdelijk. in ieder geval
Mijn gelijkquote:
Denken dat je een topconditie hebt als je niet hijgt bij het traplopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Trouwens ik voel me nog in mijn vel. Bij sommige dikke mensen hebben een depressie. Ik heb vandaag en gisteren 10uur gewerkt. en ik hijg niet als ik de trap op en afloop. Volgens mij heb ik een top-conditie op dit gewicht
Die lui doen die de crisis hebben veroorzaakt kregen hoge bonussen omdat ze zogenaamd verantwoordelijkheid hadden, maar zjn daarna met belastingcenten overal nog extra bebonustquote:Op zondag 29 september 2013 21:14 schreef Catch22- het volgende:
Wie betalen voor jouw gezondheidsproblemen denk je?
Juist.
Ik kan in iedergeval zonder problemen 40 kilometer fietsenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denken dat je een topconditie hebt als je niet hijgt bij het traplopen
Je moet begrijpen dat dit de situatie Alleen maar verslechterdquote:
Tuurlijk wel. Als de verkoop van fastfood in Nederland daalt dan moeten de fastfoodverkopers in andere markten, landen in Afrika, hun zooi verkopen. Fastfoodketens bouwen, banen creeren en de afrikanen verslaafd maken aan fastfood is een win-win-situatie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof fastfood ketens en supermarkten alle producten die niet verkocht worden richting afrika verschepen. Nee sorry, dat heeft toch echt niks met onze dikke medemens te maken. Dat er in theorie genoeg voedsel is voor mensen in afrika als men in westerse landen eens normaal zou eten is waar, maar in de praktijk verandert dat feit niks. Het bestaan van het eten is niet genoeg, het moet er ook nog komen.
Bergaf zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan in iedergeval zonder problemen 40 kilometer fietsen
en dat met een BMI van 30, je met het maar doen!
Zwabberbuik voelt toch niet lekker aan? 24/7 zwanger zijn is ook niet fijn. Dikke mensen zweten echt ziekelijk vaak. Constant het hongergevoel hebben is ook niet fijn. Schimmel tussen je vetplooien is ook niet fijn. Qua kleren is het ook lastig? Je hebt wel geluk dat als er sale is kleren maat xxl nog wel aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan in iedergeval zonder problemen 40 kilometer fietsen
en dat met een BMI van 30, je met het maar doen!
Want?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat dit de situatie Alleen maar verslechterd
Wacht maar afquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:41 schreef remievandezande het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als ik dat niet doe?
Ga je jezelf dan dik maken?
Dat noem ik gewoon walgelijk.quote:
Er zijn ook nog andere redenen waarom iemand fors, dan wel heel fors, kan zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:49 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon walgelijk.
Dat je zo diep kan zinken.
De varkens wenden nog hun kop voor de TS af.
Heb niets tegen medische dikkerds.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:55 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere redenen waarom iemand fors, dan wel heel fors, kan zijn.
Zo woog ik in 2009 zo'n 170 kilo, omdat mijn galblaas niet goed functioneerde.
Wist ik in die tijd niet. Bewoog ontzettend veel, fietste (mtb) met regelmaat, maar werd steeds forser. Viel daarna overigens wel wat af, tot 144 kilo afgelopen Juli. Toen werd ik geopereerd aan mijn galblaas, deze is verwijderd. In de afgelopen 3 maanden ben ik 26kg kwijtgeraakt.
Mensen hebben altijd een vooroordeel m.b.t. mensen die dikker zijn dan henzelf. Gelijk wordt er een verhaal opgehangen om de betreffende persoon zo ontzettend te jennen, dat deze in een isolement valt.
Houd daar eens mee op mensen. Jullie zijn niet grappig..
Nee, een vetzak. Volgens mij wegen prof. basketballers niet eens zoveel en zij zijn lang en gespierd.quote:
Nee, maar wat nagenoeg iedereen doet, is op voorhand dikke(re) mensen uitschelden, beschuldigen, nalaten, vernederen etc, terwijl ze niet weten wat er aan de hand is. En dáár heb ik wat tegen te zeggen !quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:58 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Heb niets tegen medische dikkerds.
heh, XXL wordt ook gedragen door mensen die redelijk breed (sporters e.d.) zijn hoor en is daarom geen vette-mensen kledingmaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zwabberbuik voelt toch niet lekker aan? 24/7 zwanger zijn is ook niet fijn. Dikke mensen zweten echt ziekelijk vaak. Constant het hongergevoel hebben is ook niet fijn. Schimmel tussen je vetplooien is ook niet fijn. Qua kleren is het ook lastig? Je hebt wel geluk dat als er sale is kleren maat xxl nog wel aanwezig zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |