Wat een mooie fotoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
oohh en de schoolfoto's binnen!
[ afbeelding ]
groterd!
Is dat Elin? Daar lijkt ze helemaal niet op zichzelf op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
en t stopte met regenen..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan niet met en zonder elkaar <3
Wow wat zijn ze al groot joh!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn grote mannen! wow, leukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn gegroeid zegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:06 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat zijn grote mannen! wow, leuk
mijn jongens![]()
oudste leest krant, meestal zijn t schermpjes
[ afbeelding ]
jongste kon niet wachten tot haloween:
[ afbeelding ]
en die zijn ook al zo groot geworden!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Fee, ik blijf lachen om je jongens op deze foto's, geweldig. Volgens mij is het wel een leuk duo
.
Ik zag jouw mannen en ik had zoiets vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh dat gaat heel gauw, dat groter worden *slik* En dan zitten ze echt zo broederlijk naast elkaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]thnx. Ze hebben hun momenten, ja
.
[..]
Ik zag jouw mannen en ik had zoiets van![]()
. Kan bijna niet geloven dat die van mij over een paar jaar ook zo groot zullen zijn! En je hebt ook twee blondjes. En volgens mij heeft jouw oudste ook een wat smaller gezicht en je jongste wat breder. En toen zag ik mijn eigen knullen al helemaal zo zitten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |