quote:Op maandag 30 september 2013 08:42 schreef Lijnloos het volgende:
Mooie foto's Lamb!
Oh LB, je hebt echt zo'n pretletter!!Kvinnerzoleuk!
En ik doe een ordinaire repost, andere ouder/zelfde foto![]()
[ afbeelding ]
hihi schijn bedriegtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:03 schreef Lamb29 het volgende:
Altijd vrolijk die meiden van jou VickyTeminste zo lijkt het wel
OLange vent!
Mijn O is al lang met haar ruime meter... Jou O is dus helemaaal lang voor z'n leeftijd
whahaha ja ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo ik vergeet je meis, wat is ze toch leuk! en ik moest heel hard lachen om jouw foto op dat kleine fietsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Kyara op 02-10-2013 13:52:32 ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:39 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, dat shirt dus
Wat wordt O groot inderdaad. Ik heb trouwens een foto van M waarop ik hem wel een beetje op O vindt lijken.
Edit: foto opgezocht.Ik vind dat de mijnes op sommige foto's ook trekjes heeft van O. Ik zal kijken of ik eens zo'n foto kan opsnorrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Phaidra op 02-10-2013 21:37:50 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Ja, precies dat! Ik zie het ook beter als ik zo scroll dat zijn voorhoofd niet te zien is (ivm gebrek aan haar op die plek, wat O wel heeft)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef Kyara het volgende:
Mooi ventje Phaidra! En ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Iets in de blik en de mond. Zijn haar wordt lang!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:03 schreef Phaidra het volgende:
Beste die ik kon vinden
[ afbeelding ]
En gewoon heel erg I:
Dat haar kan echt veel verschil maken. Want dit is O. op dezelfde leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
O.ok nog idd!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef Lamb29 het volgende:
NiettesO is de mijne
Das zo'n leuke serie Lazi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar dat het aan de leeftijd ligt en dat ze straks met plezier samen op de foto gaan.
Wat een mooie fotoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
oohh en de schoolfoto's binnen!
[ afbeelding ]
groterd!
Is dat Elin? Daar lijkt ze helemaal niet op zichzelf op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
en t stopte met regenen..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan niet met en zonder elkaar <3
Wow wat zijn ze al groot joh!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn grote mannen! wow, leukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn gegroeid zegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:06 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat zijn grote mannen! wow, leuk
mijn jongens![]()
oudste leest krant, meestal zijn t schermpjes
[ afbeelding ]
jongste kon niet wachten tot haloween:
[ afbeelding ]
en die zijn ook al zo groot geworden!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Fee, ik blijf lachen om je jongens op deze foto's, geweldig. Volgens mij is het wel een leuk duo
.
Ik zag jouw mannen en ik had zoiets vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh dat gaat heel gauw, dat groter worden *slik* En dan zitten ze echt zo broederlijk naast elkaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]thnx. Ze hebben hun momenten, ja
.
[..]
Ik zag jouw mannen en ik had zoiets van![]()
. Kan bijna niet geloven dat die van mij over een paar jaar ook zo groot zullen zijn! En je hebt ook twee blondjes. En volgens mij heeft jouw oudste ook een wat smaller gezicht en je jongste wat breder. En toen zag ik mijn eigen knullen al helemaal zo zitten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |