abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131773435
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:55 schreef RamteamJax het volgende:

[..]

Er zijn ook nog andere redenen waarom iemand fors, dan wel heel fors, kan zijn.
Zo woog ik in 2009 zo'n 170 kilo, omdat mijn galblaas niet goed functioneerde.
Wist ik in die tijd niet. Bewoog ontzettend veel, fietste (mtb) met regelmaat, maar werd steeds forser. Viel daarna overigens wel wat af, tot 144 kilo afgelopen Juli. Toen werd ik geopereerd aan mijn galblaas, deze is verwijderd. In de afgelopen 3 maanden ben ik 26kg kwijtgeraakt.

Mensen hebben altijd een vooroordeel m.b.t. mensen die dikker zijn dan henzelf. Gelijk wordt er een verhaal opgehangen om de betreffende persoon zo ontzettend te jennen, dat deze in een isolement valt.

Houd daar eens mee op mensen. Jullie zijn niet grappig..
Heb niets tegen medische dikkerds.
pi_131773979
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:48 schreef RamteamJax het volgende:
150 kilo .. noem je dat dik ?
Nee, een vetzak. Volgens mij wegen prof. basketballers niet eens zoveel en zij zijn lang en gespierd.
Je bent dan ook zwaarder dan sumoworstelaars. Blehh... Ga meedoen met OBESE bij rtl 4.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:24:16 #178
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_131774036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:58 schreef remievandezande het volgende:

[..]

Heb niets tegen medische dikkerds.
Nee, maar wat nagenoeg iedereen doet, is op voorhand dikke(re) mensen uitschelden, beschuldigen, nalaten, vernederen etc, terwijl ze niet weten wat er aan de hand is. En dáár heb ik wat tegen te zeggen !

Stel, je had mij in 2009 zien lopen in mijn toenmalige lichaam, had je dan twee tellen de tijd genomen om na te denken of ik niet een medische aandoening zou hebben wat invloed zou hebben op mijn lichamelijke gesteldheid ? Denk het niet. Nu ben ik 2 meter en zien mensen dat minder snel aan mij af dan iemand van 1m75, toch vind ik de instelling van de meeste mensen waar dan ook ter wereld, erg triest.

Ik ben nu, zoals gezegd, 118 kilo en nog steeds twee meter. En tuurlijk, mijn streefgewicht is 90, al zal ik dat hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen halen.

Moraal van dít kleine op waarheid gebaseerde verhaal:
- denk na voordat je iemand gaat pesten omtrent zijn lichamelijk gesteldheid !
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:26:09 #179
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_131774079
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Zwabberbuik voelt toch niet lekker aan? 24/7 zwanger zijn is ook niet fijn. Dikke mensen zweten echt ziekelijk vaak. Constant het hongergevoel hebben is ook niet fijn. Schimmel tussen je vetplooien is ook niet fijn. Qua kleren is het ook lastig? Je hebt wel geluk dat als er sale is kleren maat xxl nog wel aanwezig zijn.
heh, XXL wordt ook gedragen door mensen die redelijk breed (sporters e.d.) zijn hoor en is daarom geen vette-mensen kledingmaat.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:27:21 #180
355027 kThxByex0r
I eat society for breakfast
pi_131774102
inb4 the bbw pr0nz
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 14 september 2011 00:25 schreef Saisai het volgende:
neuk me TS, ik wil je.
[/quote]
pi_131774121
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:24 schreef RamteamJax het volgende:

[..]

Nee, maar wat nagenoeg iedereen doet, is op voorhand dikke(re) mensen uitschelden, beschuldigen, nalaten, vernederen etc, terwijl ze niet weten wat er aan de hand is. En dáár heb ik wat tegen te zeggen !

Stel, je had mij in 2009 zien lopen in mijn toenmalige lichaam, had je dan twee tellen de tijd genomen om na te denken of ik niet een medische aandoening zou hebben wat invloed zou hebben op mijn lichamelijke gesteldheid ? Denk het niet. Nu ben ik 2 meter en zien mensen dat minder snel aan mij af dan iemand van 1m75, toch vind ik de instelling van de meeste mensen waar dan ook ter wereld, erg triest.

Ik ben nu, zoals gezegd, 118 kilo en nog steeds twee meter. En tuurlijk, mijn streefgewicht is 90, al zal ik dat hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen halen.

1) je post dit in klaagbaak
2) alleen dikkerds voelen zich aangesproken
3) dik worden nav medisch problemen is sowieso niet meer dan 1% van de dikkerds populatie
4) als je met alles rekening moet houden voordat je post dan kan je net zo goed heel klaagbaak opheffen
pi_131774126
quote:

[..]

Dit is KLB man, rot een eind op met je moralistische gezeur. Hier mag je dit verwachten.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:29:51 #183
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_131774144
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:28 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

1) je post dit in klaagbaak
2) alleen dikkerds voelen zich aangesproken
3) dik worden nav medisch problemen is sowieso niet meer dan 1% van de dikkerds populatie
4) als je met alles rekening moet houden voordat je post dan kan je net zo goed heel klaagbaak opheffen
Typisch voorbeeld van iemand die zichzelf heel stoer vindt en er alles aan doet om mensen achter zich te scharen, zelfs als dit betekent dat er heel veel mensen, dik en dun, mooi of lelijk, heel erg veel en vaak gepest worden.

Nee, ga lekker door jongen :')
Heb medelijden met je ouders..
pi_131774167
quote:

[..]

Ik durf zo alleen op FOK! te doen :)

Maar dat had je natuurlijk al wel in de smiezen
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:30:57 #185
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_131774181
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef remievandezande het volgende:

[..]

Ik durf zo alleen op FOK! te doen :)

Maar dat had je natuurlijk al wel in de smiezen
Ok meid.
pi_131774230
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef RamteamJax het volgende:

[..]

Ok meid.
Oooooh!! Dat mag niet! Stel je voor dat net iemand zich niet thuis voelt in zijn/haar lichaam en je noemt hem zo. Dat is toch ook niet normaal. Waar gaat het toch heen met de wereld.

En voor de rest: Dit is KLB dus maak je niet dik

(vat je m)
pi_131774243
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:29 schreef RamteamJax het volgende:

[..]

Typisch voorbeeld van iemand die zichzelf heel stoer vindt en er alles aan doet om mensen achter zich te scharen, zelfs als dit betekent dat er heel veel mensen, dik en dun, mooi of lelijk, heel erg veel en vaak gepest worden.

Nee, ga lekker door jongen :')
Heb medelijden met je ouders..
Sorry hoor, maar jij zit hier steeds op de man te spelen. Jij haalt ook telkens allerlei zaken bij waar niemand over heeft.
pi_131774257
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:32 schreef remievandezande het volgende:

[..]

Oooooh!! Dat mag niet! Stel je voor dat net iemand zich niet thuis voelt in zijn/haar lichaam en je noemt hem zo. Dat is toch ook niet normaal. Waar gaat het toch heen met de wereld.

(vat je m)
Eerst huilie doen en dan precies hetzelfde doen, wat een gozer :')
pi_131774273
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:33 schreef mujentas het volgende:

[..]

Eerst huilie doen en dan precies hetzelfde doen, wat een gozer :')
Sorry zal er de volgende keer *sarcasm* achter zetten voor de autisten zoals jij
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:34:45 #190
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_131774280
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:32 schreef remievandezande het volgende:

[..]

(vat je m)
Ik heb kou gevat :)
pi_131774299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:34 schreef remievandezande het volgende:

[..]

Sorry zal er de volgende keer *sarcasm* achter zetten voor de autisten zoals jij
Ik bedoelde RamteamJax, maar goed.
pi_131774364
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik bedoelde RamteamJax, maar goed.
Sorry ben mijn medicatie vergeten :)

Dan krijg ik ook dat soort trekjes. (jij bent bij deze vrijgesteld van mijn beschuldiging)
pi_131774385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:37 schreef remievandezande het volgende:

[..]

Sorry ben mijn medicatie vergeten :)

Dan krijg ik ook dat soort trekjes. (jij bent bij deze vrijgesteld van mijn beschuldiging)
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131774398
Dikkerds zijn vaak ook hypocrieten. 'Oh jij bent zoo dun. Jij kan nog een gebakje wel hebben.' En als je dan tegen zo'n dikkerd het volgende zegt: 'JIj kan beter gebakje minder eten' dan worden ze meteen pissig en beledigd, daar gaat hun gevoel van humor!
pi_131774494
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:38 schreef wiskundenoob het volgende:
. Jij kan nog een gebakje wel hebben.' En als je dan tegen zo'n dikkerd het volgende zegt: 'JIj kan beter gebakje minder eten' dan worden ze meteen pissig en beledigt, daar gaat hun gevoel van humor!
het zijn net stereotype moslims..

Ze staan altijd in de weg, stinken, komen nooit alleen, janken ook meteen als je hetzelfde terug doet, ze kosten alleen maar geld en normaal praten kunnen zo ook niet want dan hangen die wangen (lees 10kg vlees) er voor
pi_131800518
bolle belg
pi_131800898
Kunnen jullie TS niet gwn met rust laten?
pi_132434182
quote:
Kunnen jullie TS niet gwn met rust laten?
Nee nog steeds niet
pi_132434299
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:20 schreef remievandezande het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet
Wat een gare topickick
pi_132435908
Hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: